menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • SPRAWOZDANIE -ZA OKRES OD DNIA 13.08.2003 r. DO DNIA 12.09.2003 r.




    SPRAWOZDANIE
    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ
    ZA OKRES OD DNIA 13.08.2003 r. DO DNIA 12.09.2003 r.

    W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje - w zakresie:

    I ULGI I UMORZENIA

    1. Nie rozpatrywałem spraw dotyczących ulg i umorzeń.

    II ZARZĄD MIENIEM GMINNYM

    1. Sprzedaż lokali mieszkalnych
    • przeznaczyłem do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców 41 lokali mieszkalnych,
    • podpisałem protokoły rokowań dot. sprzedaży 47 lokali mieszkalnych,
    • zawarłem 31 aktów notarialnych – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 103 137 zł,
    • skierowałem do sprzedaży w drodze przetargu pustostan lokalu mieszkalnego położnego przy ul. Żeromskiego 1/3 w Kłodzku.
    • Przedmiotowy lokal składa się z jednego pokoju i kuchni. Powierzchnia użytkowa wynosi: 37,63 m2, powierzchnia mieszkalna: 20,35 m2.
    1. Sprzedaż lokali użytkowych
    • podpisałem protokół rokowań dotyczący sprzedaży jednego lokalu użytkowego.
    1. Sprzedaż działek i obiektów
    1. podpisałem 6 protokołów rokowań dotyczących sprzedaży nieruchomości niezabudowanych – jako grunty przyległe tj.:
    • przy ul. Wyspiańskiego dz. nr 15/4, AM – 1, obręb Ptasia Góra, o powierzchni 271 m2 – cena 4 680 zł,
    • przy ul. Witosa 20 dz. nr 10/6, AM – 1, obręb Zacisze, o powierzchni 6 m2 – cena 722 zł,
    • przy ul. Mickiewicza dz. nr 53/9, AM – 5, obręb Zacisze, o powierzchni 198 m2 – cena 4 149 zł,
    • przy ul. Mickiewicza dz. nr 53/11, AM – 5, obręb Zacisze, o powierzchni 734 m2 – cena 10 284 zł,
    • przy ul. Mickiewicza dz. nr 53/10, AM – 5, obręb Zacisze, o powierzchni 272 m2 – cena 5 240 zł,
    • przy ul. Łąkowej dz. nr 3/16, AM – 1, obręb Stadion, o powierzchni 266 m2 – cena 8 218 zł.
    1. zawarłem 5 aktów notarialnych – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 814 335 zł - w tym 750 000 zł za budynek przy ul. Wyspiańskiego 2F.
    1. Dzierżawa
    • rozpatrzyłem 13 wniosków dotyczących dzierżawy mienia gminnego.
    1. Alkohol
    • pozytywnie rozpatrzyłem 5 wniosków w sprawie wydania koncesji na sprzedaż alkoholu.
    1. Sprawy różne
    1. Rozpatrzyłem pozytywnie wniosek Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, w sprawie wzajemnej zamiany nieruchomości, celem uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonej przy ul. Krasińskiego 7 II-IV (dotyczy gruntu pod budynkiem). Zamiana nastąpi na nieruchomość należąca do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej o ekwiwalentnej wartości.
    2. Podjęcie ww. decyzji umożliwi sprzedaż lokali mieszkalnych przy ul. Krasińskiego 7 II-IV.
    3. Przeznaczyłem do sprzedaży w trybie przetargu pustostan kontenera mieszkalnego, który posadowiony jest obecnie na posesji przy ul. Skośnej 12 w Kłodzku.
    4. Negatywnie rozpatrzyłem wniosek Klubu Inicjatyw Młodzieży w sprawie zmiany nazwy ulicy Objazdowej na ulicę Orląt Lwowskich. Ww. propozycja rozpatrzona zostanie przy nadawaniu nazwy nowej drogi.

    III DOTACJE

    1. Zatwierdziłem podział dotacji na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych nauczycieli emerytów i rencistów (II transza).
    2. Rozdział 80195 § 2030 Ogółem kwota 20 587 zł

      Szkoła Podstawowa nr 1 6 794 zł
      Szkoła Podstawowa nr 3 5 558 zł
      Szkoła Podstawowa nr 5 412 zł
      Szkoła Podstawowa nr 6 3 088 zł
      Szkoła Podstawowa nr 7 3 294 zł
      Zespół Szkół Integracyjnych 1 441 zł
      Rozdział 85 495 § 2030 11 307 zł
      Szkoła Podstawowa nr 3 5 880 zł
      Szkoła Podstawowa nr 7 452 zł
      Zespół Przedszkolno-Żłobkowy 1 244 zł
      Przedszkole nr 3 1 696 zł
      Przedszkole nr 4 2 035 zł

    3. Wyraziłem zgodę na dofinansowanie robót wykonanych przez pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych przez Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kłodzku, związanych z pielęgnacją zieleni – kwota 3 000 zł (zapłata za koszty przygotowania boiska przy ul. Nadrzecznej) oraz oczyszczaniem i konserwacją urządzeń melioracyjnych – kwota 7 000 zł (odwodnienie i uporządkowanie terenu komunalnego przy ul. Korytowskiej, renowacja rowu przy ul. Objazdowej, inne wg potrzeb).
    4. Źródło finansowania: Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
    5. Wyraziłem zgodę na przekazanie Szkole Podstawowej nr 3 w Kłodzku kwoty 6 000 zł na zakup krzeseł i stolików pod komputery oraz na sfinansowanie kosztów podłączenia 10 komputerów w pracowni komputerowej.
    6. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92695, § 4300.
    7. Dokonałem zmian w wydatkowaniu środków pieniężnych przeznaczonych na wypoczynek letni dla dzieci pozostających w miejscu zamieszkania w czasie wakacji 2003 r..
  • W wyniku ruchów kadrowych na wynagrodzenie instruktorów wydatkowana została kwota mniejsza od zakładanej o 1 200 zł.

    W związku z powyższym ww. kwotę przeznaczyłem na:

    • zakup wody mineralnej – 300 zł,
    • wstęp na basen – 600 zł,
    • drobne upominki dla uczestników gier i zabaw – 300 zł.
    1. Wyraziłem zgodę na zakup zdjęć lotniczych miasta Kłodzka od Firmy Usługi Fotograficzne w ilości 120 sztuk za kwotę 1 700 zł brutto wraz z prawami autorskimi.
    2. Źródło finansowania: dział 750, rozdział 75023, § 4300.

      Zdjęcia będą przydatne przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania terenu oraz pomocne przy pozyskiwaniu inwestorów.

    3. Wyraziłem zgodę na dofinansowanie organizacji “Światowego Dnia Turystyki” organizowanego przez Starostwo Powiatowe w Kłodzku w dniu 27.08.2003 r..
  • Przekazana przez miasto kwota 500 zł została przeznaczona na zorganizowanie poczęstunku i degustacji oraz uatrakcyjnienie imprezy.

    Źródło finansowania: dział 600, rozdział 63001, § 4300.

    Jednocześnie wskazałem dwóch kandydatów do uhonorowania dyplomem Starosty Kłodzkiego za zasługi wniesione w rozwój turystyki w powiecie kłodzkim tj.:

