Uchwała nr II/7/2002
Rady Miejskiej w Kłodzku
z dnia 29 listopada 2002r.
w sprawie powołania komisji doraźnej ds. Statutu Gminy Miasta Kłodzka
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (jednolity tekst Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z 2001r. z późn. zm.) oraz § 95 ust. 1 Statutu Gminy Miasta Kłodzka (Dz. Urz. Województwa Dolnośląskiego Nr 131 z 2001r.) Rada Miejska w Kłodzku uchwala co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję doraźną ds. Statutu Gminy Miasta Kłodzko w następującym składzie osobowym:
1) Pan Józef Migdał.
2) Pan Eugeniusz Bednarczyk.
3) Pan Waldemar Dziopek.
4) Pan Zygmunt Żerkowski.
5) Pan Marek Krzak.
§ 2
Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą podjęcia przez Radę Miasta Kłodzka uchwały w sprawie Statutu Gminy Miasta Kłodzka.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Kłodzku
Krzysztof Oktawiec
Uzasadnienie
W związku z wejściem w życie nowych przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego zachodzi potrzeba dostosowania Statutu Gminy Miasta Kłodzko do obowiązującego prawa. Komisja doraźna ds. Statutu ma za zadanie uwzględnić wszystkie zmiany ustawowe oraz uaktualnić i dostosować zapisy Statutu do zmniejszonego składu osobowego Rady Miejskiej i usprawnienia jej funkcjonowania.