SPRAWOZDANIE -ZA OKRES OD DNIA 13.08.2003 r. DO DNIA 12.09.2003 r.
SPRAWOZDANIE BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ ZA OKRES OD DNIA 13.08.2003 r. DO DNIA 12.09.2003 r.
W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje - w zakresie:
I ULGI I UMORZENIA
1. Nie rozpatrywałem spraw dotyczących ulg i umorzeń.
II ZARZĄD MIENIEM GMINNYM
- Sprzedaż lokali mieszkalnych
- przeznaczyłem do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców 41 lokali mieszkalnych,
- podpisałem protokoły rokowań dot. sprzedaży 47 lokali mieszkalnych,
- zawarłem 31 aktów notarialnych – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 103 137 zł,
- skierowałem do sprzedaży w drodze przetargu pustostan lokalu mieszkalnego położnego przy ul. Żeromskiego 1/3 w Kłodzku.
- Przedmiotowy lokal składa się z jednego pokoju i kuchni. Powierzchnia użytkowa wynosi: 37,63 m2, powierzchnia mieszkalna: 20,35 m2.
- Sprzedaż lokali użytkowych
- podpisałem protokół rokowań dotyczący sprzedaży jednego lokalu użytkowego.
- Sprzedaż działek i obiektów
- podpisałem 6 protokołów rokowań dotyczących sprzedaży nieruchomości niezabudowanych – jako grunty przyległe tj.:
- przy ul. Wyspiańskiego dz. nr 15/4, AM – 1, obręb Ptasia Góra, o powierzchni 271 m2 – cena 4 680 zł,
- przy ul. Witosa 20 dz. nr 10/6, AM – 1, obręb Zacisze, o powierzchni 6 m2 – cena 722 zł,
- przy ul. Mickiewicza dz. nr 53/9, AM – 5, obręb Zacisze, o powierzchni 198 m2 – cena 4 149 zł,
- przy ul. Mickiewicza dz. nr 53/11, AM – 5, obręb Zacisze, o powierzchni 734 m2 – cena 10 284 zł,
- przy ul. Mickiewicza dz. nr 53/10, AM – 5, obręb Zacisze, o powierzchni 272 m2 – cena 5 240 zł,
- przy ul. Łąkowej dz. nr 3/16, AM – 1, obręb Stadion, o powierzchni 266 m2 – cena 8 218 zł.
- zawarłem 5 aktów notarialnych – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 814 335 zł - w tym 750 000 zł za budynek przy ul. Wyspiańskiego 2F.
- Dzierżawa
- rozpatrzyłem 13 wniosków dotyczących dzierżawy mienia gminnego.
- Alkohol
- pozytywnie rozpatrzyłem 5 wniosków w sprawie wydania koncesji na sprzedaż alkoholu.
- Sprawy różne
- Rozpatrzyłem pozytywnie wniosek Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, w sprawie wzajemnej zamiany nieruchomości, celem uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonej przy ul. Krasińskiego 7 II-IV (dotyczy gruntu pod budynkiem). Zamiana nastąpi na nieruchomość należąca do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej o ekwiwalentnej wartości.
- Podjęcie ww. decyzji umożliwi sprzedaż lokali mieszkalnych przy ul. Krasińskiego 7 II-IV.
- Przeznaczyłem do sprzedaży w trybie przetargu pustostan kontenera mieszkalnego, który posadowiony jest obecnie na posesji przy ul. Skośnej 12 w Kłodzku.
- Negatywnie rozpatrzyłem wniosek Klubu Inicjatyw Młodzieży w sprawie zmiany nazwy ulicy Objazdowej na ulicę Orląt Lwowskich. Ww. propozycja rozpatrzona zostanie przy nadawaniu nazwy nowej drogi.
III DOTACJE
- Zatwierdziłem podział dotacji na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych nauczycieli emerytów i rencistów (II transza).
- Rozdział 80195 § 2030 Ogółem kwota 20 587 zł
Szkoła Podstawowa nr 1 6 794 zł Szkoła Podstawowa nr 3 5 558 zł Szkoła Podstawowa nr 5 412 zł Szkoła Podstawowa nr 6 3 088 zł Szkoła Podstawowa nr 7 3 294 zł Zespół Szkół Integracyjnych 1 441 zł Rozdział 85 495 § 2030 11 307 zł Szkoła Podstawowa nr 3 5 880 zł Szkoła Podstawowa nr 7 452 zł Zespół Przedszkolno-Żłobkowy 1 244 zł Przedszkole nr 3 1 696 zł Przedszkole nr 4 2 035 zł
- Wyraziłem zgodę na dofinansowanie robót wykonanych przez pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych przez Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kłodzku, związanych z pielęgnacją zieleni – kwota 3 000 zł (zapłata za koszty przygotowania boiska przy ul. Nadrzecznej) oraz oczyszczaniem i konserwacją urządzeń melioracyjnych – kwota 7 000 zł (odwodnienie i uporządkowanie terenu komunalnego przy ul. Korytowskiej, renowacja rowu przy ul. Objazdowej, inne wg potrzeb).
- Źródło finansowania: Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
- Wyraziłem zgodę na przekazanie Szkole Podstawowej nr 3 w Kłodzku kwoty 6 000 zł na zakup krzeseł i stolików pod komputery oraz na sfinansowanie kosztów podłączenia 10 komputerów w pracowni komputerowej.
- Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92695, § 4300.
- Dokonałem zmian w wydatkowaniu środków pieniężnych przeznaczonych na wypoczynek letni dla dzieci pozostających w miejscu zamieszkania w czasie wakacji 2003 r..
W wyniku ruchów kadrowych na wynagrodzenie instruktorów wydatkowana została kwota mniejsza od zakładanej o 1 200 zł.
W związku z powyższym ww. kwotę przeznaczyłem na:
- zakup wody mineralnej – 300 zł,
- wstęp na basen – 600 zł,
- drobne upominki dla uczestników gier i zabaw – 300 zł.
- Wyraziłem zgodę na zakup zdjęć lotniczych miasta Kłodzka od Firmy Usługi Fotograficzne w ilości 120 sztuk za kwotę 1 700 zł brutto wraz z prawami autorskimi.
- Źródło finansowania: dział 750, rozdział 75023, § 4300.
Zdjęcia będą przydatne przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania terenu oraz pomocne przy pozyskiwaniu inwestorów.
- Wyraziłem zgodę na dofinansowanie organizacji “Światowego Dnia Turystyki” organizowanego przez Starostwo Powiatowe w Kłodzku w dniu 27.08.2003 r..
Przekazana przez miasto kwota 500 zł została przeznaczona na zorganizowanie poczęstunku i degustacji oraz uatrakcyjnienie imprezy.
Źródło finansowania: dział 600, rozdział 63001, § 4300.
Jednocześnie wskazałem dwóch kandydatów do uhonorowania dyplomem Starosty Kłodzkiego za zasługi wniesione w rozwój turystyki w powiecie kłodzkim tj.:
- p. Radosław Pietuch – Dyrektor Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej,
- p. Janusz Laska - Kłodzkie Towarzystwo Oświatowe.
- Wyraziłem zgodę na dokonanie zmiany w § 4300 poz. 4 preliminarza wydatków na profilaktykę i rozwiązywanie problemów alkoholowych - dla Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości w Kłodzku na działalność świetlicy socjoterapeutycznej.
Dokonano weryfikacji złożonego przez Szkołę wniosku w wyniku, której planowaną kwotę 12 000 zł zredukowano do kwoty 6 600 zł z następujących przyczyn:
w założeniach programowych świetlicy uwzględniono zgodnie z propozycją Szkoły, jedynie czteromiesięczny okres pracy roku budżetowego,
weryfikacji poddano stawki godzinowe za pracę na rzecz przedmiotowej świetlicy,
zweryfikowano zajęcia - wyjazdy na basen, z których skreślono pozycję wyżywienie, a w pozycji autokar policzono najtańszy środek lokomocji.
Zaoszczędzona w ten sposób kwota 5 400 zł zostanie przeznaczona na zapłatę rachunku za ogrzewanie pomieszczeń grupy wsparcia ZHP “Wiele Zależy od Ciebie”.
- Przeznaczyłem kwotę 200 zł na zakup sprzętu wędkarskiego dla zwycięzców zawodów wędkarskich spławikowych odbywających się na stawach w Korytowie.
Z okazji zakończenia wakacji dla dzieci i młodzieży Polski Związek Wędkarski – Koło w Kłodzku organizuje zawody wędkarskie spławikowe. W zawodach weźmie udział około 60 uczestników. Organizator zapewnił posiłki, napoje, słodycze, dyplomy oraz drobne upominki dla wszystkich uczestników.
Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92695, § 4210 (dofinansowanie zadań bieżących).
IV UMOWY
- Zleciłem wykonanie przez firmę TERMO-INSTAL sieci kanalizacyjnej do budynków przy ul. Korczaka 12 i Pięknej 2. Z wnioskiem w przedmiotowej sprawie wystąpili mieszkańcy.
- Kwota realizacji zadania wynosi 3 260,98 zł. Źródło finansowania: środki z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
- Zleciłem w ramach umowy nr 17/2001 z dnia 24.12.2001 r. remont punktów oświetlenia ulicznego:
- remont uszkodzonych i skorodowanych słupów oświetlenia ulicznego:
- ul. Wyspiańskiego – 3 szt.
- ul. Dusznicka PO-45, PO-82 – 2 szt.
- ul. Warty PO-20 - 1 szt.
- ul. Krasińskiego PO-11
- ul. Krzywa PO-7 – 1szt.
- ul. Malczewskiego PO-17 - 1 szt.
- ul. Traugutta PO-4 - 1 szt.
- montaż opasek antykorozycyjnych – alejka przy Szkole Gminnej – 3 szt.
- montaż kompletnie zniszczonych (bądź skradzionych) opraw oświetleniowych – 4 szt. (ul. Zawiszy Czarnego park PO-11; alejka obok szkoły Gminnej PO-6; Łącznik od ul. Wiejskiej do ul. Kasztanowej – 2 szt.);
- uzupełnienie rozbitych kloszy – 8 szt.
- usunięcie uszkodzeń kabla oświetleniowego:
- obręb skrzyżowania ul. Piłsudskiego i Noworudzkiej
- ul. Harcerzy, Objazdowa, Walasiewiczówny
e) przełożenie kabla oświetleniowego ok. 100 mb. – ul. Jana Pawła II
- Podpisałem Aneks do Umowy nr 12/UM/00 z dnia 03.07.2000 r. zawartej pomiędzy Gminą Miejską w Kłodzku a Agencją Reklamową “FUX” z siedzibą w Zabrzu na wykonanie i ustawienie 30 sztuk modułów informacyjnych z nazwami ulic.
- Aneks dotyczy zmiany nazwy: Agencji Reklamy “FUX” s.c. na Agencję Reklamy “FUX SERWIS” Magdalena Palec.
- Wyraziłem zgodę na zlecenie z wolnej ręki wykonanie przez Zakład budowy sieci i instalacji gazowych “GEO-GAZ” Sp. z o.o. z Wałbrzycha - przyłącza gazu do budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Pawła II nr 4 w zakresie od granicy działki do budynku (etap II).
- Koszt wykonania zadania wynosi 12 973 zł netto + 7% VAT co daje łączną kwotę 13 881,11 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80195, § 6050.
- Podpisałem Aneks nr 1/2003 do umowy - zlecenia nr 16/96 z dnia 01.07.1996 r. o przyjęciu przez Zakład Pogrzebowy “CONCORDIA” obowiązku wykonywania zadań własnych Gminy Miejskiej Kłodzko, mających charakter użyteczności publicznej, polegających na świadczeniu usług pogrzebowych dla ludności na terenie miasta Kłodzka w zakresie rozszerzenia jej o zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Szpitalnej.
- Zleciłem firmie F.P.H.U. Skalniak – Polskie Ogrody wykonanie cięcia drzew na terenach parkowych miasta.
Po dokonaniu przeglądów terenów zielonych stwierdzono potrzebę wykonania przycinek następujących grup drzew:
Aleja Dunikowskiego (podcięcie od dołu do wysokości ok. 5 m).
Park nad wodospadem (usunięcie posuszu, wycinka egzemplarzy powodujących przegęszczenie).
Wał przeciwpowodziowy od strony ul. Malczewskiego (obniżenie i przycięcie wierzb).
Park przy ul. Malczewskiego (obniżenie i przycięcie wierzb).
Park przy Starostwie Powiatowym.
Kwota ryczałtowa: 5 000 zł. Źródło finansowania: Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (środki finansowe przewidziana na pielęgnacje zieleni).
- Wyraziłem zgodę na zlecenie Regionalnemu Ośrodkowi Badań i Dokumentacji Zabytków we Wrocławiu wykonania “Studium wartości kulturowych do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kłodzka” w związku z przystąpieniem do opracowania Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicami Śląską, ul. Karola Miarki, ul. Sienkiewicza, ul. Kwiatową, Potokiem Jawornik, granicami miasta i ul. Mariańską w Kłodzku,
Ww. Ośrodek specjalizuje się w tego rodzaju opracowaniach i dysponuje bogatymi materiałami archiwalnymi, niezbędnymi do opracowania przedmiotowego studium.
Na przedmiotowe zadanie zostaną wykorzystane środki finansowe z budżetu miasta na rok 2003 – dział 710, rozdział 71004, § 4300, w ramach przesunięć między poszczególnymi zadaniami.
V NAJEM LOKALI
- Przydzieliłem lokal mieszkalny, położony przy ul. Armii Krajowej 5/5a na rzecz osoby umieszczonej na liście lokali socjalnych – wniosek z 1996 roku.
Przyznany lokal składa się z jednej izby o powierzchni 20,40 m2
Lokal został przydzielony w ramach akcji wychodzenia z bezdomności.
- Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie, położony w Kłodzku przy ul. Daszyńskiego 6/4 – osobie ubiegającej się o przydział mieszkania od 1998 roku.
- Przedmiotowy lokal składa się z I-go pokoju o powierzchni 17,11 m2, kuchni o powierzchni 7,35 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 24,46 m2
Koszt remontu został oszacowany na kwotę 8 600 zł + 3 000 zł w przypadku potrzeby wymiany instalacji elektrycznej.
- Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie, położony w Kłodzku przy ul. Karola Miarki 6/3 – osobie ubiegającej się o przydział mieszkania od 1997 roku.
- Przedmiotowy lokal składa się z jednego pokoju o powierzchni 13,88 m2, kuchni o powierzchni 13,24 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 27,12 m2 (lokal o niepełnej wysokości). Koszt remontu został oszacowany na kwotę 10 000 zł.
- Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położony przy ul. Lutyckiej 9/1 - na rzecz dwuosobowej rodziny, która wniosek o przydział mieszkania złożyła w 2003 roku. Powyższa decyzja została podjęta ze względu na trudną sytuację rodzinną i mieszkaniową.
- Przyznany lokal składa się z dwóch pokoi o powierzchni: I – 23,47 m2, II – 22,84 m2, kuchni o powierzchni 14,68 m2, alkowy o powierzchni 6,36 m2, łazienki o powierzchni 2,97 m2 oraz wspólnego przedpokoju. Powierzchnia użytkowa wynosi 79,47 m2.
Koszt oszacowano na kwotę 16 500 zł.
- Przydzieliłem lokal mieszkalny położony w Kłodzku przy ul. Partyzantów 37a/1 na rzecz rodziny zamieszkałej przy ul. Wiejskiej 9/4. W wyniku ww. przydziału Urząd Miasta odzyska lokal przy ul. Wiejskiej 9/4 do którego zostanie eksmitowana osoba zamieszkała przy ul. Im. Warszawy – Centrum 15/3.
- Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położony przy ul. Zamiejskiej 50/4 - na rzecz trzyosobowej rodziny, która wniosek o przydział mieszkania złożyła w 1998 roku. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 31,17 m2.
- Koszt remontu wynosi: 9 000 zł.
- Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie lokal mieszkalny położony przy ul. Walecznych 33/5 – na rzecz czteroosobowej rodziny, która wniosek o przydział lokalu złożyła w 1998 roku.
- Przyznany lokal składa się z dwóch pokoi o powierzchni: I – 16,12 m2, II – 7,52 m2 , kuchni o powierzchni 12,48 m2, przedpokoju o powierzchni 3,04 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 39,16 m2. Koszt remontu wynosi 15 000 zł.
- Przydzieliłem do remontu we własnym zakresie, położony przy ul. Śląskiej 29/8 – na rzecz trzyosobowej rodzin, która wniosek o przydział lokalu złożyła w 1997 roku.
Przyznany lokal składa się z dwóch pokoi o powierzchni: I – 13,28 m2, II – 10,08 m2, kuchni o powierzchni 13,28 m2, przedpokoju o powierzchni 2,90 m2 oraz wc o powierzchni 2,20 m2.
Powierzchnia użytkowa wynosi: 41,69 m2. Koszt remontu został oszacowany na kwotę 20 000 zł.
VI INWESTYCJE
- Podpisałem protokół komisji przetargowej unieważniający drugi przetarg nieograniczony na zadanie pod nazwą “Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego 26”. Wyraziłem zgodę na rozpisanie negocjacji z zachowaniem konkurencji oraz powołałem komisję do przeprowadzenia negocjacji.
- Zatwierdziłem protokół z negocjacji z zachowaniem konkurencji na wykonanie zadania pod nazwą “Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego 26”.
- Komisja przetargowa po przeanalizowaniu dwóch ofert i stwierdzeniu ich ważności dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie ww. zadania. Za najkorzystniejszą ofertę dla zamawiającego została uznana oferta złożona przez Dekarstwo-Blacharstwo p. Jan Paliwoda z Kłodzka. Koszt wykonania zadania wynosi 208 650 zł.
Realizacja ww. zadania jest zgodna z zatwierdzonym planem remontów sporządzonym przez ZAMG. Struktura własności: 80% gmina, 20% prywatna własność.
- Powołałem komisję do odbioru końcowego zadania pn. “Adaptacja budynku magazynu sprzętu sportowego z zaplecza techniczo-socjalnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłodzku przy ulicy Kusocińskiego 1”.
- Zatwierdziłem protokół z przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą “Modernizacja kotłowni węglowej na gazową i termomodernizacja zespołu budynku szkolnego w Kłodzku przy ul. Jana Pawła II nr 4”. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
- USŁUGI OGÓLNOBUDOWALNE – Mirosław Sobczak, ul. Sikorskiego 10, 57-350 Kudowa Zdrój 9 – za kwotę 1 087 445,80 zł. Źródło finansowania: dział 801 rozdział 80195 § 6050.
- Wyraziłem zgodę na dokonanie wymiany ogrodzenia starej części cmentarza komunalnego przy ul. Dusznickiej w Kłodzku. W związku z powyższym zostanie rozpisany przetarg na wykonanie ok. 320 m. ogrodzenia (od strony PKS), z elementów stalowych.
- Zatwierdziłem specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz powołałem komisję przetargową.
- Zleciłem Spółce “Wodociągi Kłodzkie” wykonanie naprawy zasuwy zwrotnej oraz udrożnienia kolektora, znajdujących się pomiędzy ul. Malczewskiego a rzeką Nysą Kłodzką. Kwota ryczałtowa wykonania zadania wynosi 800 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 4300.
VII PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ
- Zatwierdziłem i przekazałem do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał Rady Miejskiej:
- w sprawie zmiany uchwały nr LVII/432/2002 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 21.03.2002 r.,
- w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Kultury Miasta Kłodzka w latach 2002-2010,
- w sprawie utworzenia z dniem 01.09.2003 r. oddziału integracyjnego dla dzieci sześcioletnich w Przedszkolu nr 4 przy ul. Bohaterów Getta 9 w Kłodzku,
- w sprawie nadania tytułu Honorowy Obywatel Miasta Kłodzka p. Wojciechowi Dzieduszyckiemu.
- Dyrektor Kłodzkiego Ośrodka Kultury oraz Towarzystwa Artystyczno-Kulturalnego Ziemi Kłodzkiej złożyli wniosek o nadanie tytułu Honorowy Obywatel Miasta Kłodzka p. Wojciechowi hr. Dzieduszyckiemu, który jest osobą od wielu lat bardzo zaangażowaną w życiu kulturalnym naszego miasta. Hrabia Dzieduszycki bywa w Kłodzku bardzo często.
Po wojnie uruchamiał tu. m.in. młyny, ale w szczególności upowszechniał kulturę: brał udział w recitalach, prowadził koncerty. Jako recenzent, krytyk muzyczny i teatralny promował Kłodzko i zdobywał dla niego przychylność opinii publicznej, a także sponsorów i instytucji wspierających kulturę.
- Zatwierdziłem i przekazałem do Rady Miejskiej (Komisja Edukacji i Kultury) materiały dotyczące połączenia KOK i CEK oraz realizacji zadań ujętych w “Strategii rozwoju kultury miasta Kłodzka na lata 2002 – 2010”, jak również sprawozdanie z działalności merytorycznej oraz wykonania budżetu podległych jednostek kultury za I półrocze 2003 r. jako materiał do dyskusji na sesji Rady Miejskiej oraz Komisji Edukacji i Kultury.
VIII RÓŻNE
- Wyraził zgodę na współorganizację z Agencją Reklamy ARIP Media we Wrocławiu imprezy o nazwie “Wyścigi na Bele Czym” w dniu 04.10.2003 r..
- Na organizację ww. imprezy należy pozyskać od lokalnych sponsorów kwotę w wysokości 5 000 zł.
Zadania gminy w przedmiotowej imprezie to powiadomienie służb mundurowych, wyznaczenie i zabezpieczenie trasy na wyścigi, udostępnienie stadionu na organizację festynu oraz koszt energii i uprzątnięcia terenu.
Zadania Agencji to nagłośnienie medialne imprezy (prasa, telewizja, ulotki, plakaty), organizacja imprezy (wyścigi i festyn), ubezpieczenie imprezy oraz uzyskanie odpowiednich uzgodnień na przeprowadzenie imprezy.
- Podjąłem decyzję o ujęciu w budżecie na rok 2004 niżej wymienionych zadań na realizację których można uzyskać dofinansowanie z Wydziału Kultury Urzędu Marszałkowskiego
- a) remont i podświetlenie Mostu Wita Stwosza – koszt zadania ok. 35 000 zł,
b) odrestaurowanie witraży w budynku Ratusza – koszt zadania ok. 35 000 zł.
- Zaakceptowałem wzrost kosztów prac przedstawionych przez “Wodociągi Kłodzkie” Sp. z o.o. do wysokościach 750 zł brutto - poniesionych na oczyszczenie kanalizacji deszczowych na osiedlu Nysa w Kłodzku.
- Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 4300.
- Zatwierdziłem protokół z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na udzielenie i obsługę kredytu preferencyjnego, długoterminowego do wysokości 742 000 zł na finansowanie inwestycji pn. “Modernizacja kotłowni węglowej na gazową i termomodernizacja zespołu budynku szkolnego w Kłodzku ul. Jana Pawła II nr 4”.
Najkorzystniejszą ofertę przedstawił Bank Ochrony Środowiska Oddział Wrocław. Cena oferty wynosi: 85 574,66 zł.
BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA Roman Lipski
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ W KŁODZKU PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 28.08.2003 r.
- Uchwała nr XIV/96/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XLVI/336/98 Rady Miejskiej z 05.02.1998 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami komunalnymi – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział GM i DG. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
- Uchwała nr XIV/97/2003 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru przemysłowo-składowego, położonego w północno- zachodniej części miasta Kłodzka – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział UA. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
- Uchwała nr XIV/98/2003 w sprawie zmiany uchwały nr 88/95/XVI Rady Miejskiej z 21.06.1995 r., w sprawie wprowadzenia opłaty administracyjnej za wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział UA i FnB. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
- Uchwały: nr XIV/99/2003, nr XIV/100/2003, nr XIV/101/2003 w sprawie zamiany nieruchomości – uchwały w trakcie realizacji przez Wydział GMiDG.
- Uchwały: nr XIV/102/2003, nr XIV/103/2003, nr XIV/104/2003 w sprawie nabycia nieruchomości – uchwały w trakcie realizacji przez Wydział GM i DG i Wydział FnB.
- Uchwała nr XIV/105/2003 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy staromiejskiej miasta Kłodzka, Wyspa Piasek dla obszaru północnego między ul. Wita Stwosza, ul. Matejki, ul. Zofii Stryjeńskiej i Nad Kanałem - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział UA.
- Uchwała nr XIV/106/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/149/2000 z dnia 17.02.2000 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Straży Miejskiej w Kłodzku – uchwała została przekazana do Kadr i Straży Miejskiej.
- Uchwała nr XIV/107/2003 w sprawie utworzenia oddziału integracyjnego dla obszaru sześcioletnich w Przedszkolu nr 4 w Kłodzku - uchwała została przekazana do Wydziału OKS – uchwała obowiązuje od 01.09.2003 r.
- Uchwała nr XIV/108/2003 w sprawie nadania Statutu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji, przy ul. Kusocińskiego 1 – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział OKS i OSiR.
- Uchwała nr XIV/109/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XIII/89/2003 Rady Miejskiej z dnia 24.07.2003 r. w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział GMiDG i Wydział IM. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego
- Uchwała nr XIV/110/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XIII/90/2003 Rady Miejskiej z dnia 24.07.2003 r. w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział GMiDG i Wydział IM. Uchwała została przesłana do Urzędu Wojewódzkiego, celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
- Uchwała nr XIV/111/2003 w sprawie skargi Państwa Ireny i Mariana Markowskich na działalność Burmistrza Miasta Kłodzka – uchwała przekazana do akt sprawy.
BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA Roman Lipski
Opracował/a: Zatwierdził/a: Zamieścił/a: Zmiany treści: Na serwerze nie ma pliku archiwalnego282Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone. Data publikacji: 2003-10-24 15:02:50 Aktualizacja: 2007-12-20 01:14:51 Odslon: 860 [ Wróć ] |