    • p. Radosław Pietuch – Dyrektor Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej,
    • p. Janusz Laska - Kłodzkie Towarzystwo Oświatowe.
    1. Wyraziłem zgodę na dokonanie zmiany w § 4300 poz. 4 preliminarza wydatków na profilaktykę i rozwiązywanie problemów alkoholowych - dla Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości w Kłodzku na działalność świetlicy socjoterapeutycznej.
  • Dokonano weryfikacji złożonego przez Szkołę wniosku w wyniku, której planowaną kwotę 12 000 zł zredukowano do kwoty 6 600 zł z następujących przyczyn:
  • w założeniach programowych świetlicy uwzględniono zgodnie z propozycją Szkoły, jedynie czteromiesięczny okres pracy roku budżetowego,
  • weryfikacji poddano stawki godzinowe za pracę na rzecz przedmiotowej świetlicy,
  • zweryfikowano zajęcia - wyjazdy na basen, z których skreślono pozycję wyżywienie, a w pozycji autokar policzono najtańszy środek lokomocji.
  • Zaoszczędzona w ten sposób kwota 5 400 zł zostanie przeznaczona na zapłatę rachunku za ogrzewanie pomieszczeń grupy wsparcia ZHP “Wiele Zależy od Ciebie”.
    1. Przeznaczyłem kwotę 200 zł na zakup sprzętu wędkarskiego dla zwycięzców zawodów wędkarskich spławikowych odbywających się na stawach w Korytowie.
  • Z okazji zakończenia wakacji dla dzieci i młodzieży Polski Związek Wędkarski – Koło w Kłodzku organizuje zawody wędkarskie spławikowe. W zawodach weźmie udział około 60 uczestników. Organizator zapewnił posiłki, napoje, słodycze, dyplomy oraz drobne upominki dla wszystkich uczestników.

    Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92695, § 4210 (dofinansowanie zadań bieżących).

  • IV UMOWY

    1. Zleciłem wykonanie przez firmę TERMO-INSTAL sieci kanalizacyjnej do budynków przy ul. Korczaka 12 i Pięknej 2. Z wnioskiem w przedmiotowej sprawie wystąpili mieszkańcy.
    2. Kwota realizacji zadania wynosi 3 260,98 zł. Źródło finansowania: środki z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
    3. Zleciłem w ramach umowy nr 17/2001 z dnia 24.12.2001 r. remont punktów oświetlenia ulicznego:
    1. remont uszkodzonych i skorodowanych słupów oświetlenia ulicznego:
    • ul. Wyspiańskiego – 3 szt.
    • ul. Dusznicka PO-45, PO-82 – 2 szt.
    • ul. Warty PO-20 - 1 szt.
    • ul. Krasińskiego PO-11
    • ul. Krzywa PO-7 – 1szt.
    • ul. Malczewskiego PO-17 - 1 szt.
    • ul. Traugutta PO-4 - 1 szt.
    • montaż opasek antykorozycyjnych – alejka przy Szkole Gminnej – 3 szt.
    1. montaż kompletnie zniszczonych (bądź skradzionych) opraw oświetleniowych – 4 szt. (ul. Zawiszy Czarnego park PO-11; alejka obok szkoły Gminnej PO-6; Łącznik od ul. Wiejskiej do ul. Kasztanowej – 2 szt.);
    2. uzupełnienie rozbitych kloszy – 8 szt.
    3. usunięcie uszkodzeń kabla oświetleniowego:
    • obręb skrzyżowania ul. Piłsudskiego i Noworudzkiej
    • ul. Harcerzy, Objazdowa, Walasiewiczówny

    e) przełożenie kabla oświetleniowego ok. 100 mb. – ul. Jana Pawła II

    1. Podpisałem Aneks do Umowy nr 12/UM/00 z dnia 03.07.2000 r. zawartej pomiędzy Gminą Miejską w Kłodzku a Agencją Reklamową “FUX” z siedzibą w Zabrzu na wykonanie i ustawienie 30 sztuk modułów informacyjnych z nazwami ulic.
    2. Aneks dotyczy zmiany nazwy: Agencji Reklamy “FUX” s.c. na Agencję Reklamy “FUX SERWIS” Magdalena Palec.
    3. Wyraziłem zgodę na zlecenie z wolnej ręki wykonanie przez Zakład budowy sieci i instalacji gazowych “GEO-GAZ” Sp. z o.o. z Wałbrzycha - przyłącza gazu do budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Pawła II nr 4 w zakresie od granicy działki do budynku (etap II).
    4. Koszt wykonania zadania wynosi 12 973 zł netto + 7% VAT co daje łączną kwotę 13 881,11 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80195, § 6050.
    5. Podpisałem Aneks nr 1/2003 do umowy - zlecenia nr 16/96 z dnia 01.07.1996 r. o przyjęciu przez Zakład Pogrzebowy “CONCORDIA” obowiązku wykonywania zadań własnych Gminy Miejskiej Kłodzko, mających charakter użyteczności publicznej, polegających na świadczeniu usług pogrzebowych dla ludności na terenie miasta Kłodzka w zakresie rozszerzenia jej o zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Szpitalnej.
    6. Zleciłem firmie F.P.H.U. Skalniak – Polskie Ogrody wykonanie cięcia drzew na terenach parkowych miasta.
  • Po dokonaniu przeglądów terenów zielonych stwierdzono potrzebę wykonania przycinek następujących grup drzew:
  • Aleja Dunikowskiego (podcięcie od dołu do wysokości ok. 5 m).
  • Park nad wodospadem (usunięcie posuszu, wycinka egzemplarzy powodujących przegęszczenie).
  • Wał przeciwpowodziowy od strony ul. Malczewskiego (obniżenie i przycięcie wierzb).
  • Park przy ul. Malczewskiego (obniżenie i przycięcie wierzb).
  • Park przy Starostwie Powiatowym.
  • Kwota ryczałtowa: 5 000 zł. Źródło finansowania: Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (środki finansowe przewidziana na pielęgnacje zieleni).
    1. Wyraziłem zgodę na zlecenie Regionalnemu Ośrodkowi Badań i Dokumentacji Zabytków we Wrocławiu wykonania “Studium wartości kulturowych do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kłodzka” w związku z przystąpieniem do opracowania Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicami Śląską, ul. Karola Miarki, ul. Sienkiewicza, ul. Kwiatową, Potokiem Jawornik, granicami miasta i ul. Mariańską w Kłodzku,
  • Ww. Ośrodek specjalizuje się w tego rodzaju opracowaniach i dysponuje bogatymi materiałami archiwalnymi, niezbędnymi do opracowania przedmiotowego studium.

    Na przedmiotowe zadanie zostaną wykorzystane środki finansowe z budżetu miasta na rok 2003 – dział 710, rozdział 71004, § 4300, w ramach przesunięć między poszczególnymi zadaniami.

  • V NAJEM LOKALI

    1. Przydzieliłem lokal mieszkalny, położony przy ul. Armii Krajowej 5/5a na rzecz osoby umieszczonej na liście lokali socjalnych – wniosek z 1996 roku.
  • Przyznany lokal składa się z jednej izby o powierzchni 20,40 m2
  • Lokal został przydzielony w ramach akcji wychodzenia z bezdomności.

    1. Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie, położony w Kłodzku przy ul. Daszyńskiego 6/4 – osobie ubiegającej się o przydział mieszkania od 1998 roku.
    2. Przedmiotowy lokal składa się z I-go pokoju o powierzchni 17,11 m2, kuchni o powierzchni 7,35 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 24,46 m2

      Koszt remontu został oszacowany na kwotę 8 600 zł + 3 000 zł w przypadku potrzeby wymiany instalacji elektrycznej.

    3. Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie, położony w Kłodzku przy ul. Karola Miarki 6/3 – osobie ubiegającej się o przydział mieszkania od 1997 roku.
    4. Przedmiotowy lokal składa się z jednego pokoju o powierzchni 13,88 m2, kuchni o powierzchni 13,24 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 27,12 m2 (lokal o niepełnej wysokości). Koszt remontu został oszacowany na kwotę 10 000 zł.
    5. Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położony przy ul. Lutyckiej 9/1 - na rzecz dwuosobowej rodziny, która wniosek o przydział mieszkania złożyła w 2003 roku. Powyższa decyzja została podjęta ze względu na trudną sytuację rodzinną i mieszkaniową.
    6. Przyznany lokal składa się z dwóch pokoi o powierzchni: I – 23,47 m2, II – 22,84 m2, kuchni o powierzchni 14,68 m2, alkowy o powierzchni 6,36 m2, łazienki o powierzchni 2,97 m2 oraz wspólnego przedpokoju. Powierzchnia użytkowa wynosi 79,47 m2.

      Koszt oszacowano na kwotę 16 500 zł.

    7. Przydzieliłem lokal mieszkalny położony w Kłodzku przy ul. Partyzantów 37a/1 na rzecz rodziny zamieszkałej przy ul. Wiejskiej 9/4. W wyniku ww. przydziału Urząd Miasta odzyska lokal przy ul. Wiejskiej 9/4 do którego zostanie eksmitowana osoba zamieszkała przy ul. Im. Warszawy – Centrum 15/3.
    8. Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położony przy ul. Zamiejskiej 50/4 - na rzecz trzyosobowej rodziny, która wniosek o przydział mieszkania złożyła w 1998 roku. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 31,17 m2.
    9. Koszt remontu wynosi: 9 000 zł.
    10. Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie lokal mieszkalny położony przy ul. Walecznych 33/5 – na rzecz czteroosobowej rodziny, która wniosek o przydział lokalu złożyła w 1998 roku.
    11. Przyznany lokal składa się z dwóch pokoi o powierzchni: I – 16,12 m2, II – 7,52 m2 , kuchni o powierzchni 12,48 m2, przedpokoju o powierzchni 3,04 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 39,16 m2. Koszt remontu wynosi 15 000 zł.
    12. Przydzieliłem do remontu we własnym zakresie, położony przy ul. Śląskiej 29/8 – na rzecz trzyosobowej rodzin, która wniosek o przydział lokalu złożyła w 1997 roku.
  • Przyznany lokal składa się z dwóch pokoi o powierzchni: I – 13,28 m2, II – 10,08 m2, kuchni o powierzchni 13,28 m2, przedpokoju o powierzchni 2,90 m2 oraz wc o powierzchni 2,20 m2.

    Powierzchnia użytkowa wynosi: 41,69 m2. Koszt remontu został oszacowany na kwotę 20 000 zł.

  • VI INWESTYCJE

    1. Podpisałem protokół komisji przetargowej unieważniający drugi przetarg nieograniczony na zadanie pod nazwą “Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego 26”. Wyraziłem zgodę na rozpisanie negocjacji z zachowaniem konkurencji oraz powołałem komisję do przeprowadzenia negocjacji.
    2. Zatwierdziłem protokół z negocjacji z zachowaniem konkurencji na wykonanie zadania pod nazwą “Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego 26”.
    3. Komisja przetargowa po przeanalizowaniu dwóch ofert i stwierdzeniu ich ważności dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie ww. zadania. Za najkorzystniejszą ofertę dla zamawiającego została uznana oferta złożona przez Dekarstwo-Blacharstwo p. Jan Paliwoda z Kłodzka. Koszt wykonania zadania wynosi 208 650 zł.

      Realizacja ww. zadania jest zgodna z zatwierdzonym planem remontów sporządzonym przez ZAMG. Struktura własności: 80% gmina, 20% prywatna własność.

    4. Powołałem komisję do odbioru końcowego zadania pn. “Adaptacja budynku magazynu sprzętu sportowego z zaplecza techniczo-socjalnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłodzku przy ulicy Kusocińskiego 1”.
    5. Zatwierdziłem protokół z przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą “Modernizacja kotłowni węglowej na gazową i termomodernizacja zespołu budynku szkolnego w Kłodzku przy ul. Jana Pawła II nr 4”. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
    6. USŁUGI OGÓLNOBUDOWALNE – Mirosław Sobczak, ul. Sikorskiego 10, 57-350 Kudowa Zdrój 9 – za kwotę 1 087 445,80 zł. Źródło finansowania: dział 801 rozdział 80195 § 6050.
    7. Wyraziłem zgodę na dokonanie wymiany ogrodzenia starej części cmentarza komunalnego przy ul. Dusznickiej w Kłodzku. W związku z powyższym zostanie rozpisany przetarg na wykonanie ok. 320 m. ogrodzenia (od strony PKS), z elementów stalowych.
    8. Zatwierdziłem specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz powołałem komisję przetargową.
    9. Zleciłem Spółce “Wodociągi Kłodzkie” wykonanie naprawy zasuwy zwrotnej oraz udrożnienia kolektora, znajdujących się pomiędzy ul. Malczewskiego a rzeką Nysą Kłodzką. Kwota ryczałtowa wykonania zadania wynosi 800 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 4300.

    VII PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ

    1. Zatwierdziłem i przekazałem do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał Rady Miejskiej:
    • w sprawie zmiany uchwały nr LVII/432/2002 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 21.03.2002 r.,
    • w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Kultury Miasta Kłodzka w latach 2002-2010,
    • w sprawie utworzenia z dniem 01.09.2003 r. oddziału integracyjnego dla dzieci sześcioletnich w Przedszkolu nr 4 przy ul. Bohaterów Getta 9 w Kłodzku,
    • w sprawie nadania tytułu Honorowy Obywatel Miasta Kłodzka p. Wojciechowi Dzieduszyckiemu.
    • Dyrektor Kłodzkiego Ośrodka Kultury oraz Towarzystwa Artystyczno-Kulturalnego Ziemi Kłodzkiej złożyli wniosek o nadanie tytułu Honorowy Obywatel Miasta Kłodzka p. Wojciechowi hr. Dzieduszyckiemu, który jest osobą od wielu lat bardzo zaangażowaną w życiu kulturalnym naszego miasta. Hrabia Dzieduszycki bywa w Kłodzku bardzo często.

      Po wojnie uruchamiał tu. m.in. młyny, ale w szczególności upowszechniał kulturę: brał udział w recitalach, prowadził koncerty. Jako recenzent, krytyk muzyczny i teatralny promował Kłodzko i zdobywał dla niego przychylność opinii publicznej, a także sponsorów i instytucji wspierających kulturę.

    1. Zatwierdziłem i przekazałem do Rady Miejskiej (Komisja Edukacji i Kultury) materiały dotyczące połączenia KOK i CEK oraz realizacji zadań ujętych w “Strategii rozwoju kultury miasta Kłodzka na lata 2002 – 2010”, jak również sprawozdanie z działalności merytorycznej oraz wykonania budżetu podległych jednostek kultury za I półrocze 2003 r. jako materiał do dyskusji na sesji Rady Miejskiej oraz Komisji Edukacji i Kultury.

    VIII RÓŻNE

    1. Wyraził zgodę na współorganizację z Agencją Reklamy ARIP Media we Wrocławiu imprezy o nazwie “Wyścigi na Bele Czym” w dniu 04.10.2003 r..
    2. Na organizację ww. imprezy należy pozyskać od lokalnych sponsorów kwotę w wysokości 5 000 zł.

      Zadania gminy w przedmiotowej imprezie to powiadomienie służb mundurowych, wyznaczenie i zabezpieczenie trasy na wyścigi, udostępnienie stadionu na organizację festynu oraz koszt energii i uprzątnięcia terenu.

      Zadania Agencji to nagłośnienie medialne imprezy (prasa, telewizja, ulotki, plakaty), organizacja imprezy (wyścigi i festyn), ubezpieczenie imprezy oraz uzyskanie odpowiednich uzgodnień na przeprowadzenie imprezy.

    3. Podjąłem decyzję o ujęciu w budżecie na rok 2004 niżej wymienionych zadań na realizację których można uzyskać dofinansowanie z Wydziału Kultury Urzędu Marszałkowskiego
    4. a) remont i podświetlenie Mostu Wita Stwosza – koszt zadania ok. 35 000 zł,

      b) odrestaurowanie witraży w budynku Ratusza – koszt zadania ok. 35 000 zł.

    5. Zaakceptowałem wzrost kosztów prac przedstawionych przez “Wodociągi Kłodzkie” Sp. z o.o. do wysokościach 750 zł brutto - poniesionych na oczyszczenie kanalizacji deszczowych na osiedlu Nysa w Kłodzku.
    6. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 4300.
    7. Zatwierdziłem protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na udzielenie i obsługę kredytu preferencyjnego, długoterminowego do wysokości 742 000 zł na finansowanie inwestycji pn. “Modernizacja kotłowni węglowej na gazową i termomodernizacja zespołu budynku szkolnego w Kłodzku ul. Jana Pawła II nr 4”.
  • Najkorzystniejszą ofertę przedstawił Bank Ochrony Środowiska Oddział Wrocław. Cena oferty wynosi: 85 574,66 zł.

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski

  • SPRAWOZDANIE
    Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ W KŁODZKU
    PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 28.08.2003 r.

    • Uchwała nr XIV/96/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XLVI/336/98 Rady Miejskiej z 05.02.1998 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami komunalnymi – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział GM i DG. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
    • Uchwała nr XIV/97/2003 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru przemysłowo-składowego, położonego w północno- zachodniej części miasta Kłodzka – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział UA. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
    • Uchwała nr XIV/98/2003 w sprawie zmiany uchwały nr 88/95/XVI Rady Miejskiej z 21.06.1995 r., w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział UA i FnB. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
    • Uchwały: nr XIV/99/2003, nr XIV/100/2003, nr XIV/101/2003 w sprawie zamiany nieruchomości – uchwały w trakcie realizacji przez Wydział GMiDG.
    • Uchwały: nr XIV/102/2003, nr XIV/103/2003, nr XIV/104/2003 w sprawie nabycia nieruchomości – uchwały w trakcie realizacji przez Wydział GM i DG i Wydział FnB.
    • Uchwała nr XIV/105/2003 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy staromiejskiej miasta Kłodzka, Wyspa Piasek dla obszaru północnego między ul. Wita Stwosza, ul. Matejki, ul. Zofii Stryjeńskiej i Nad Kanałem - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział UA.
    • Uchwała nr XIV/106/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/149/2000 z dnia 17.02.2000 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Straży Miejskiej w Kłodzku – uchwała została przekazana do Kadr i Straży Miejskiej.
    • Uchwała nr XIV/107/2003 w sprawie utworzenia oddziału integracyjnego dla obszaru sześcioletnich w Przedszkolu nr 4 w Kłodzku - uchwała została przekazana do Wydziału OKS – uchwała obowiązuje od 01.09.2003 r.
    • Uchwała nr XIV/108/2003 w sprawie nadania Statutu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji, przy ul. Kusocińskiego 1 – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział OKS i OSiR.
    • Uchwała nr XIV/109/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XIII/89/2003 Rady Miejskiej z dnia 24.07.2003 r. w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział GMiDG i Wydział IM. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego
    • Uchwała nr XIV/110/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XIII/90/2003 Rady Miejskiej z dnia 24.07.2003 r. w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział GMiDG i Wydział IM. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
    • Uchwała nr XIV/111/2003 w sprawie skargi Państwa Ireny i Mariana Markowskich na działalność Burmistrza Miasta Kłodzka – uchwała przekazana do akt sprawy.

     

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego282

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2003-10-24 15:02:50
    Aktualizacja: 2007-12-20 01:14:51
    Odslon: 860

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR