menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • ZA OKRES OD DNIA 10.02.2004. DO DNIA 10.03.2004 r.




      SPRAWOZDANIE
    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ
    ZA OKRES OD DNIA 10.02.2004. DO DNIA 10.03.2004 r.

    W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje – w zakresie:

    I ULGI I UMORZENIA

    1.Wyraziłem zgodę na zawieszenie postępowania egzekucyjnego i na przesunięcie terminu spłaty raty za 2002 r. i 2003 r. z tytułu wykupu lokalu użytkowego przy ul. Floriana Szarego 4 do dnia 30.06.2004 r. (dot. zadłużenia oddanego do komornika sądowego). Natomiast pozostałe zaległości z tytułu podatku od nieruchomości, wieczystego użytkowania i czynszu dzierżawnego powinny został uregulowane – do końca kwietnia 2004 r.. Kwota należności z tytułu wykupu lokalu za 2002 r. oddana do komornika sądowego wynosi łącznie 15 273,05 zł. Kwota należności z tytułu wykupu lokalu za 2003 r. wynosi łącznie 18 866,67 zł.. Razem kwota zadłużenia wynosi 34 139,72 zł..

    2.Pozytywnie rozpatrzyłem wniosek Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kłodzku i umorzyłem odsetki z tytułu opłat za najem lokalu przy pl. B.Chrobrego 1 w kwocie 218,57 zł.

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego swoją prośbę uzasadnił tym, że środki na dofinansowanie bieżącej działalności i utrzymanie biura są przekazywane przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki z opóźnieniem.

    II ZARZĄD MIENIEM GMINNYM

    1.Sprzedaż lokali mieszkalnych:

    1. przeznaczyłem do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców 23 lokale mieszkalne,
    2. podpisałem protokoły rokowań dot. sprzedaży 36 lokali mieszkalnych na rzecz najemców,
    3. zawarłem 41 aktów notarialnych – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 303 308 zł,
    4. z uwagi na wysoki koszt utrzymania lokali mieszkalnych położonych przy ul. Połabskiej 32/1-2 postanowiłem przeznaczyć je do sprzedaży w drodze przetargu,
    5. ogłosiłem II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego, położonego w Kłodzku przy ul. Armii Krajowej 9/1a, cena została obniżona o 20% wartości i wynosi 23 420, 64 zł,

    2. Sprzedaż i najem lokali użytkowych:

    • przeznaczyłem do najmu w drodze przetargu następujące lokale użytkowe:
    1. przy ul. Armii Krajowej 19, o powierzchni 45,20 m2, stawka wyjściowa czynszu 723,20 zł + VAT,
    2. przy ul. Lutyckiej 17 w Kłodzku, stawka wyjściowa czynszu 12 zł/m2 + VAT (strefa “B” miasta Kłodzka) przetarg ograniczony do dzierżawców z ul. Witosa.
    • przeznaczyłem do sprzedaży w drodze przetargu następujące lokale użytkowe:
    1. przy pl. B.Chrobrego 11,11a, cena wywoławcza 62 232 zł (w cenie lokalu ujęto koszt przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, grunt oddaje się w użytkowanie wieczyste),
    2. przy ul. Wojska Polskiego 17, cena wywoławcza 91 185 zł (w cenie lokalu ujęto koszty przygotowania nieruchomości do sprzedaży). Cena gruntu wynosi 2 941 zł,
    3. przy ul. Grottgera 8 (były “Czardasz”) wraz ze wszystkimi przybudówkami. Zwrot kosztów poniesionych przez byłego dzierżawcę na zakup i montaż stolarki drzwiowej wejściowej do lokalu nastąpi po wycenie tych nakładów,
    4. garaż położony przy ul. Krakusa w Kłodzku (dz. nr 87/7, AM – 2, obręb Centrum). Cena wywoławcza boksu garażowego wraz z gruntem wynosi 13 070 zł,
    • ogłosiłem II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem użytkowym położonym przy ul. Harcerzy 1a w Kłodzku, cena wywoławcza nieruchomości wynosi 100 000 zł (cenę obniżono o 10% w stosunku do ceny z I przetargu),
    • zawarłem 2 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 28 472 zł.

    3. Sprzedaż działek i obiektów budowlanych:

    1. ogłosiłem przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż działek niezabudowanych, położonych na terenie osiedla Owcza Góra (obręb Jurandów):
    • dz. nr 161/1, AM – 13, przy ul. Morelowej,
    • dz. nr 161/2, AM – 13, przy ul. Wiśniowej,
    • dz. nr 161/3, AM – 13, przy ul. Wiśniowej,
    • dz. nr 26/4, AM – 8, przy ul. Rakowej,
    • dz. nr 160/13, AM – 13,
    • dz. nr 160/14, AM – 13.

    4. Dzierżawa:

    • rozpatrzyłem 12 spraw dotyczących dzierżawy mienia gminnego,
    • skierowałem do dzierżawy w trybie przetargu:
    1. pustostan lokalu użytkowego położonego przy ul. Kościuszki 17 w Kłodzku. Lokal znajduje się w piwnicy z wejściem z korytarza piwnicznego, powierzchnia lokalu 57,17 m2 (ze względu na konieczność uregulowania stanu prawnego nieruchomości przy ul. Kościuszki 15,15a,17 przeznacza się przedmiotowy lokal do dzierżawy w trybie przetargu),
    2. skierowałem do dzierżawy w drodze przetargu pustostan garażu położonego w pobliżu budynku przy ul. Wandy 4 w Kłodzku, o powierzchni 15 m2 – garaż wolnostojący,
    • ogłosiłem następujące przetargi:
    1. na oddanie w dzierżawę powierzchni użytkowej w hali sportowej przy ul. Kusocińskiego, celem urządzenia bufetu,
    2. na dzierżawę gruntu i najem garażu typu “blaszak”, położonego przy ul. Wyspiańskiego w Kłodzku , o powierzchni 18 m2.

    5. Koncesje na sprzedaż alkoholu:

    1. wydałem 4 zezwolenia na sprzedaż detaliczną alkoholu (piwa i wina) od 4,5% do 18%,
    2. wydałem 2 zezwolenia na sprzedaż detaliczną alkoholu powyżej 18%.

    Powyższa ilość wydanych zezwoleń mieści się w ilości punktów sprzedaży napojów alkoholowych określonych Uchwałą Rady Miejskiej w Kłodzku.

    III DOTACJE

    1. Wyraziłem zgodę na zakup następujących materiałów promocyjnych:

    1. kolorowych balonów lateksowych i daszków kartonowych z gumką z nadrukiem loga Kłodzka. Koszt 500 sztuk balonów wynosi 317,20 zł brutto. Koszt 500 sztuk daszków kartonowych z gumką wynosi 793 zł brutto. Razem koszt brutto 1 110, 20 zł. Źródło finansowania: dział 630, rozdział 6303, § 4210.
    2. mapy Województwa Dolnośląskiego 10 szt. – 1 500 zł, mapy milenijnej 3 szt. – 207 zł oraz dyplomów okolicznościowych 4 szt. – 239,12 zł. Całkowity koszt wynosi 1 946,12 zł. Źródło finansowania: dział 630, rozdział 63001, § 4210. W związku z licznymi delegacjami z miast partnerskich oraz spotkaniami z przedstawicielami administracji rządowej zasadnym jest zakup map województwa dolnośląskiego oraz map Milenijnych – dla przedstawicieli władz kościelnych, jak również dyplomów okolicznościowych, które zostaną wykorzystane dla uhonorowania osób otrzymujących tytuł honorowego obywatela Kłodzka oraz na szczególne podziękowania.
    3. teczek w twardej oprawie z napisem Burmistrz Miasta Kłodzka. Teczki przeznaczone będą na okolicznościowe wręczenie nagród i podziękowań. Koszt 100 teczek wynosi 900 zł. Źródło finansowania: dział 630, rozdział 6303, § 4210.
    4. kurtek reklamowych Kłodzka. Koszt zakupu 10 sztuk kurtek promocyjnych z napisem na plecach www.klodzko.pl oraz na przedniej stronie herb Kłodzka z napisem Kłodzko wyniesie - po 30% upuście - 4 900 zł. Kurtki te będzie można używać zarówno zimą jak i porą letnią – tylko okazjonalnie podczas imprez. Źródło finansowania: dział 630, rozdział 63003 § 4210.

    W związku ze zwiększoną intensywnością promocji Kłodzka w Telewizji Polskiej, telewizji satelitarnej oraz radiu i prasie o zasięgu ogólnopolskim - zasadnym jest wzorem innych instytucji zakup odzieży promocyjnej dla przedstawicieli miasta biorących udział w realizacji przedsięwzięć promocyjnych przez co z całą pewnością polepszy się public relations zewnętrzne Kłodzka.

    2. Wyraziłem zgodę na wykonanie nowego folderu promocyjnego o Kłodzku w ilości 1000 sztuk. Koszt: 3 679,52 zł. Źródło finansowania: dział 630, rozdział 63001, § 4300.

    3. Wyraziłem zgodę na zakup kserokopiarki oraz dwóch drukarek sieciowych od firmy ELEKTROPOL Opole - w trybie bezprzetargowym z wolnej ręki. Firma ta przedstawiła bardzo korzystną i atrakcyjną ofertę:

    • cena kserokopiarki - 13 200 zł netto
    • cena dwóch drukarek - 11 000 zł netto

    Całość kosztów zakupu to kwota 24 200 zł netto tj. 29 524 zł brutto.

    Środki na ww. cel zostały zaplanowane w budżecie 2004 r. – zakupy inwestycyjne.

    4. Dofinansowałem działalności Parafialnego Zespołu Caritas przy Parafii Podwyższenia Krzyża Św. w Kłodzku w kwocie 2 300 zł.

    W związku z powyższym uległ zmianie podział środków finansowych w rozdziale 85412 Edukacyjna opieka wychowawcza:

    • Sekcja Harcerstwa przy radzie Rodziców Gimnazjum nr 1 - 16 200 zł
    • Związek Harcerstwa Polskiego Komenda Hufca Kłodzko - 10 000 zł
    • Zespół Muzyczny – Exodus - - 1 500 zł
    • Caritas Wrocław (wnioskodawca zmienił formę prawną aktualnie jest to Zespół Parafialny przy Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego - 2 500 zł .

    5. Wyraziłem zgodę na przyznanie środków finansowych dla Szkoły Podstawowej nr 7 na prowadzenie dodatkowych zajęć organizowanych w okresie ferii zimowych 2004 r. w kwocie 120 zł oraz na dodatkowe dwa przejazdy autokarem na narty i sanki do Zieleńca w kwocie 600 zł.. Koszt ogółem: 720 zł. Źródło finansowania: dział 854, rozdział 85412, § 4300. Szkoła Podstawowa nr 7 przystąpiła do Ogólnopolskiego Konkursu “Zimowa Przygoda” na najlepiej zorganizowaną placówkę wypoczynku w miejscu zamieszkania. Z uwagi na udział w konkursie zorganizowano m.in. dodatkowe zajęcia “Bezpieczeństwo ucznia w ruchu drogowym”.

    6. Wyraziłem zgodę na przekazanie dodatkowych środków finansowych na 2004 r. dla świetlicy socjoterapeutycznej przy Gimnazjum nr 1. Omyłkowo do szczegółowej kalkulacji nie ujęto we wniosku budżetowym na 2004 rok pracy drugiego socjoterapeuty. W związku z powyższym zachodzi konieczność pokrycia kosztów wynagrodzenia drugiego socjoterapeuty w kwocie 7 550 zł (tj. 302 godz. x 25 zł). Źródło finansowania: wolne środki w ramach zadania pn. umowy-zlecenia członków komisji.

    7. Zatwierdziłem koszty realizacji w Kłodzku programu telewizyjnego pn. “Ekstremalna Dwójka”:

    • noclegi w dniach 24-26.02. dla 21 osób (instruktorzy oraz realizatorzy telewizji TVP) – koszt 2 600 zł,
    • śniadania – koszt 350 zł,
    • mapy Kłodzka 100 sztuk dla uczestników do realizacji konkurencji mającej na celu odnalezienie poszczególnych punktów kontrolnych na terenie miasta – kwota 400 zł,
    • nagroda rzeczowa dla najlepszego zawodnika konkurencji odbywających się w Kłodzku – koszt 300 zł.

    Razem wszystkie koszty realizacji programu wyniosą 3 650 zł.
    Źródło finansowania: dział 630 rozdział 63003 § 4210 – kwota 700 zł
    dział 630 rozdział 63003 § 4300 – kwota 2 950 zł.

    W dniu 25 lutego br. w Kłodzku realizowane były zdjęcia z uczestnikami do programu telewizyjnego “Ekstremalna Dwójka”, który emitowany jest na antenie TVP 2. Fabuła oparta jest na sprawdzonej popularnej grze terenowej Selekcja organizowanej od 6 lat. Podobnie jak w roku ubiegłym impreza przebiegać będzie przez najciekawsze i najtrudniejsze obszary Ziemi Kłodzkiej. Zdjęcia były realizowane w Kłodzku w dniach 25-26.02.br. oraz 29.02.br. W dniu 25.02 od godz. 1200 do godz. 1800 na twierdzy Kłodzkiej. Następne konkurencje odbywały się od godz. 1800 do godz. 2300 w Ratuszu i na moście Wita Stwosza oraz od godz. 2300 do godz. 0200 na terenie dzielnicy staromiejskiej.

    8. Zatwierdziłem koszty realizacji w Kłodzku międzynarodowej imprezy ekstremalnej pn. “Lion Winter Challenge”:

    • zakup gadżetów reklamowych w ilości 6 sztuk (dla najlepszej 4 osobowej drużyny zawodników oraz dla najlepszej 2 osobowej drużyny amatorskiej) z nadrukiem herbu Kłodzka – koszt 200 zł,
    • oświetlenia bastionu twierdzy oraz mostu Wita Stwosza – koszt 400 zł
      Razem koszt 600 zł.

      Źródło finansowania: dział 630 rozdział 63003 § 4210 – kwota 200 zł
      dział 630 rozdział 63003 § 4300 – kwota 400 zł

      Trzecia edycja rajdu Lion Winter Challenge to najbardziej ekstremalny teren, jeszcze bardziej widowiskowe i męczące zadania specjalne, to nowa i trudniejsza formuła. Lion Winter Challenge to jedne z nielicznych na świecie i największe w Europie zimowe zawody ekstremalne zaliczane do klasy Adwenture Race. Trasa rajdu poprowadzona została najtrudniejszymi trasami Ziemi Kłodzkiej. W Kłodzku odbył się ostatni 4 etap imprezy w dniach 5-7 marca na terenie Twierdzy Kłodzkiej. Impreza będzie transmitowana przez TVP 2 oraz radio RMF FM jak również informacja o niej ukazała się w prasie o zasięgu ogólnopolskim.

    9. Wyraziłem zgodę na przeprowadzenie III edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego “Pro-Mineralizacja Szkliwa” dla mieszkańców Kłodzka w terminie 27.03.br.

    Z inicjatywy Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, Instytut Blend a Med oraz Fundacji Promocji Zdrowia Jamy Ustnej realizowano w roku minionym program badania jamy ustnej w ramach którego przebadano ponad 50 tys. osób. Zainteresowanie programem było ogromne zarówno wśród lokalnych społeczności, mediów ogólnopolskich, regionalnych, a także władz miasta.
    Widząc potrzebę organizatorzy postanowili kontynuować przedsięwzięcie poszerzając program o edukację i badania związane z mikroubytkami – czyli niewidocznym początkiem próchnicy. Do trasy odwiedzanych miast zaproponowano również nasze miasto.

    Aby przeprowadzić ww. akcję należy spełnić następujące warunki:

    l.p. Zadania Realizatorzy
    1. Bezpłatne udostępnienie terenu w dniu 27.03.br. 20x16 m. w centrum miasta.
    • usunięcie samochodów – przygotowanie terenu wokół,
    • powiadomienie mieszkańców parkujących samochody o zajęciu terenu w wyznaczonych godzinach
    Proponuje się pl. B.Chrobrego
    • zabezpieczenie placu – Straż Miejska
    • Straż Miejska
    2. Umożliwienie wjazdu do centrum miasta – pilotaż
    • Straż Miejska, Policja
    3. Podłączenie do energii elektrycznej 380 VAT
    • Wydział IM - Firma “ZIMON”.
    4. Połączenie do bieżącej wody
    • Wydział IM - “Wodociągi Kłodzkie”,
    5. Zgoda na wjazd i postój samochodu dnia 26.03.br, o godz. 2300. Wyjazd dnia 27.03.br. o godz. 2100. - Burmistrz Miasta
    6. Podpisanie umowy w celu realizacji akcji
    • Burmistrz Miasta
    7. Zapewnienie o wyłączności akcji w dniu 27.03.br.
    • w gestii Urzędu Miasta
    8. Pokrycie kosztów podłączenia oraz zużycia energii elektrycznej i wody. - w kosztach Urzędu Miasta.
    9. Inne sprawy organizacyjne związane z przeprowadzeniem akcji. - Wydział OKS.

    10. Wyraziłem zgodę na sfinansowanie II części szkolenia przygotowującego do realizacji programu zajęć wychowawczo profilaktycznych “Spójrz Inaczej” przeznaczając na ww. cel kwotę 2 800 zł – zarezerwowaną na doskonalenie zawodowe nauczycieli. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80146, § 4300.

    11. Wyraziłem zgodę na dofinansowanie V Edycji Halowego Turnieju Piłki Nożnej – w kwocie 400 zł. Środki finansowe zostaną przeznaczone na zakup nagród dla zwycięskich drużyn. Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92695, § 4210. Zawody odbyły się 15 marca br. na sali gimnastycznej Sudeckiego Oddziału Straży Granicznej.

    12. Wyraziłem zgodę na sfinansowanie kosztów spotkania promocyjnego książki pt. “ W kraju Pana Boga. Źródła i materiały do dziejów Ziemi Kłodzkiej od X do XX wieku”, które odbyło się w sali Rajców kłodzkiego Ratusza. Organizator: Kłodzkie Towarzystwo Oświatowe, Urząd Miasta w Kłodzku, Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna. Koszt poczęstunku z przewozem: 1 000 zł, zaś koszt druku zaproszeń 510 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4300.

    13. Zatwierdziłem ostateczny podział środków z budżetu miasta na dofinansowanie przedsięwzięć z zakresu kultury i sportu w roku 2004.

    W budżecie miasta na 2004 r. zostały zarezerwowane środki finansowe na:

    - dofinansowanie zadań z zakresu kultury - 15 000 zł
    - dofinansowanie zadań z zakresu sportu - 130 000 zł (w tym rezerwa w kwocie 8 000)

    IV UMOWY

    1. Podpisałem umowę o dzieło nr 1/2004 na opracowanie “Przeglądu szczegółowego - oceny stanu technicznego mostu zlokalizowanego w ciągu ulicy Słowackiego nad potokiem Jodłownik”. Za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone na kwotę ryczałtową 400 zł. Termin wykonania 27.02.2004 r. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050.

    2. Podpisałem Aneks nr 1 do umowy nr 7/D/2003 z dnia 15.04.2003 r. z Przedsiębiorstwem Robót Drogowo – Mostowych DROGMOST Sp. z o.o. z siedzibą ul. Objazdowa 24 w Kłodzku na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Kłodzka o różnej technologii i różnych materiałów oraz Aneks nr 1 do umowy nr 1/ONZ/2003 z dnia 22.01.2003 r. z Zakładem Wielobranżowym Usługowo Produkcyjno Handlowym ZAGÓRZE z siedzibą w Kłodzku na wykonanie prac związanych z oznakowaniem poziomym i pionowym dróg miejskich miasta Kłodzka oraz malowanie barier ochronnych i poręczy mostowych.

    Jednocześnie dokonałem podziału środków przeznaczonych na wykonanie ww. zadań:

    • kwota 60 000 zł zostanie przeznaczona na oznakowanie,
    • kwota 200 000 zł zostanie przeznaczona na remonty cząstkowe dróg miejskich.

    3. Zleciłem opracowania dokumentacji projektowej firmie JACO Ośrodek Oszczędzania Energii, ul. Długosza 60, 51-162 Wrocław na realizację niżej wymienionych zadań:

    • Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Kłodzku,
    • Termomodernizacja Zespołu Szkół Integracyjnych w Kłodzku.

    Kwota zlecenia wynosi 22 900 zł netto, 27 9338 zł brutto tj. 4 724,77 euro (kurs euro 4,8468 zł). Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80 101, § 6050.

    4. Wyraziłem zgodę na opracowanie studium wykonalności inwestycji “Budowa basenu krytego w Kłodzku”. Studium wykonalności inwestycji jest podstawowym załącznikiem do wniosku o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Brak tego załącznika spowoduje odrzucenie wniosku o dofinansowanie.

    Na opracowanie studium wpłynęły 3 oferty. Opracowanie studium powierzyłem Business Mobility International Sp. z o.o.. Pełne opracowanie studium będzie trwało jeden miesiąc a jego koszt wyniesie 2 500 Euro + 22 % VAT, co wg kursu NBP z 06.02.2004 r. daje kwotę 12 110, 25 zł + VAT. Kwota brutto wynosi 14 774,51 zł. Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92695 § 6050.

    5. Zleciłem firmie Usługi projektowo budowlane p. Kazimierz Dragan z Kłodzka wykonanie uaktualnienia orzeczenia o stanie technicznym budynku Szkoły Podstawowej nr 7.

    Ryczałtowa kwota zlecenia wynosi 500 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80101, § 6050.

    V INWESTYCJE

    1. Podpisałem wniosek o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne dot. wykonania dokumentacji projektowej na remont i renowację elewacji frontowych kamienic: pl. B.Chrobrego 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16-18, 19, 32, 33, 34, 35, 36 w Kłodzku.
    Wydałem zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej oraz zatwierdziłem harmonogram prac związanych z remontem elewacji kamienic rynku kłodzkiego.

    2. Podpisałem wniosek o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne dot. oczyszczania i udrażniania kanalizacji deszczowej w latach 2004 – 2006. Wydałem zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej.

    3. Podpisałem wniosek w sprawie wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne dot. wykonania usługi w zakresie pielęgnacji i utrzymania w czystości parków miejskich Kłodzka. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90004. Wydałem zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej.

    VI NAJEM LOKALI

    1. Przydzieliłem do remontu we własnym zakresie lokal mieszkalny położony w Kłodzku przy ul. Korfantego 1/9 na rzecz czteroosobowej rodziny, która wniosek o przydział lokalu mieszkalnego złożyła w 1994 roku.
    Przydzielony lokal składa się z 1-go pokoju o powierzchni 19,38 m2, kuchni o powierzchni 11,60 m2, pomieszczenia gospodarczego o powierzchni 6,12 m2, wspólnego przedpokoju i wc. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 42,87 m2. Koszt remontu został oszacowany na kwotę 9 000 zł.

    2. Przydzieliłem pustostan lokalu mieszkalnego położonego w Kłodzku przy ul. Korytowskiej 24/2 na rzecz 3-osobowej rodziny, która wniosek o przydział lokalu mieszkalnego złożyła w 1997 roku i umieszczona została na liście lokali socjalnych. Przyznany lokal gotowy do zasiedlenia składa się z 1 pokoju + kuchni o łącznej powierzchni użytkowej 24,53 m2 w tym powierzchnia mieszkalna wynosi 15,44 m2.

    3. Wyraziłem zgodę na wykonanie eksmisji użytkownika lokalu mieszkalnego, położonego w Kłodzku przy ul. Okrzei 19/3 do lokalu socjalnego, położonego przy ul. Zajęczej 21/3. Osoba eksmitowana posiada wyrok eksmisyjny z 2003 roku w związku z posiadanym zadłużeniem czynszowym. Lokal przy ul. Zajęczej składa się z 1 izby o powierzchni 24 64 m2. ZAMG GM Sp. z o.o. wykona remont w zakresie niezbędnym do zamieszkiwania. W wyniku tej eksmisji tut. Urząd odzyska lokal mieszkalny składający się z 2 pokoi, kuchni, łazienki, wc, spiżarni, wyposażony jest w centralne ogrzewanie. Powierzchnia ogólna lokal wynosi 78,95 m2.

    4. Wyraziłem zgodę na przekwalifikowanie na pomieszczenie gospodarcze lokalu mieszkalnego położonego w Kłodzku przy ul. Żeromskiego 2/4 składającego się z jednego pokoju o powierzchni 7,42 m2 oraz kuchni o powierzchni 4,59 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 12,01 m2 (niepełna wysokość). Ww. lokal usytuowany jest na poddaszu i nie spełnia podstawowych wymogów lokalu mieszkalnego:

    • brak instalacji wodno-kanalizacyjnej i brak dostępu do poboru wody, brak pomieszczenia wc, brak instalacji gazowej.
    • ogrzewanie: piec przenośny,
    • spękane tynki, brak podsufitki, ściany wymagają docieplenia, instalacja elektryczna do wymiany.

    Wykonanie remontu w ww. zakresie nie gwarantuje uzyskania pełnowartościowego mieszkania i ze względów ekonomicznych nie znajduje uzasadnienia.

    VII PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ

    1. Zatwierdziłem i przekazałem do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał Rady Miejskiej:
    1. w sprawie nadania tytułu Honorowy Obywatel Miasta Kłodzka proboszczowi Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego Księdzu kanonikowi Ryszardowi Dominikowi,
    2. w sprawie obniżenia wysokości wskaźnika procentowego wynikającego z ustawy z dnia 21.06.2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,
    3. w sprawie zamiany nieruchomości gruntowej położonej w Kłodzku, oznaczonej geodezyjnie jako dz. nr 16/2, AM – 3, obręb Jurandów, o powierzchni 247 m2 stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kłodzko, na nieruchomość gruntową położoną w Kłodzku, oznaczona geodezyjnie jako dz. nr 17/6, AM – 3, obręb Jurandów o powierzchni 437 m2, stanowiącą własność osób fizycznych,
    4. w sprawie udzielenia bonifikaty rozkładania na raty oraz ustalenia stawki oprocentowania rat przy sprzedaży, spółdzielniom mieszkaniowym nieruchomości w ich użytkowaniu wieczystym i zabudowanych na cele mieszkaniowe,
    5. w sprawie odrzucenia wezwania do usunięcia naruszeń,
    6. w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej nr 1 w Kłodzku,
    7. w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej nr 5 w Kłodzku.

    VIII SPRAWY RÓŻNE

    1. Zatwierdziłem wniosek o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne dot. zakupu materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego Urzędu Miasta w Kłodzku.
    Szacunkowa wartość zamówienia 45 000 zł. Źródło finansowania: dział 750, rozdział 75023, § 4210/06. Wydałem zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej.

    2. Zatwierdziłem wynik postępowania o zamówienie publiczne dot. zakupu sceny przez Urząd Miasta w Kłodzku. Do Urzędu Miasta wpłynęły 2 oferty, obie spełniły warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jedynym kryterium oceny była cena 100% na podstawie, którego za najkorzystniejszą ofertę komisja przetargowa uznała ofertę złożoną przez PPHU AL.-SPAW Ślusarstwo – Spawalnictwo z Ostrowa Wielkopolskiego. Oferta opiewała na kwotę 92 095,60 zł.

    3. Wyraziłem zgodę na zamieszczenie ogłoszenia prasowego dotyczącego sprzedaży nieruchomości położonej przy ul. Matejki 9 na łamach prasy ogólnopolskiej tj. w “Gazecie Wyborczej” we wtorkowym dodatku – Komunikaty. Nakład gazety w tym dniu wynosi ok. 400 tys. egzemplarzy. Po negocjacjach cenowych ogłoszenie o wielkości 8 modułów wraz ze zdjęciem będzie opublikowane za kwotę 2 684 zł brutto.

    4. Zatwierdziłem aneks do projektu organizacyjnego Zespołu Przedszkolno - Żłobkowego nr 1 w Kłodzku na rok szkolny 2003/2004.
    Uzasadnienie: w Zespole Przedszkolno-Żłobkowym nr 1 jedna z pracownic przebywa na długotrwałym zwolnieniu lekarskim. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania placówki należało dokonać zmian w organizacji pracy placówki.

    5. Pozytywnie zaopiniowałem ramowy program 43 Dni Kłodzka, które będą obchodzone w dniach od 28.05.2004 r. do 30.05.2004 r. oraz przyjąłem ofertę festynu organizowanego przez firmę Impuls BTL z Koszalina w czasie 43 Dni Kłodzka.

    6. Wyraziłem zgodę na oznakowanie odcinka drogi przebiegającej przy Szkole Podstawowej nr 5 i Gimnazjum nr 2 w ramach programu “Bezpieczna droga przy szkole”.
    Fundacja “Bezpieczna Droga” w ramach programu w dziedzinie poprawy bezpieczeństwa na drogach zaproponowała sfinansowanie oznakowania poziomego i pionowego dowolnej drogi przebiegającej przy szkole. Celem programu poprzez oznakowanie jest zwrócenie uwagi kierowców, a tym samym poprawienie bezpieczeństwa dzieci uczęszczających tym odcinkiem drogi do szkoły. Fundacja działa od 2001 roku i w ramach wspomnianego programu sfinansowała oznakowanie drogi w powiecie cieszyńskim, Powiecie Biała-Podlaska oraz miejscowości Pajęczno. Zadanie jest finansowane w całości przez Fundację “Bezpieczna Droga”.

    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski

     

    SPRAWOZDANIE
    Z REALIZACJI UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ
    PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 26.02.2004 r.

    1. Uchwała nr XX/158/2004 w sprawie budżetu na 2004 r. – uchwała została przekazana do realizacji przez Skarbnika Gminy Miejskiej. Został opracowany układ wykonawczy budżetu (Zarządzenie nr 52/0151/2004 z dnia 11.03.2004 r.), który został przekazany do Wydziałów UM i jednostek podległych, celem realizacji.
    2. Uchwała nr XX/159/2004 w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 1 w Kłodzku – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.
    3. Uchwała nr XX/160/2004 w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej nr 5 w Kłodzku – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.
    4. Uchwała nr XX/161/2004 zmieniająca uchwałę nr XL/249/2001 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 22 lutego 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad ustalania wysokości i udzielania dotacji na działalność dydaktyczną i opiekuńczo wychowawczą niepublicznych przedszkoli oraz niepublicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki oraz Wydział Finansowo-Budżetowy.
    5. Uchwała nr XX/162/2004 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-zachodniej części miasta Kłodzka dla terenu położonego przy ul. Korczaka – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Przestrzennej, Urbanistyki i Architektury.
    6. Uchwała nr XX/163/2004 w sprawie zamiany nieruchomości – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i Działalności Gospodarczej.

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego414

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2004-04-23 11:19:53
    Aktualizacja: 2007-12-20 22:36:32
    Odslon: 904

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR