menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • SPRAWOZDANIE ZA OKRES OD DNIA 14.11.2005 r. DO DNIA 11.12.2005 r.




     

    SPRAWOZDANIE
    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ
    ZA OKRES OD DNIA 14.11.2005 r. DO DNIA 11.12.2005 r.

    W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje – w zakresie:

    I ULGI I UMORZENIA

    1. Umorzyłem czynsz dzierżawny za okres od 01.09.2005 r. do 30.11.2005 r. – dzierżawcom budynków przy ul. Grunwaldzkiej. Uzasadnienie: dzierżawcy udrożnili przejście między budynkami 1d-1e, które zostało wykonane w ww. okresie, z własnych środków.
    2. Wyraziłem zgodę na umorzenie odsetek z tytułu przekształcenia użytkowania wieczystego dwóch działek zlokalizowanych przy ul. Rodzinnej. Odsetki od zaległości na dzień 11.10.2005 r. wynoszą 318,40 zł.

    II ZARZĄD MIENIEM GMINNYM

    A. Sprzedaż lokali mieszkalnych.

    1. Przeznaczyłem do sprzedaży 21 lokali mieszkalnych na rzecz najemców.
    2. Podpisałem 21 protokołów rokowań w sprawie sprzedaży lokali mieszkalnych.
    3. Wyraziłem zgodę na przekwalifikowanie pustostanu lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Łukasińskiego 27/1 na lokal użytkowy, a następnie podjąłem decyzję o przeznaczeniu przedmiotowego lokalu do sprzedaży w drodze przetargu.
      Uzasadnienie: lokal usytuowany jest na niskim parterze, blisko chodnika, duże zawilgocenie i wysoki koszt remontu.

    B. Sprzedaż lokali użytkowych.

    1. Przydzieliłem lokal użytkowy położony przy ul. Muzealnej 5 na rzecz Socjaldemokracji Polskiej.
    2. Pozytywnie rozpatrzyłem pismo Przewodniczącego Rady Powiatowej Sojuszu Lewicy Demokratycznej w Kłodzku w sprawie przyznania pomieszczenia użytkowego przy ul. Wojska Polskiego 18 z przeznaczeniem na prowadzenie Rady Powiatowej i Miejskiej SLD oraz biuro poselskie dla posła SLD p. Henryka Gołębiewskiego.
    3. Wyraziłem zgodę na przyłączenie pustostanu lokalu użytkowego położonego przy ul. Traugutta 1, o powierzchni 16 m2 do pozostałych pomieszczeń zajmowanych przez Związek Sybiraków Koło w Kłodzku. Przedmiotowe pomieszczenie stanowi integralna część siedziby Związku Sybiraków.
    4. Podpisałem następujące ogłoszenia:
    • o pisemnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Grottgera oraz dwóch lokali użytkowych położonych przy ul. Grottgera 8 w Kłodzku. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 275 147 zł,
    • o ustnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż lokalu użytkowego położonego w Kłodzku przy ul. Czeskiej 30a. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 37 290 zł,
    • o II przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w Kłodzku przy ul. Słowackiego (na dz. nr 6/10, AM – 1, obręb Ptasia Góra). Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 5 500 zł. (Cena obniżona o ok. 20% w stosunku do ceny z I przetargu),
    • o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w Kłodzku przy ul. Matejki 10. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 38 000 zł. (Cena obniżona o około 20% w stosunku do ceny z I przetargu),
    • o II przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 24A. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 60 000 zł. (Cena obniżona o ok. 20% w stosunku do ceny z I przetargu),
    1. Wydałem następujące zarządzenia:
    • w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości zabudowanej położonej w Kłodzku przy ul. Szkolnej 6a w Kłodzku – przeznaczonej do najmu. Cena wywoławcza czynszu wynosi 3 zł/m2 + 22% VAT,
    • w sprawie przeznaczenia do najmu lokalu użytkowego w budynku położonym przy ul. Łukasińskiego 7 w Kłodzku. Cena wywoławcza czynszu dzierżawnego wynosi 12 zł/m2 = 22% VAT.
    1. Podpisałem protokoły rokowań w sprawie sprzedaży na rzecz dzierżawców nieruchomości położonej w Kłodzku przy ul. Grunwaldzkiej, oznaczonej geodezyjnie jako działki nr: 70/7, 70/8, 70/9, 70/11, AM – 1, obręb Zacisze.
    2. Zawarłem 2 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 27 874 zł.

    C. Sprzedaż gruntów.

    1. Podpisałem ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych położonych w Kłodzku przy ul. Mariańskiej, oznaczonych geodezyjnie jako działka nr 16/1, AM – 16, obręb Jurandów i działka nr 16/2, AM – 16, obręb Jurandów. Cena z I przetargu została obniżona o 20%.
    2. Podpisałem ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych położonych w Kłodzku przy ul. Wielisławskiej, oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 3/2 i 2/6, AM – 7, obręb Zagórze. Cena wywoławcza z pierwszego przetargu została obniżona o ok. 20%.
    3. Podpisałem ogłoszenie o rokowaniach na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych położonych w Kłodzku oznaczonych jako działki nr; 106/12, 106/14, 106/15, 106/16, 106/17, 106/18, 106/19, 106/20, 106/21, AM – 3, obręb Nowe Miasto. Ceny obniżono o około 10% w stosunku do cen wywoławczych w II przetargu.
    4. Wyraziłem zgodę na wszczęcie procedury komunalizacyjnej działki nr 7, AM – 10, obręb Ustronie. Przedmiotowa działka stanowi rów, który jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania wysypiska śmieci przy ul. Sierpowej.
    5. Pozytywnie ustosunkowałem się do wniosku Wspólnoty Mieszkaniowej Lutycka 13 i wyraziłem zgodę na użyczenie działki nr 47/3, AM – 1, obręb Zacisze, o powierzchni 79 m2 na cele poprawy zagospodarowania nieruchomości Lutycka 13.
    6. Zawarłem 2 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 25 340 zł.

    D Dzierżawa.

    1. Zawarłem umowę dzierżawy części działki 1/6, AM – 4, obręb Stadion o powierzchni ok. 300 m2 przy ul. Sportowej z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej - szkolenie psów, na okres 1 roku. Stawka czynszu dzierżawnego wynosi 1 zł/m2 – rocznie. Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji pozytywnie zaopiniował przedmiotową sprawę.
    2. Wyraziłem zgodę na rozwiązanie - za porozumieniem stron z dniem 31.12.2005 r. - umowy dzierżawy gruntu rolnego położonego w obrębie Jaskółcza Góra – działka nr 8, AM – 5, o powierzchni 1,9786 ha.
    3. Wyraziłem zgodę na wydzierżawienie części działki nr 38/11, AM – 2, obręb Zacisze o powierzchni 318 m2, na cele upraw warzywnych.
    4. Wyraziłem zgodę na wydzierżawienie części działki 38/11, AM – 2, obręb Zacisze o powierzchni 73 m2 jako ogródek przydomowy.
    5. Wyraziłem zgodę na wydzierżawienie części działki 52/2, AM – 5, obręb Zacisze o powierzchni 64 m2 z przeznaczeniem na hodowlę gołębi. Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej nr 253/97/XXXVI z dnia 19.03.1997 r,. w sprawie zasad utrzymania czystości i porządku na terenie gminy oraz zasad usuwania, gromadzenia i gospodarczego wykorzystania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko - w tej części miasta istnieje możliwość hodowli gołębi. Umowa dzierżawy zostanie zawarta po uregulowaniu przez użytkownika gruntu kary za dotychczasowe bezumowne korzystanie z przedmiotowego gruntu – w wysokości 2-krotnego rocznego czynszu dzierżawnego (0,5 zł/m2 – rocznie).
    6. Po zapoznaniu się ze sprawą dotyczącą wydzierżawienia gruntu – części działki nr 26/3, AM – 9, obręb Jurandów, o powierzchni 51 m2, na którym obecnie stoją m.in. nieużywane toalety - podjąłem następujące decyzje w ww. sprawie:
    • zawrzeć z wnioskodawcą umowę dzierżawy na okres 6 miesięcy, czynsz 0,5 zł/m2/rocznie,
    • w ramach robót publicznych wyburzyć stare toalety i zlikwidować nieczynne szambo,
    • uporządkowaną działkę należy sprzedać jako grunt przyległy na rzecz wnioskodawcy.
    1. Zawarłem umowę dzierżawy na okres 6-ciu miesięcy, na część działki nr 194, AM – 2, obręb Zacisze o powierzchni 100 m2 przy ul. Sienkiewicza jako ogródek przydomowy.

    III DOTACJE

    1. Wyraziłem zgodę na zmianę klasyfikacji wydatków w klubie sportowym UKS “TRÓJKA – SATURN”. Uczniowski Klub Sportowy “Trójka/Saturn” działający przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kłodzku na popularyzację piłki ręcznej w 2005 r. otrzymał dotację w wysokości 31 870 zł. Do chwili obecnej przedsięwzięcia zaplanowane do realizacji w roku bieżącym zrealizowano zgodnie z kalendarzem rozgrywek. W przyznanej dotacji zarezerwowano środki w wysokości 2 830 zł. na udział zawodniczek w “Turnieju Juniorek o Puchar Poczty w Szczecinie”, który nie odbędzie się – natomiast Klub otrzymał zaproszenie na “XVIII Mikołajkowy Turniej Piłki Ręcznej Dziewcząt”, który odbędzie również w Szczecinie, w dniach 2-4.12.2005 r., w których chce wziąć udział. Koszt Turnieju wynosi 2 830 zł.
    2. Wyraziłem zgodę na dofinansowanie publikacji “Arnost z Pardubic”. Książka wydana została przez Centrum Badań Śląskoznawczych i Bohemistycznych Uniwersytetu Wrocławskiego. Druk wykona Wydawnictwo “TINTA” Sp. z o.o. Kwota dofinansowania wynosi 2 650 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4300 oraz z dział 921, rozdział 92195, § 4210.
    3. Wyraziłem zgodę na dofinansowanie kursu języka angielskiego dla nauczycieli z Gimnazjum nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 7. Koszt kursu 3 780 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80146, § 4300. Organizatorem kursu języka angielskiego jest Towarzystwo Wiedzy Powszechnej. Kurs organizowany jest na potrzeby “Comienius”. W kursie uczestniczyć będzie: 5 nauczycieli ze Szkoły Podstawowej nr 7 i 16 nauczycieli z Gimnazjum nr 1.
    4. Wyraziłem zgodę na sfinansowanie wymiany stolarki okiennej w Przedszkolu nr 4 w Kłodzku. Kwota 9 000 zł. Źródło finansowania: wolne środki w dziale 801, rozdział 80104, § 2510.

    Uzasadnienie: Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Kłodzku po rozpatrzeniu protokołu kontroli sanitarnej przeprowadzonej w Przedszkolu nr 4 w dniu 13.05.2004 r..
    Decyzja Nr S/1428/04 nakazał dyrektorowi placówki m.in. doprowadzenie do prawidłowego stanu sanitarno-technicznego stolarki okiennej w pomieszczeniu zajmowanym przez grupę “maluchów”. Termin wykonania wyznaczono do 30.04.2005 r. Pomimo pisemnego upomnienia - zalecenie nie zostało wykonane. Wobec powyższego PPIS nałożył na przedszkole tytuł wykonawczy w celu przymuszenia do jego wykonania. Tytuł ten w razie niezastosowania nakłada na dyrektora placówki karę grzywny w wysokości 5 000 zł.

    1. Przyjąłem ustalenia komisji powołanej do rozpatrywania wniosków o dofinansowanie do form doskonalenia zawodowego nauczycieli. Ogółem kwota dofinansowania wynosi 29 955 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 801146, § 4300.
    2. Pozytywnie ustosunkowałem się do wniosku Uczniowskiego Klubu Sportowego “Znicz” działającego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku i wyraziłem zgodę na przeznaczenie, niewykorzystanych środków z dotacji przyznanej w 2005 roku na zakup sprzętu sportowego. Kwota 1 190 zł. Środki te zostaną przeznaczone na zakup dresów oraz butów treningowych.

    IV INWESTYCJE

    1. Zatwierdziłem wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie “Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-wschodniej części miasta Kłodzka, obejmującego osiedle przy ul. Wyspiańskiego, tereny wodonośne i tereny rolniczo-rekreacyjne nad rzeką Nysą Kłodzką”. Źródło finansowania: dział 710, rozdział 71004, § 4300.
    2. Podpisałem protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: “Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg będących pod zarządem Gminy Miejskiej Kłodzko”. W wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta w Kłodzku wpłynęły 3 oferty. Komisja odrzuciła ofertę nr 1 i 2, ze względu na nie spełnienie warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z tym za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę złożoną przez Konsorcjum: Zakład Reklamowy z Otmuchowa oraz Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe KANIMUS z Kłodzka. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 4270.

    V UMOWY, ZLECENIA

    1. Wyraziłem zgodę na zamówienie w firmie DECOR LIGHT dekoracji świątecznych, które zostaną rozmieszczone na terenie miasta Kłodzka. Wartość zamówienia brutto wynosi 22 130,80 zł.. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 4300.
    2. Zleciłem firmie: Biuro Planowania Przestrzennego s.c. z Kłodzka wykonanie zadania pn.: “Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla terenu objętego opracowaniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo wschodniej części miasta Kłodzka obejmującego osiedle przy ul. Wyspiańskiego, tereny wodonośne i tereny rolniczo rekreacyjne nad rzeką Nysą Kłodzko”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi netto 6 000 zł. Źródło finansowania: środki finansowe zaplanowane w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2006 rok.
    3. Zleciłem Pracowni Ekofizjografii Urbanistycznej s.c. EKOFIZJOGRAFIA z Kłodzka wykonanie zadania pn.: “Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla terenu objętego opracowaniem zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru osiedla Owcza Góra w Kłodzku”. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi netto 2 000 zł. Źródło finansowania: środki finansowe zaplanowane w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2006 rok.
    4. Podpisałem umowę z Zakładem Produkcyjno Handlowo Usługowym “ROKAM” z Ząbkowic Śląskich na realizację zadania pn.: “Modernizacja ulicy Łukasińskiego w Kłodzku”. Umowa opiewa na kwotę netto 268 705,18 zł. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050.
    5. