SPRAWOZDANIE ZA OKRES OD DNIA 17.08.2005 r. DO DNIA 15.09.2005 r.
SPRAWOZDANIE BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ ZA OKRES OD DNIA 17.08.2005 r. DO DNIA 15.09.2005 r.
W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje – w zakresie:
I ZARZĄD MIENIEM GMINNYM.
A) Sprzedaż lokali mieszkalnych
- Przeznaczyłem do sprzedaży 4 lokale mieszkalne na rzecz najemców.
- Przeznaczyłem do sprzedaży w drodze przetargu pustostan lokalu mieszkalnego położonego w Kłodzku przy ul. Połabskiej 32/7, składający się z 3-pokoi o powierzchni: I – 19,53 m2, II – 21, 38 m2, III – 12,12 m2, kuchni o powierzchni 15,66 m2 oraz przedpokoju o powierzchni 14,10 m2. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 82,78 m2. Lokal wyposażony jest w centralne ogrzewanie.
Powyższa decyzja została podjęta z uwagi na wysoki koszt utrzymania przedmiotowego lokalu.
- Podpisałem ogłoszenie o I przetargu ustnym nieograniczonym dotyczącym sprzedaży lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Daszyńskiego 6/1. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 39,80 m2. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 11 020 zł.
- Zawarłem 9 aktów notarialnych – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 24 933 zł.
B) Sprzedaż lokali użytkowych
- Wydałem zarządzenia w sprawie przeznaczenia do sprzedaży niżej wymienionych lokali użytkowych:
- przy ul. Czeskiej 30a, o powierzchni 112,93 m2, cena nieruchomości wynosi 37 290 zł,
- przy ul. Lutyckiej 4,4a w Kłodzku, o powierzchni 42,55 m2, cena nieruchomości wynosi 23 510 zł,
- przy ul. Lutyckiej 13, o powierzchni 66,40 m2, cena nieruchomości wynosi 37 910 zł,
- przy ul. Wodnej 2, Wita Stwosza 1, cena lokalu wynosi 23 548 zł.
- Wydałem zarządzenie w sprawie przeznaczenia do sprzedaży boksu garażowego, położonego przy ul. Krakusa. Cena nieruchomości wynosi 10 700 zł. Sprzedaż nastąpi w drodze przetargu.
- Podpisałem ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem gospodarczym, położonym przy ul. Daszyńskiego – działka nr 109/4, AM – 1, obręb Centrum.
- Podpisałem ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej (wiata) położonej przy ul. Wyspiańskiego 24A (działka o powierzchni 1087 m2, oznaczona geodezyjnie jako dz. nr 3/11 i nr 4/4, AM – 2, obręb Ptasia Góra). Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 7 603 zł.
- Podpisałem ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem gospodarczym położonym przy ul. Słowackiego (działka o powierzchni 61 m2, oznaczona geodezyjnie jako dz. nr 6/10, AM - 1, obręb Ptasia Góra). Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 6 800 zł.
- Podpisałem ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Morcinka 3 w Kłodzku. Cena wywoławcza czynszu najmu wynosi 16 zł/m2 + VAT 22%.
- Podpisałem ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości położonej przy ul. Matejki 10 (działka o powierzchni 179 m2, oznaczona geodezyjnie jako dz. nr 10/1, AM – 3, obręb Centrum).
- Przeznaczyłem do sprzedaży w drodze przetargu pustostan lokalu użytkowego położonego przy pl. B.Chrobrego 11a – pomieszczenie na II piętrze budynku, o powierzchni 58,42 m2, wyposażone jest tylko w instalację elektryczną.
- Wyraziłem zgodę na rozwiązanie umowy najmu lokalu użytkowego położonego przy ul. Czeskiej 26 zawartej z Dolnośląskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Umowa została rozwiązana za porozumieniem stron z dniem 01.09.2005 r.. Lokal zostanie przekazany na potrzeby PCK.
- Zawarłem 2 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 9 489 zł.
C) Sprzedaż gruntów
- Podpisałem ogłoszenie o I przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w Kłodzku, oznaczonej jako działka nr 3/2 i 2/6, AM – 7, obręb Zagórze.
D) Dzierżawa
- Podpisałem aneks do umowy dzierżawy „ogródka letniego” położonego przy ul. Grottgera 7. Aneks dotyczy zmiany powierzchni dzierżawionej oraz wysokości czynszu dzierżawnego. Aneks obowiązuje od sierpnia br. W dniu 05.08.2005 r. dokonano pomiarów zajętej powierzchni i na dzień pomiaru wynosiła ona 45,6 m2. Czynsz dzierżawny wynosić będzie 228,00 zł + 22% VAT.
- Pod moją nieobecność Z-ca Burmistrza p. Janusz Rudnicki podpisał aneks dotyczący przedłużenia umowy dzierżawy gruntu, na którym posadowiony jest „ogródek gastronomiczny” - Pizzeria „Tevere” ul. Spadzista 8. Umowa została przedłużona do 30.09.2005 r.
II DOTACJE.
- Pozytywnie ustosunkowałem się do prośby Uczniowskiego Integracyjnego Klubu Sportowego „Sprawni Razem” w Kłodzku i wyraziłem zgodę na zwiększenie środków finansowych o 2 000 zł na pracę całoroczną z grupą dzieci i młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym, z grupy ryzyka. Ww. kwota zostanie wydatkowana na dodatkowe pozalekcyjne zajęcia sportowe z dziećmi i młodzieżą z grupy ryzyka.
W związku z powyższym dokonałem następujących zmian w budżecie gminy w rozdziale 85154:
- zmniejszono § 4300 o kwotę 2 000 zł,
- zwiększono § 2820 o kwotę 2 000 zł.
- Wyraziłem zgodę na przyznanie dodatków funkcyjnych i dodatków motywacyjnych dla dyrektorów placówek oświatowych z tytułu pełnienia funkcji dyrektora na okres jednego roku tj. od 01.09.2005 r. do 31.08.2006 r..
- Zaakceptowałem propozycję komisji dotyczącą przyznania pomocy materialnej o charakterze socjalnym w formie zasiłku szkolnego dla trzech uczniów. Ogółem kwota przyznanych dotacji wynosi 840 zł. Źródło finansowania: dział 854, rozdział 85415, § 3240.
- Pozytywnie rozpatrzyłem wniosek Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej w Kłodzku i wyraziłem zgodę na skomasowanie środków finansowych przeznaczonych na trzy wyjazdy – kwota 3 735 zł przeznaczając na jeden wyjazd do Krakowa.
- Przyznałem dotację Polskiemu Towarzystwu Przyjaciół Przyrody „pro Natura” we Wrocławiu, Koło Terenowe Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku na sfinansowanie zakupu materiałów niezbędnych do prowadzenia szkoleń w zakresie edukacji za kwotę 500 zł, zakup drukarki laserowej za kwotę 1 300 zł, która zostanie użyczona Towarzystwu „pro Natura”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90011, § 4210 – zakup materiałów do edukacji ekologicznej. Jednocześnie wyraziłem zgodę na wykonanie i montaż platformy pod gniazdo bocianie, wraz z instalacją kamery internetowej (link dostępny ze strony Urzędu Miasta). Wartość zadania nie przekroczy kwoty 3 500 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90011, § 4300 – edukacja ekologiczna.
- Wyraziłem zgodę na sfinansowanie Studium Profilaktyki Uzależnień od Narkotyków dla osoby pracującej z młodzieżą uzależnioną od narkotyków, która po zdobyciu certyfikatu będzie pracowała w lecznictwie odwykowym z dziećmi i młodzieżą wymagającą pomocy terapeutycznej w zakresie narkomanii. Program terapii i rehabilitacji uzależnienia od narkotyków zatwierdzony jest i certyfikowany przez Ministra Zdrowia. Zgodnie z nakazem określonym w art. 10 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii. Kwota 3 600 zł. Źródło finansowania: dział 85154 § 4300.
- Wyraziłem zgodę na zakup worków oraz rękawic, które zostały przekazane kłodzkim szkołom w związku z prowadzoną w dniach 16-18.09.2005 r. akcją „Sprzątanie Świata 2005”. Wartość zakupu nie przekroczyła kwoty 3 000 zł. Źródło finansowania; dział 900, rozdział 90011, § 4210.
III INWESTYCJE.
- Zatwierdziłem wnioski o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne na realizację następujących zadań:
- pn: „Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90011, § 4210,
- pn.: „Wykonanie usługi w zakresie utrzymania i opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz zagospodarowania zebranych odpadów”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90011, § 4300,
- pn.: „Remont suchego zbiornika przeciwpowodziowego w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 4270,
- pn.: „Przebudowa chodnika w ciągu ul. Myśliwskiej w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 700, rozdział 70005, § 6050.
- pn.: „Budowa oświetlenia drogowego – ul. Śliwkowa”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 6050.
- pn.: Opracowanie projektu budowy infrastruktury technicznej ul. Wierzbowa i Bukowa w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 6050,
- pn.: „Przebudowa kanalizacji deszczowej i odwodnienie terenu przy Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział: 801, rozdział 80101, § 6050,
- pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ulica Kilińskiego w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050,
- pn.: Przebudowa drogi gminnej ul. W.Łukasińskiego w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050,
- pn.: Remont dachu budynku administracyjno – hotelowego na terenie OSiR w Kłodzku, ul. Kusocińskiego 1”. Źródło finansowania: dział: 926, rozdział 92695, § 6050,
- pn.: „Remont i modernizacja ulicy: Cichej, Konopnickiej i Kwiatowej w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050,
- pn.: „Projekt remontu mostu drogowego z murem oporowym przy przyczółku prawobrzeżnym oraz zabezpieczeniem skarpy na dojeździe od strony centrum nad Rzekę Nysą w ciągu ul. Kolejowej w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 6050.
Jednocześnie wyraziłem zgodą na dokonanie następujących zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko:
- zmniejszenie wydatków łącznie o 30 000 zł w dziale 600, rozdziale 60016, § 6050 – „Przebudowa dróg: ul. Piastowska, ul. Cicha, ul. Kwiatowa, ul. Konopnickiej” z kwoty 150 000 zł na kwotę 120 000 zł,
- zmniejszenie wydatków budżetowych łącznie o kwotę 39 074,80 zł w dziale 600, rozdziale 60016, § 6050 – „Przebudowa trasy turystycznej – szlak Twierdzy kłodzkiej” z kwoty 200 000 zł na kwotę 160 952,20 zł,
- zwiększenie wydatków budżetowych łącznie o kwotę 39 560 zł w dziale 600, rozdziale 60016, § 6050 – „Modernizacja mostu XV-lecia oraz ul. Kolejowej i ul. Dworcowej – dokumentacja” z kwoty 80 000 zł na kwotę 119 560,20 zł,
- zwiększenie wydatków budżetowych łącznie o kwotę 29 514,80 zł w dziale 600, rozdziale 60016, § 6050 – „Przebudowa drogi - ul. Łukasińskiego” z kwoty 244 400 zł na kwotę 273 914,80 zł.
- Podpisałem promesę na dofinansowanie zadania pn.: „Remont i rewaloryzacja elewacji frontowej budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Kłodzku przy pl. B. Chrobrego 4/Wita Stwosza 2” - dofinansowanie w wysokości 33% nakładów wynikających z zawartej umowy z Wykonawcą tj. w kwocie do 29 600 zł. Źródło finansowania: dział 700, rozdział 70095, § 6230.
- Zatwierdziłem protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie niżej wymienionych zadań:
- „Remont chodnika w ulicy Czeskiej w Kłodzku”.
- „Remont chodnika w sięgaczu ulicy Armii Krajowej w Kłodzku”.
- „Remont chodnika w ulicy Morcinka w Kłodzku”.
- „Remont schodów łączących ulice Morcinka z ulica Dunikowskiego”.
W wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta wpłynęły dwie oferty. Wyboru dokonano na podstawie kryterium – cena 100%. Najkorzystniejszą ofertę zaoferowało Przedsiębiorstwo Innowacyjno – Wdrożeniowe „KANIMUS” z Kłodzka. Kwota oferty wynosi 139 519,48 zł brutto. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 4270.
- Zatwierdziłem protokół postępowania w sprawie udzielenia zamówień publicznych na zadanie: „Przebudowa chodnika w ciągu ulicy Myśliwskiej w Kłodzku”. W wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta wpłynęła jedna oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe „KANIMUS” z Kłodzka. Kwota brutto: 26 852,61 zł. Źródło finansowania: dział 700, rozdział 70005, § 6050.
- Zaakceptowałem dokonanie niżej wymienionych zmian w budżecie Gminy Miejskiej na 2005 r,:
- zmniejszenie wydatków na zadaniu przebudowa oświetlenia terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji w dziale 926, rozdziale 92695, § 6050 o kwotę 45 000 zł,
- wprowadzenie do działu 926, rozdziału 92695, § 6050 zadania pn.: „Remont dachu budynku administracyjno-hotelowego na terenie OSiR” - z kwotą 45 000 zł. Na realizację zadania zostanie rozpisany przetarg nieograniczony.
IV UMOWY, ZLECENIA.
- Podpisałem umowę z firmą „FAMIS W.C.” Sp. z o.o. z Wrocławia na wykonanie zadania pn.: „Zakup 18 sztuk słupów ogłoszeniowych wraz z transportem do Kłodzka”. Umowa opiewa na kwotę brutto 39 967,20 zł. Źródło finansowania: dział 700, rozdział 70095, § 4300.
- Podpisałem umowę z Zakładem Budowlanym „AWO” z Bystrzycy Kłodzkiej na wykonanie umowy na realizację zadania pn.: „Remont kapitalny pokrycia dachowego w budynku Przedszkola nr 4 – Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 9”. Umowa opiewa na kwotę brutto 156 668,25 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80104, § 6050.
- Podpisałem umowę z konsorcjum: „ISO” Spółka z o.o. ul. Twarda 12, 80-871 Gdańsk i MANSTEL Zakład Elektryczny i Teletechniczny Sp. z o.o. ul. B.Prusa 4, 34-436 Maniowy, na realizację energooszczędnego programu remontu, przebudowy oraz konserwacji systemu oświetlenia ulic i dróg miasta Kłodzka. Cena ryczałtowa oferty wynosi brutto 4 580 886,31 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015.
- Podpisałem zlecenie dla Akademii Przygody na wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu prac związanych z odtworzeniem części zawalonego sklepienia strzelnicy oraz odtworzenie schodów przy ciągu spacerowym wokół Bramy Ząbkowickiej w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego/Nadrzecznej, działka nr 13/7, AM – 2, obręb Twierdza. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: brutto 10 665,09 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92120, § 4270.
- Podpisałem zlecenie dla inspektora nadzoru na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Roboty budowlane polegające na dokończeniu prac związanych z odtworzeniem części zawalonego sklepienia strzelnicy oraz odtworzeniem schodów przy ciągu spacerowym wokół Bramy Ząbkowickiej w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego/Nadrzecznej, działka nr 13/7, AM – 2, obręb Twierdza”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi brutto 250 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92120, § 4270.
- Podpisałem zlecenie dla inspektora nadzoru na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Rozbiórka budynków – ul. Śląska 15 i 15a w Kłodzku”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi brutto 500 zł. Źródło finansowania: dział 700, rozdział 70095, § 4300.
- Podpisałem zlecenie dla Biura Obsługi Nieruchomości „POSESJA” s.c. z Kłodzka na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Remont kapitalny pokrycia dachowego w budynku Przedszkola nr 4 – Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 9”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi brutto 2 928 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80104, § 6050.
- Podpisałem zlecenie dla Zakładu Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego „ZUBIT” z Kamieńca Ząbkowickiego na wykonanie nawierzchni wokół kamienia z tablicą pamiątkową w otoczeniu Pomnika Sybiraków. Kwota zamówienia wynosi brutto 8 043,90 zł. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 4270.
- Zleciłem Spółdzielni Rzemieślniczej z Ząbkowic Śląskich wykonanie robót dodatkowych koniecznych przy realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja Zespołu Szkół Integracyjnych w Kłodzku”. W trakcie wykonywania ww. zadania stwierdzono, że konieczne jest wykonanie niżej wymienionych robót niezbędnych do prawidłowego użytkowania obiektu tj.:
- Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej na odcinku 14,8 mb (od rur spustowych do studni kanalizacji deszczowej) – w stanie istniejącym wody opadowe odprowadzane są powierzchniowo. Ułożenie przyłączy jest uzasadnione przy realizacji tego przedsięwzięcia, ponieważ zakres zadania przewiduje ułożenie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej. Umożliwia, to przy niewielkim zwiększeniu nakładów, na ujęcie i odprowadzenie wody eliminując tym samym ewentualną możliwość zamakania elewacji budynku.
- Remont balkonu – w trakcie wykonywania robót elewacyjnych na części frontowej budynku stwierdzono, że izolacja posadzki na balkonie jest spękana i nie spełnia swojej funkcji.
- Wykonanie tynku mineralnego nawiązującego kolorystycznie do elewacji części remontowanej, naprawa schodów przy stołówce oraz inne drobne roboty budowlane. Istniejąca okładzina na elewacji (nowa część szkoły) jest uszkodzona. Część powierzchni okładziny wymagającej remontu, została ujęta w zakresie podstawowym zadania, lecz od czasu wykonywania przedmiarów robót opisujących przedmiot zamówienia (marzec 2005 r.), dalsza jej część uległa uszkodzeniu.
Łączna wartość robót wynosi: 10 530,13 zł (brutto). Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80101, § 6050.
W związku z powyższym wyraziłem zgodę na dokonanie zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2005 rok, polegających na:
- zmniejszeniu wydatków w dziale 801, rozdziale 80104, § 6050 na zadaniu: „Remont kapitalny pokrycia dachowego w budynku Przedszkola nr 4” z kwoty 240 000 zł na kwotę 228 000 zł.,
- zwiększeniu wydatków w dziale 801, rozdziale 80101, § 6050 na zadanie pn.: „Termomodernizacja Zespołu Szkół Integracyjnych” z kwoty 428 330 zł na kwotę 440 330 zł.
- Podpisałem zlecenie w ramach umowy nr 19/2005 z dnia 10.06.2005 r. na wykonanie remontu punktów oświetlenia ulicznego tj.: „Remont słupa oświetleniowego PO-19 i PO-6 przy ul. Warty w Kłodzku”. Wartość robót brutto wynosi ok. 8 000 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 4270.
- Zatwierdziłem protokół konieczności oraz podpisałem umowę na wykonanie robót dodatkowych w związku z realizacją zadania pn.: „Modernizacja ul. Słowackiego w Kłodzku w ramach projektu: „Przebudowa i modernizacja śródmiejskich dróg gminnych regionalnego systemu komunikacyjnego”.
W trakcie realizacji ww. zadania zaistniała konieczność wykonania robót zamiennych oraz dodatkowych związanych z podniesieniem trwałości modernizowanego obiektu i niezbędnymi zmianami wynikłymi w trakcie realizacji przedmiotowego zadania, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania inwestycji.
W związku ze wzrostem kosztów wykonania zadania wyraziłem zgodę na dokonanie następujących zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na rok 2005:
- zmniejszyć wydatki budżetowe łącznie o kwotę 5 489,16 zł:
- w dziale 600, rozdziale 60016, § 6050 - „Montaż automatycznych słupków parkingowych ASB” z kwoty 35 000 zł na kwotę 29 510,84 zł,
- zwiększyć wydatki budżetowe łącznie o kwotę 5 489,16 zł:
- w dziale 600, rozdziale 60016, § 6050 – „Przebudowa dróg – ul. Lutyckiej, Słowackiego” z kwoty 217 124 na kwotę 222 613,16 zł.
- Zleciłem firmie Dekarstwo-Blacharstwo z Kłodzka usunięcie awarii pokrycia dachowego oraz udrożnienie rynien i rur spustowych w budynku Ratusza Kłodzkiego. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego. Źródło finansowania: dział 750, rozdział 75023, § 4300.
- Na wniosek mieszkańców - zleciłem Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Kłodzku wykonanie i montaż bramek do piłki na boisku asfaltowym przy ul. Czeskiej 32-34 (za budynkami) w Kłodzku oraz na boisku gruntowym na osiedlu Kruczkowskiego w Kłodzku. Wartość zadania: 3 000 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90004, § 4270.
- Zleciłem firmie Kanimus z Kłodzka przygotowanie miejsc pod zakupione przez Urząd Miasta słupy ogłoszeniowe, wraz z ich montażem. Wartość zlecenia nie przekroczy kwoty 10 000 zł. Źródło finansowania: dział 700, rozdział 70095, § 4300.
V NAJEM LOKALI.
- Przydzieliłem lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położony przy ul. Połabskiej 16/1 na rzecz osoby, która ubiegała się o przydział mieszkania od roku 2004. Lokal składa się z 1-pokoju o powierzchni 15,52 m2 i dwóch pomieszczeń uzyskanych z części korytarza klatki schodowej o łącznej powierzchni 7,54 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 23,06 m2
- Przydzieliłem na rzecz 2-osobowej rodziny lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położonego przy ul. Wodnej 3/7-8. Przedmiotowy lokal składa się z dwóch izb o powierzchni I – 20,45 m2 i II – 13,66 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 34,11 m2. Wniosek o przydział mieszkania został złożony w 1999 roku.
VI PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ.
- Zatwierdziłem i przekazałem do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał:
- w sprawie zmiany uchwały nr XXIV/199/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 17 czerwca 2004 r., w sprawie ustalenia zasad udzielania dotacji na dofinansowanie przedsięwzięcia pod nazwą: „Remont i rewaloryzacja elewacji frontowych kamienic w obrębie pl. B.Chrobrego w Kłodzku”,
- w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/185/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29 kwietnia 2004 r., w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004-2008,
- w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2005 rok,
- w sprawie przystąpienia Gminy Miejskiej do Stowarzyszenia pod nazwą „Szlak Staropolski” z siedziba w Częstochowie,
- w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-zachodniej części miasta Kłodzka dla terenów położonych przy ul. Dusznickiej,
- w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru przemysłowo-składowego położonego w północno-zachodniej części miasta Kłodzka dla terenów położonych przy ul. Zajęczej,
- w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-wschodniej części miasta Kłodzka, obejmującego osiedle przy ul. Wyspiańskiego, tereny wodonośne i tereny rolniczo-rekreacyjne nad rzeką Nysą Kłodzką,
- w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-zachodniej części miasta Kłodzka, obejmującego terenu obrębów Książówka, Zagórze i południowo części obszaru Leszczyna.
VII SPRAWY RÓŻNE.
- Wyraziłem zgodę na dokonanie następujących zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko:
- zmniejszenie planowanych wydatków w dziale 801, rozdziale 80195, § 4270 o kwotę 11 200 zł,
- zwiększenie planowanych wydatków w dziale 801, rozdziale 80110, § 4270 o kwotę 11 200 zł, z przeznaczeniem na budowę niezależnego wejścia z zadaszeniem do pomieszczeń szatni w budynku szkoły - Gimnazjum nr 2, ul. Wyspiańskiego 2.
Uzasadnienie: konieczność wykonania remontu szatni i budowy niezależnego wejścia z zadaszeniem do pomieszczeń szatni w budynku szkoły – Gimnazjum nr 2, ul. Wyspiańskiego 2.
2. Wyraziłem zgodę na dokonanie następujących zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko:
- zmniejszyć planowane wydatki w dziale 926, rozdziale 92695, § 4270 o kwotę 4 100 zł,
- zwiększyć planowane wydatki 926, rozdziale 92695, § 4100 o kwotę 4100 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie kosztów zakupu zraszaczy płyty głównej boiska piłkarskiego w kwocie 4 071,70 zł.
Uzasadnienie: Ośrodek Sportu i Rekreacji zwrócił się z prośbą o sfinansowanie kosztów zakupu zraszaczy płyty głównej boiska piłkarskiego.
- Wyraziłem zgodę na wszczęcie procedury ogłoszenia przez Ośrodek Pomocy Społecznej otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej w trybie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalność pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873). Przedmiotem realizowanego zadania jest prowadzenie Noclegowni dla osób bezdomnych z terenu miasta Kłodzka w roku 2005/2006.
- Zatwierdziłem projekt porozumienia międzygminnego zawartego na rok 2005/2006 z Wójtem Gminy Kłodzko w sprawie refundacji kosztów utrzymania wychowanków przedszkoli nie będących mieszkańcami Gminy Miejskiej Kłodzko
W okresie sprawozdawczym odbyły się następujące spotkania:
- 01.09.2005 r. – udział w inauguracji roku szkolnego w Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku.
- od dnia 02.09 do dnia 05.09.2005 r. – Z-ca Burmistrza Miasta p. Janusz Rudnicki przebywał w delegacji, w mieście partnerskim Bensheim, gdzie odbywało się Święto Winobrania. Z-cy Burmistrza Miasta towarzyszyła p Celina Włodarczyk – Z-ca Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz p. Iwona Banyś – Dyrektor Zespołu Szkół Integracyjnych w Kłodzku.
- 11.09.2005 r. – udział w Powiatowych Dożynkach, które odbyły się w Krosnowicach.
- 15.09.2005 r. – udział w uroczystym otwarciu Specjalistycznego Centrum Medycznego w Polanicy-Zdroju.
BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA Roman Lipski
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ W KŁODZKU PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 28.08.2005 r.
- Uchwała nr XLI/328/2005 w sprawie wyrażenia zgody na darowiznę nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kłodzko na rzecz Skarbu Państwa – uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i Działalności Gospodarczej.
- Uchwała nr XLI/329/2005 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między: ulicą T.Kościuszki, Rzeką Nysą Kłodzką, terenami wodonośnymi, ulicą J.Korczaka i ul. Bohaterów Getta w Kłodzku - uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i działalności Gospodarczej.
- Uchwała nr XLI/330/2005 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego staromiejskiej dzielnicy miasta Kłodzka, położonej miedzy ulicami: Kościuszki, Zawiszy Czarnego, Nad Kanałem, terenami położonymi poniżej ulicy Łukasińskiego, ulicą Kolejową, rzeką Nysą Kłodzką, ulica Skośną, Półwiejską, Nowy Świat i Noworudzką. - uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i działalności Gospodarczej.
- Uchwała nr XLI/331/2005 w sprawie zmiany „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kłodzka”, uchwalonego uchwałą nr XXIV/208/2000 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 21 września 2000 r., w sprawie uchwalenia „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Kłodzka” – uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i działalności Gospodarczej.
- Uchwała nr XLI/332/2005 w sprawie zezwolenia na nieodpłatne używanie herbu Miasta Kłodzka w celu zamieszczenia go na okładce mapy „Kłodzko – plan miasta, Kotlina Kłodzka i okolice” wydawanej przez Studium Wydawnicze PLAN ul. Lubińska 5/10, 53-623 Wrocław – uchwała w trakcie realizacji przez Biuro Promocji i Integracji Europejskiej.
- Uchwała nr XLI/333/2005 w sprawie przyjęcia „Kłodzkiej Karty Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi” – uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.
- Uchwała nr XLI/334/2005 w sprawie zmiany uchwały nr XXIV/199/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 17 czerwca 2004 r., w sprawie ustalenia zasad udzielania dotacji na dofinansowanie przedsięwzięcia pod nazwą „Remont i rewaloryzacja elewacji frontowych kamienic” w obrębie pl. B.Chrobrego w Kłodzku” – uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Gospodarki Przestrzennej, Urbanistyki i Architektiury.
- Uchwała nr XLI/335/2005 w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2005 rok – uchwała zrealizowana przez Wydział Finansowo-Budżetowy.
- Uchwała nr XLI/336/2005 w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/185/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004-2008. uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Inżynierii Miejskiej, Inwestycji i Remontów.
- Uchwała nr XLI/337/2005 w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Miasta Kłodzka – uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Finansowo-Budżetowy.
- Uchwała nr XLI/338/2005 w sprawie przystąpienia Gminy Miejskiej Kłodzko do stowarzyszenia pod nazwą Stowarzyszenie „Szlak Staropolski” z siedzibą w Częstochowie – uchwała w trakcie realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.
BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA Roman Lipski
Opracował/a: Zatwierdził/a: Zamieścił/a: Zmiany treści: Na serwerze nie ma pliku archiwalnego672Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone. Data publikacji: 2005-09-23 08:56:58 Aktualizacja: 2007-12-22 23:20:14 Odslon: 399 [ Wróć ] |