menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • Sprawozdanie za okres od dnia 15.05.2004 r. do dnia 01.06.2004 r.




      SPRAWOZDANIE
    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ
    ZA OKRES OD DNIA 15.05.2004 r. DO DNIA 01.06.2004 r.

    W omawianym okresie zostały podjęte następujące decyzje:

    I ULGI I UMORZENIA

    1. Wyrażono zgodę na umorzenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Kłodzku przy ul. Walasiewiczówny 4 - odsetek z tytułu opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu za 2004 r.. Kwota odsetek za wieczyste użytkowanie wynosi 572,30 zł.
      Spółdzielnia Mieszkaniowa dnia 22.03.2004 r. wystąpiła z wnioskiem o rozłożenie na raty ww. opłaty – otrzymała odpowiedź negatywną. Zwłoka w zapłacie należności z tytułu wieczystego użytkowania wyniknęła z faktu, że Spółdzielnia Mieszkaniowa oczekiwała na rozstrzygnięcie wniosku w sprawie rozłożenia na raty. Ponadto opóźnienie w zapłacie nastąpiło z powodu trudnej sytuacji finansowej Spółdzielni.

    II ZARZĄD MIENIEM GMINNYM

    1. Sprzedaż lokali mieszkalnych

    1. przeznaczono do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców 12 lokali mieszkalnych ,
    2. podpisano protokoły rokowań dot. sprzedaży 7 lokali mieszkalnych,
    3. zawarto 23 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 104 221,88 zł,
    4. podpisano ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż lokalu mieszkalnego, położonego w Kłodzku przy ul. Żeromskiego 1/3, o powierzchni 36,90 m2. Cena wywoławcza 14 109 zł.

    2. Sprzedaż i najem lokali użytkowych

    a. przeznaczono do sprzedaży na rzecz najemców następujące lokale użytkowe:

    • przy ul. Armii Krajowej 17, cena nieruchomości oszacowana przez rzeczoznawcę majątkowego wynosi 95 970 zł, nakłady własne najemcy wynoszą 14 208 zł,
    • przy ul. Armii Krajowej 15, cena nieruchomości oszacowana przez rzeczoznawcę majątkowego wynosi 83 261 zł.

    b. podpisano ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż lokalu użytkowego, położonego przy pl. B.Chrobrego 11,11a, o powierzchni 98,40 m2, cena wywoławcza 65 417 zł.

    3.Sprzedaż działek i obiektów budowlanych.

    1. odstąpiono od wykonania prawa pierwokupu użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej, położonej w Kłodzku przy ul. Rodzinnej 99, oznaczonej geodezyjnie jako dz. nr 42, AM – 1, obręb Nowe Miasto, o powierzchni 189 m2, cena 15 000 zł (ok. 79 zł/m2).
    2. przeznaczono do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkowników wieczystych nieruchomości gruntowej, położonej w Kłodzku – dz. nr 3/2, AM – 7, obręb Ustronie za cenę 27 968 zł,
    3. podpisano 1 akt notarialny – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 4 555 zł.

    4.Dzierżawa

    1. podpisano ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym na dzierżawę gruntu i najem garażu typu “blaszak”, położonego przy ul. Wyspiańskiego w Kłodzku, o powierzchni 18 m2. Cena wywoławcza czynszu wynosi 1,60 zł/m2 + VAT.
    2. rozpatrzyłem 13 spraw dotyczących dzierżawy mienia gminnego.

    5.Koncesje na sprzedaż alkoholu

    1. wydano 6 zezwoleń na sprzedaż detaliczną alkoholu (piwa i wina) od 4,5% do 18%,
    2. wydano 3 zezwolenia na sprzedaż detaliczną alkoholu powyżej 18%.

    Powyższa ilość wydanych zezwoleń mieści się w ilości punktów sprzedaży napojów alkoholowych określonych Uchwałą Rady Miejskiej w Kłodzku.

    III DOTACJE

    1. Przekazano kwotę 550 zł dla Szkoły Podstawowej nr 7 oraz kwotę 350 zł dla Zespołu Szkół Integracyjnych w Kłodzku z przeznaczeniem na dofinansowanie wyjazdu delegacji uczniów wraz z opiekunami do Warszawy na prezentację projektu CEO “Ślady przeszłości”. Program jest prowadzony przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w Warszawie przy współpracy z Narodowym Centrum Kultury. Uczestnicy programu mieli za zadanie odszukać i przeprowadzić dokumentację, opisać i objąć stałą opieką wybrany zabytek na swoim terenie. 20 czerwca br. na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się uroczysta prezentacja. Źródło finansowania: dział 854, rozdział 85412, § 4300.
    2. Przekazano kwotę 300 zł dla Szkoły Podstawowej nr 6 z przeznaczeniem na pokrycie kosztów dwóch przejazdów autokarem na basen do Nowej Rudy-Słupca – w ramach zajęć wychowania fizycznego. Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92695, § 4300.
    3. Przekazano kwotę 450 zł dla wychowawców Zespołu Szkół Integracyjnych i Szkoły Podstawowej nr 7 oraz dyrektorów szkół podstawowych (35 osób) z przeznaczeniem na dofinansowania szkolenia rad pedagogicznych pn. “Rodzice w szkole”. Program dotyczy współpracy, relacji, trudności oraz stosowania rozwiązań i pomysłów zmierzających do wypracowania i większego zaangażowania rodziców w relacji szkoła - nauczyciel. Szkolenie odbędzie się 5 czerwca br. (sobota). Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80146, § 4300.
    4. Wyrażono zgodę na ufundowanie nagrody rzeczowej – pucharu za kwotę 100 zł dla Klubu Honorowych Dawców Krwi przy PKP w Kłodzku.
      Zarząd Klubu organizuje Okręgową Spartakiadę w zakresie sportów obronnych i wiedzy o HDK. Spartakiada odbędzie się dnia 03.07.br. na Jamrozowej Polanie. Program przewiduje różnorodne konkurencje sportowe, posiłki dla uczestników i gości. Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92695, § 4210.
    5. Wyrażono zgodę na ufundowanie nagród rzeczowych na kwotę 400 zł z okazji konkursu pn. “Gazeta Szkolną Wizytówką Szkoły”. Organizatorem konkursu jest Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Kłodzku. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4210.
    6. Wyrażono zgodę na zakup nagrody rzeczowej na kwotę 200 zł w związku z organizowanymi zawodami wędkarskimi spławikowymi przez Polski Związek Wędkarski z Kłodzka, z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka. Zawody organizowane są dla dzieci i młodzieży z Kłodzka. Organizatorzy zapewniają wszystkim uczestnikom “mini” posiłki, napoje, słodycze, dyplomy oraz drobne upominki, które pozyskują od sponsorów. Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92695, § 4210.

    IV INWESTYCJE

    1. Wszczęto postępowanie o zamówienie publiczne wykonania zadania pn. “Budowa sięgacza ulicy Słonecznej w Kłodzku”. Wartość zamówienia netto 56 697,45 zł. Termin wykonania zamówienia: 30.08.2004 r.. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050. Zarządzeniem została powołana komisja przetargowa pod przewodnictwem Z-cy Burmistrza Miasta p. Leszka Michalskiego.
    2. Wszczęto postępowanie o zamówienie publiczne na wykonanie usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów z wyznaczonego obszaru Gminy Miejskiej Kłodzko oraz budynków zarządzanych przez Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o.. Szacunkowa wartość zamówienia netto wynosi 1 214 953 zł. Termin realizacji zamówienia: od 01.08.2004 r. do 31.07.2007 r.. Zarządzeniem została powołana komisja przetargowa pod przewodnictwem Z-cy Burmistrza Miasta p. Leszka Michalskiego
    3. Z uwagi na konieczność przeprowadzenia remontu (nakaz Państwowej Inspekcji Pracy) w Powiatowo-Miejskiej Bibliotece Publicznej, wyrażono zgodę na rozpisanie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. “Remont i modernizacja wypożyczalni i zaplecza w bibliotece w budynku ratusza”.

    W roku bieżącym zaplanowano rozpoczęcie prac remontowych i modernizacyjnych w pomieszczeniach biblioteki. Zakres prac obejmuje:

    • wymianę instalacji elektrycznej wraz z oprawami,
    • roboty malarskie,
    • naprawę i malowanie stolarki okiennej i drzwiowej.

    Szacunkowa wartość robót wynosi 130 000 zł netto tj. 158 600 zł brutto. Źródło finansowania: dział 750, rozdział 75 023, § 6050 – kwota 35 000 zł z budżetu na 2004 r.. Pozostała kwota zostanie zaplanowana w budżecie miasta na 2005 r. Wysokość tej kwoty zostanie ustalona po wybraniu najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym. Zadanie to zostało ujęte w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym.

    V UMOWY

    1. Podpisano aneksy do umów na wykonanie następujących projektów planów:

    1. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego staromiejskiej dzielnicy miasta Kłodzka położonej między ulicami: Kościuszki, Zawiszy Czarnego, Nad kanałem, terenami poniżej ulicy Łukasińskiego, ul. Kolejową, rzeką Nysą Kłodzką, ul. Skośną, Półwiejską, Nowy Świat i Noworudzką,
    2. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego miedzy: ul. Kościuszki, rzeką Nysą Kłodzką, terenami wodonośnymi, ul. Korczaka i Bohaterów Getta w Kłodzku,
    3. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między: rzeką Nysą Kłodzką, ul. Śląską, terenami kolei, ul. Korfantego, rzeką Nysą, ul. Podgrodzie, granicami Fortu Owcza Góra, zabudową przy ul. Śląskiej, ul. Karola Miarki, ul. Sienkiewicza, ul. Kwiatową, potokiem Jawornik, granicami miasta, terenami wojskowymi i ul. Wyspiańskiego w Kłodzku,
    4. Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ul. Śląską, Karola Miarki, Sienkiewicza, Kwiatową, potokiem Jawornik, granicami miasta i ul. Mariańską w Kłodzku,
    5. Zmiany - Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru przy ul. Wyspiańskiego w Kłodzku, w zakresie terenów położonych przy ul.Myśliwskiej i Śnieżnej.

    Aneksy dotyczą zmiany terminów wykonania planów oraz finansowania. Koszt 33 000 zł. Źródło finansowania: dział 710, rozdział 71004, § 4300.
    Uzasadnienie: nastąpiła zmiana przepisów ustawy o planowaniu przestrzennym, która wprowadziła obowiązek dodatkowego wykonania prognozy skutków finansowych opracowywanych planów zagospodarowania przestrzennego.

    2. Podpisano zlecenie dla “Wodociągów Kłodzkich” Sp. z o.o. na oczyszczenie 160 wskazanych ulicznych wpustów kanalizacji deszczowej (przy ul. Walecznych, Piastowskiej, Sienkiewicza, Słowackiego, Parku Esperanto, Zofii Stryjeńskiej, Rataja, Jana Pawła II, Kardynała Wyszyńskiego, Anny Zelenay, Łąkowej) za kwotę 50,25 zł/szt. oraz w potwierdzonych przypadkach udrożnienia przykanalika za kwotę netto 16,34 zł/szt. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 4300.
    Uzasadnienie: w związku z unieważnieniem przetargu na utrzymanie kanalizacji deszczowej będącej własnością Gminy Miejskiej Kłodzko, zachodzi potrzeba interwencyjnego zlecenia oczyszczenia niedrożnych wpustów kanalizacji deszczowej w trybie z wolnej ręki (łączna wartość zlecanej usługi w roku bieżącym nie przekroczy 24 000 zł.

    3. Podpisano zlecenie - w ramach umowy nr 17/2001 z dnia 24.12.2001 r. zawartej z firmą “ZIMON” - na wykonanie remont punktu oświetlenia ulicznego przy Hali Sportowej na terenie OSiR w Kłodzku wraz z montażem dodatkowej oprawy na wysięgniku. Kwota 1500 zł netto. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 4270.

    4. Podpisano zlecenie na wykonanie przeglądu szczegółowego – oceny stanu technicznego mostu zlokalizowanego przy ul. Mariańskiej nad potokiem Jodłownik w Kłodzku. Uzgodniona wartość wykonania usługi wynosi 400 zł brutto. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 4270.
    Uzasadnienie: most stalowy zlokalizowany jw. jest jedyną drogą dojazdową do posesji leżących w granicach administracyjnych miasta Kłodzka zlokalizowanych za potokiem Jodłownik przy ul. Mariańskiej w Kłodzku. Po interwencji mieszkańców oraz właścicieli zakładu stolarskiego została zorganizowana wizja lokalna, na której stwierdzono zły stan techniczny przedmiotowego mostu (uszkodzona stalowa poręczo-bariera, niestabilne przemieszczające się przyczółki kamienne, widoczna korozja stalowych belek nośnych).
    Z uwagi na fakt, iż z przedmiotowego mostu korzystają również samochody ciężarowe świadczące usługi dla zakładu stolarskiego, w celu dalszej bezpiecznej eksploatacji ww. mostu zachodzi konieczność opracowania szczegółowego przeglądu – oceny jego stanu technicznego.

    5. Podpisano zlecenie dla firmy TEMPO Sp. z o.o na mechaniczne zamiatanie ulic –. w okresie od 01.05.2004 r. do 31.10.2004 r. - za kwotę netto 3 200 zł /miesiąc. Wartość zlecenia 20 544 zł brutto. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90003, § 4300. Ulice objęte zleceniem to: ul. Dusznicka (od Noworudzkiej do Spółdzielczej), Jana Pawła II, Rodzinna (od Łąkowej do Jana Pawła II, tylko strona przy falowcu), Spółdzielcza, Łąkowa, Łukasińskiego (od Kolejowej do Nadrzecznej), Kolejowa, Śląska (parking), Podgórna, Karola Miarki, Więźniów Politycznych (od Karola Miarki do Podgórnej), S.Reymonta. Łączna powierzchnia ww. jezdni wynosi 25 270 m2.

    6. Wyrażono zgodę na przeprowadzenie 23 programów autorskich profilaktycznych dla młodzieży, 11 programów dla rodziców, 6 programów dla nauczycieli pt. “Narkomania – problem społeczny”. Zajęcia odbywać się będą w Liceum Ogólnokształcącym I, Liceum

    Ogólnokształcącym II, Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości, z młodzieżą szkół ponadpodstawowych objętą dodatkowymi zajęciami wf. Podpisano umowy - zlecenia dla realizatorów programu. Koszt 9 500 zł. Źródło finansowania: preliminarz wydatków gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2004 r.

    VI PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ

    1. Przyjęto i przekazano do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał:
    • w sprawie zatwierdzenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004 – 2006,
    • w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko,
    • w sprawie ustalenia dnia i godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych dla ludności na terenie miasta Kłodzka,
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/336/1998 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 05.02.1998 r., w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami komunalnymi.

    VII SPRAWY RÓŻNE

    1. Przekazano sprawy związane z dysponowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych emerytów i rencistów, byłych nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 1 do Gimnazjum nr 1, natomiast byłych nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 5 do Gimnazjum nr 2.
    2. Zatwierdzono protokół komisji przetargowej, w sprawie organizacji letniego obozu lub kolonii terapeutycznej dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym i dzieci doznających przemocy, dzieci i młodzieży eksperymentującej ze środkami uzależniającymi i młodzieży z nieprzystosowaniem społecznym. Komisja z uwagi na bardzo dobry program terapeutyczny wybrała ofertę przedstawiona przez ZHP. ZHP Komenda Hufca Kłodzko organizowała w roku ubiegłym dla dzieci ze szkół kłodzkich obóz terapeutyczny, który dobrze oceniono w czasie kontroli, przeprowadzonej przez Burmistrza Miasta Kłodzka przy współudziale radnych.
    3. Wydano zarządzenia w sprawie powołania komisji konkursowych, celem oceny kandydatów na stanowisko dyrektora Przedszkola nr 3, Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego nr 1 i Zespołu Przedszkolno-Żłobkowego nr 2 w Kłodzku.
    4. Podjęto decyzję o powołaniu inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy przy ul. Rodzinnej 39 B, na okres 4 miesięcy (czerwiec – wrzesień) z wynagrodzeniem ryczałtowym – 250 zł miesięcznie. Źródło finansowanie – z rezerwy budżetowej.
    5. Pozytywnie rozpatrzono sprawę zamontowania 20 szt. słupków blokujących wjazd na teren Placu Bolesława Chrobrego. Koszt wykonania słupków wynosi 4 400 zł (netto). Źródło finansowania: dział 600 rozdz. 60016 § 4270 “remonty bieżące ulic”.

     

     

    SPRAWOZDANIE
    Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ
    PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 27.05.2004 r.

    1. Uchwała nr XXIII/188/2004 w sprawie powołania członków Rady Muzeum Ziemi Kłodzkiej – uchwała została przekazana do Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki oraz Muzeum Ziemi Kłodzkiej.
    2. Uchwała nr XXIII/189/2004 w sprawie zmiany uchwały nr XXXIX/244/2001 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 18 stycznia 2001 r., w sprawie sprzedaży mieszkań gminnych – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i Działalności Gospodarczej.
    3. Uchwała nr XXIII/190/2004 w sprawie zatwierdzenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004 – 2006 – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Inżynierii Miejskiej, Inwestycji i Remontów oraz Sp. o.o. “Wodociągi Kłodzkie”.
    4. Uchwała nr XXIII/191/2004 w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Inżynierii Miejskiej, Inwestycji i Remontów, Sp. o.o. “Wodociągi Kłodzkie” oraz ZAMG GM Sp. z o.o. .
    5. Uchwała nr XXIII/194/2004 w sprawie ustalenia opłat za wywóz i składowanie nieczystości stałych z posesji gminnych (lokali mieszkalnych) na terenie gminy miejskiej Kłodzko - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Inżynierii Miejskiej, Inwestycji i Remontów oraz ZAMG GM Sp. z o.o. .
    6. Uchwała nr XXIII/195/2004 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Miasta Kłodzka – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Finansowo-Budżetowy oraz Kadry.






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego494

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2004-06-30 11:06:14
    Aktualizacja: 2007-12-20 22:51:22
    Odslon: 608

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR