menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • SPRAWOZDANIE ZA OKRES OD DNIA 02.06.2004 r. DO DNIA 18.06.2004 r.




     SPRAWOZDANIE
    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ
    ZA OKRES OD DNIA 02.06.2004 r. DO DNIA 18.06.2004 r.

    W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje – w zakresie:

    I ZARZĄD MIENIEM GMINNYM

    1. Sprzedaż lokali mieszkalnych

    1. podpisałem protokoły rokowań dot. sprzedaży 28 lokali mieszkalnych,
    2. podpisałem 13 aktów notarialnych – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 72 442 zł.

    2. Sprzedaż i najem lokali użytkowych

    1. Wydałem zarządzenie w sprawie przeznaczenia do sprzedaży lokalu użytkowego, położonego w Kłodzku przy ul. Lutyckiej 8. Cena lokalu wynosi 60 926 zł (do ceny lokalu użytkowego zaliczono koszty przygotowania nieruchomości do sprzedaży), grunt oddaje się w użytkowanie wieczyste,
    2. podpisałem następujące ogłoszenia o przetargach nieograniczonych:
    • na najem garażu, położonego w Kłodzku przy ul. Wandy, o powierzchni 15 m2. Cena wywoławcza czynszu najmu wynosi 3 zł/m2 + VAT (strefa B miasta Kłodzka),
    • na najem lokalu użytkowego położonego w Kłodzku przy ul. Kościuszki 17. Cena wywoławcza czynszu najmu wynosi 12 zł/m2 + VAT (strefa A miasta Kłodzka),
    1. skierowałem do sprzedaży lokal użytkowy, położony przy ul. Armii Krajowej 15,17,19 na rzecz najemców.

    3. Dzierżawy.

    1. rozpatrzyłem 13 spraw dotyczący dzierżawy mienia gminnego.

    4. Koncesje i sprzedaż alkoholu

    1. wydałem 1 zezwolenie na sprzedaż detaliczną alkoholu (piwa i wina) od 4,5% do 18%,

    Wydane zezwolenie mieści się w ilości punktów sprzedaży napojów alkoholowych określonych Uchwałą Rady Miejskiej w Kłodzku.

    II DOTACJE

    1. Zatwierdziłem koszty organizacji cyklicznej imprezy pn. “Leonardo”, której koszt wyniesie 5 000 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4210, § 4300.
    Koszt imprezy przedstawia się następująco:

    - statuetki “Leonardo” 2 200 zł
    - poczęstunek 1 000 zł
    - przygotowanie dyplomów 400 zł
    - kwiaty 300 zł
    - nagrody 600 zł
    - przygotowanie części artystycznej 500 zł

    2. Zatwierdziłem podział środków finansowych przeznaczonych na organizację zajęć w miejscu zamieszkania oraz poza miejscem zamieszkania dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji 2004 r.. W budżecie gminy na 2004 rok w dziale 854, rozdział 85412 Kolonie, obozy i inne formy wypoczynku została zarezerwowana kwota 99 300 zł. Część środków tj. kwota 19 385 zł została wydatkowana na wypoczynek w okresie ferii zimowych oraz inne zajęcia sportowo rekreacyjne do chwili obecnej.

    Podział środków finansowych na dofinansowanie zajęć dla dzieci i młodzieży przedstawia się następująco:

    - w miejscu zamieszkania 28 810 zł
    - poza miejscem zamieszkania 28 540 zł
    - inne formy zajęć 7 050 zł
    - realizacja zajęć do końca roku 2004 14 600 zł.

    Wypoczynek poza miejscem zamieszkania zostanie dofinansowany w całości 40 dzieciom z rodzin najuboższych, których dochód na członka w rodzinie nie przekracza 300 zł. Rekrutacji dzieci dokona komisja w składzie: pedagog, wychowawca oraz dyrektor placówki.

    Na organizację wypoczynku poza miejscem zamieszkania wpłynęło 12 ofert. Z uwagi na:

    • długość turnusu
    • koszt osobodnia,
    • sposób dowozu dzieci,
    • atrakcyjność imprezy,
    • zastosowanie ulg dla dzieci z rodzin najuboższych w wysokości nawet 280 zł od jednego skierowania,
    • sprawdzone ośrodki wypoczynku

    dokonano wyboru organizatorów wypoczynku tj:

    1. Sekcja Harcerska przy Radzie Rodziców Gimnazjum nr 1 w Kłodzku,
    2. ZHP Komenda Hufca im. Sudeckiej Brygady WOP w Kłodzku,
    3. Dom Dziecka im. Stefana Starzyńskiego w Kłodzku.

    III UMOWY

    1. Podpisałem umowę z Regionalnym Ośrodkiem Badań i Dokumentacji Zabytków we Wrocławiu na wykonanie “Studium wartości kulturowych do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kłodzka, teren położony między ulicami Piłsudskiego, rz. Nysą Kłodzko, ul. Podgrodzie i ul. Warty”. Kwota 5 000 zł.

    Źródło finansowania: dział 710, rozdział 71004 § 4300,
    dział 710, rozdział 71004, § 4300.

    2. Postanowiłem wstrzymać się z podpisaniem umowy i przekazaniem dla Polskiego Czerwonego Krzyża przyznanej dotacji na rok 2004 do chwili zakończenia kontroli prowadzonej przez Ośrodek Pomocy Społecznej i przedłożenia protokołu pokontrolnego.

    W dniach 19.03.2004 r. – 15.04.2004 r. w Zarządzie Rejonowym PCK Kłodzko została przeprowadzona kontrola. Przedmiotem kontroli było:

    • sprawdzenie wykorzystania dotacji przyznanych przez Gminę Miejską kłodzko dla PCK w roku 2003 w zakresie zgodności jej wydatkowania z działaniami opisanymi w planie pracy,
    • sprawdzenie działań ujętych w sprawozdaniach merytorycznych i finansowych ze stanem faktycznym,
    • celowość, gospodarność wydatkowania środków.

    3. Wyraziłem zgodę na zlecenie Zakładowi Usług Inwestorskich “Rewaloryzacja”: opracowanie inwentaryzacji budynku Czeska 26-28 w Kłodzku. Wartość zamówienia nie przekroczy kwoty 6 000 euro. Ww. zadanie zostanie zlecone przez ZAMG GM Sp. z o.o. i sfinansowane ze środków przeznaczonych w planie na opracowanie dokumentacji.

    Z wnioskiem o opracowanie inwentaryzacji budynku wystąpiła Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Czeskiej 26-28, celem uporządkowania i poprawienia powierzchni użytkowej i mieszkalnej oraz udziałów przypadających na poszczególnych właścicieli.

    4. W związku z realizowanym placem zabaw przy ulicy Myśliwskiej w Kłodzku podpisałem następujące zlecenia:

    1. dla PIW “KANIMUS” z Kłodzka na ułożenie obrzeży betonowych oraz wykonanie odwodnienia liniowego. Wynagrodzenie za wykonanie usługi zostanie wypłacone na podstawie kosztorysu powykonawczego. Materiały niezbędne do wykonania ww. zakresu robót dostarczy Wspólnota Mieszkaniowa, zatem wynagrodzenie będzie obejmowało koszty związane z robocizną. Uzgodniono parametry przyjęte przy rozliczeniu kosztorysu:
    • roboczogodzina 6,5 zł
    • koszt ogólne 60 %
    • koszty zakupu 10 %
    • zysk 10 %

    Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 4270.

    1. dla Zakładu Instalacyjno - Montażowego Oświetlenia Ulicznego “ZIMON” z siedzibą w Kłodzku na montaż sterowniczej szafki oświetleniowej wraz z zasilaniem złącza kablowego. Wynagrodzenie za wykonanie usługi 2 000 zł brutto. Wynagrodzenie obejmuje materiały (szafa energetyczna i przewody) oraz robociznę. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 4270.

    Uzasadnienie: plac zabaw przy ul. Myśliwskiej w Kłodzku realizowany jest w ramach społecznej pracy Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Myśliwskiej. Zakres zagospodarowania ww. placu zabaw oprócz robót ziemnych polegających na plantowaniu terenu, przemieszczaniu mas ziemnych, koszeniu, kopaniu rowów itp. obejmuje również specjalistyczne tj. ułożenie obrzeży betonowych pod ciągi piesze, utwardzenie terenu, wykonanie odwodnienia liniowego oraz zamontowanie sterowniczej szafki oświetleniowej, przy której realizacji niezbędne jest posiadanie doświadczenia i wiedzy z zakresu technologii wykonania robót drogowych oraz robót polegających na wykonaniu przyłączy instalacji elektroenergetycznych.

    5. W związku z koniecznością udrożnienia-umożliwienia ruchu kołowego na drodze gminnej należy dokonać rozbiórki komórek oraz przyległego do nich murka przy ul. Lutyckiej w Kłodzku. Z trzech ofert jakie wpłynęły do Urzędu Miasta na wykonanie ww. zadania najkorzystniejszą ofertę złożyła firma “TEMPO” Sp. z o.o. z siedzibą w Kłodzku, z którą podpisałem zlecenie na kwotę 1 639,34 zł netto. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, §4270.

    6. Po zatwierdzeniu protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie zadanie pn. “Modernizacja kotłowni stałopalnej na gazową w Kłodzkim Ośrodku Kultury” podpisałem umowę z Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowym JKB Sp. jawna J. Kielar, J. Pałac, B.Wiącek, z siedzibą w Świdnicy. Umowa opiewa na kwotę brutto 157 140, 96 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 6050.

    7. Wyraziłem zgodę na montaż masztu do fotoradaru oraz wykonanie przyłącza elektroenergetycznego w ulicy Wyspiańskiego w Kłodzku. Zakres robót obejmujący ustawienie masztu do fotoradaru przedstawia się następująco:

    • montaż stojaka i masztu,
    • wykonanie przyłącza elektroenergetycznego,
    • legalizacja fotoradaru.

    Montaż stojaka i masztu zleciłem Zakładowi Wielobranżowemu “ZAGÓRZE” z siedzibą w Kłodzku, w ramach Umowy nr 1/OZN/2003 z dnia 22.01.2003 r.. Wynagrodzenie za wykonanie usługi wynosi 1 000 zł + VAT. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 4270 drogi publiczne gminne “oznakowanie ulic”.
    Zakładowi Instalacyjno-Montażowemu Oświetlenia Ulicznego “ZIMON” z siedzibą w Kłodzku zleciłem wykonanie przyłącza elektroenergetycznego. Szacunkowy koszt wykonania usługi – na podstawie kosztorysu powykonawczego. Uzgodnione parametry przyjęte przy rozliczeniu kosztorysu:

    • roboczogodzina 4,80 zł
    • koszty ogólne 55 %
    • koszty zakupu 8 %
    • zysk 15 %

    Organ dokonujący legalizacji (sprawdzenie poprawności działania) zostanie wskazany przez KPP w Kłodzku. Wynagrodzenie za wykonanie usługi 500 zł + VAT.

    Powyższe zadanie zostanie zrealizowane z rezerwy celowej. Zadanie zostanie wprowadzone Zarządzeniem Burmistrza w miesiącu czerwcu 2004 r. – dział 600, rozdział 60016, § 4300.

    IV INWESTYCJE

    1. Podpisałem wniosek o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne zadania p.n. “Budowa chodnika w ulicy Przyjaciół Dzieci w Kłodzku”. Szacunkowa wartość zamówienia publicznego wynosi netto 75 679,47 zł. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050. Wydałem zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..

    2. Wyraziłem zgodę na wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne zadania pn. “Przebudowa oświetlenia ulicznego części ul. Śląskiej w Kłodzku – droga gminna”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi netto 25 303 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 6050.Wydałem zarządzenie w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    3. Wyraziłem zgodę na wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne zadania pn. “Remont i modernizacja wypożyczalni i zaplecza w bibliotece w budynku ratusza”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi netto 130 000 zł. Wysokość środków zabezpieczona w budżecie na realizację zamówienia wynosi 35 000 zł. Źródło finansowania: dział 750, rozdział 75023, § 6050. Pozostała kwota zamówienia tj. 95 000 zł zostanie wprowadzona do budżetu uchwałą Rady Miejskiej po otrzymaniu decyzji Ministra Finansów o zwiększeniu subwencji w wysokości 100 000 zł. Zarządzeniem powołałem komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    V NAJEM LOKALI

    1. Wyraziłem zgodę na przeprowadzenie eksmisji 6-osobowej rodziny zajmującej lokal mieszkalny, położony przy ul. Lutyckiej 9 do lokalu socjalnego położonego przy ul. Kolejowej 1a/8. Lokal przy ul. Kolejowej 1a/8 składa się z 1-go pokoju o powierzchni 30,60 m2, kuchni o powierzchni 17,53 m2, przedpokoju o powierzchni 7,51 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 55,64 m2. W wyniku tej eksmisji tut. Urząd odzyska lokal wyposażony w instalację centralnego ogrzewania, składający się z 2 pokoi, kuchni, łazienki i przedpokoju, o ogólnej powierzchni 76,68 m2.

    2. Przydzieliłem lokal mieszkalny, położony przy ul. Floriana Szarego 4/5b na rzecz p. Mirosławy Tobiasz, która wniosek o przydział lokalu złożyła w 1996 roku.
    Przydzielony lokal składa się z 1-go pokoju o powierzchni 21,60 m2, kuchni o powierzchni 13,66 m2 oraz wspólnego przedpokoju i wc. Powierzchnia użytkowa wynosi 42,22 m2.

    VI PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ

    1. Przyjąłem i przekazałem do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał:

    • w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, a także trybu ich pobierania,
    • w sprawie ustalenia cen usług noclegowych świadczonych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Kłodzku,
    • w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu umarzania wierzytelności jednostek organizacyjnych gminy z tytułu należności, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacie tych należności, a także organów do tego uprawnionych,
    • w sprawie ustalenia zasad udzielania dotacji na dofinansowanie przedsięwzięcia pod nazwą “Remont i rewaloryzacja elewacji frontowych kamienic”,
    • w sprawie dokonania zmian w budżecie miasta na 2004 rok,
    • w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działających, w celu osiągnięcia zysku, na cele publiczne związane z realizacją zadań własnych gminy, sposobu ich rozliczenia oraz kontroli wykonania zadań zleconych.

     

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski

     

    SPRAWOZDANIE
    Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ
    PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 27.05.2004 r.

     

    1. Uchwała nr XXIII/188/2004 w sprawie powołania członków Rady Muzeum Ziemi Kłodzkiej – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział OKS i Muzeum Ziemi Kłodzkiej.
    2. Uchwała nr XXIII/189/2004 w sprawie zmiany uchwały nr XXXIX/244/2001 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 18 stycznia 2001 r., w sprawie sprzedaży mieszkań gminnych – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i Działalności Gospodarczej.
    3. Uchwała nr XXIII/190/2004 w sprawie zatwierdzenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004 – 2006 – uchwała została przekazana do realizacji przez “Wodociągi Kłodzkie” Sp. z o.o..
    4. Uchwała nr XXIII/191/2004 w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko - uchwała została przekazana do realizacji przez “Wodociągi Kłodzkie” Sp. z o.o. oraz ZAMG GM Sp. z o.o..
    5. Uchwała nr XXIII/194/2004 w sprawie ustalenia opłat za wywóz i składowanie nieczystości stałych z posesji gminnych (lokali mieszkalnych) na terenie gminy miejskiej Kłodzko uchwała została przekazana do realizacji przez ZAMG GM Sp. z o.o..
    6. Uchwała nr XXIII/195/2004 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Miasta Kłodzka – uchwała w trakcie realizacji przez Wydział FnB i Kadry.

     

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego500

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2004-08-19 08:27:13
    Aktualizacja: 2007-12-20 22:57:04
    Odslon: 597

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR