menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • Zarządzenie Nr 75




     Zarządzenie Nr 75
    Burmistrza Miasta Kłodzka
    z dnia 02.12.2004 r.

    W sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, oraz określenia części jej obszaru jako obszaru działania jednego przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych.

    § 1

    Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. nr 142 poz. 1591 z 2001 r., z późniejszymi zmianami), w związku z art. 7 ust.3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622), określa się następujące wymagania jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko:

    1. Przedsiębiorca obowiązany jest spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807).
    2. Przedsiębiorca obowiązany jest wykazać się możliwością zapewnienia wyposażenia nieruchomości, z których odbierał będzie odpady komunalne, w pojemniki do ich składowania, dopuszczone uchwałą Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 19.03.1997 r. Nr 253/97/XXXVI z póz. zmianami w sprawie zasad utrzymania czystości i porządku na terenie gminy oraz zasad usuwania, gromadzenia i gospodarczego wykorzystania odpadów komunalnych na terenie gminy miejskiej Kłodzko.
    3. Przedsiębiorca obowiązany jest do posiadania specjalistycznych pojazdów przeznaczonych do transportu odpadów, zapewniających zabezpieczenie ich przed wywiewaniem w czasie transportu (szczelnych), oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługi.
    4. Stan techniczny pojazdów odpowiadać musi przepisom o ruchu drogowym - ustawa z dnia 20.06.1997 r. - prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Nr 58 poz. 515 z 2003 r.).

    §2

    Na podstawie art. 7 ust.3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622), określa się część obszaru Gminy Miejskiej Kłodzko, wskazaną 
    w załączniku nr 1
    do niniejszego zarządzenia, jako obszar działania jednego przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z tego obszaru.

    § 3

    Wybór przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z części obszaru Gminy Miejskiej Kłodzko, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia, następuje w drodze przetargu publicznego.

    § 4

    Zarządzenie podlega opublikowaniu na stronie internetowej Urzędu Miasta Kłodzka

    § 5

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

     

    UZASADNIENIE

    Zarządzenie Burmistrza Miasta Kłodzka w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, oraz określenia części jej obszaru jako obszaru działania jednego przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z tego obszaru, jest konsekwencją działań porządkujących system odbioru odpadów komunalnych w Kłodzku, podjętych na etapie przygotowania przetargu nieograniczonego na wykonywanie usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów z wyznaczonego obszaru Gminy Miejskiej Kłodzko oraz budynków zarządzanych przez Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o.

    Zarządzenie ma na celu sprecyzowanie wymagań stawianych przedsiębiorcom, którzy zamierzają świadczyć usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych a także wydzielenie centrum miasta z systemu dopuszczającego dowolną ilość podmiotów odbierających odpady komunalne, co spowoduje uporządkowanie procesu odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości znajdujących się w części miasta o najbardziej zwartej zabudowie.

    Ponieważ zakończona została procedura przetargowa w sprawie wykonywania usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów z wyznaczonego obszaru Gminy Miejskiej Kłodzko oraz budynków zarządzanych przez Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o., powyższe kwestie należy uregulować
    w drodze Zarządzenia.

     

    Burmistrz Miasta Kłodzka
    Roman Lipski






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego533

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2005-01-10 10:29:40
    Aktualizacja: 2007-12-21 01:02:56
    Odslon: 266

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR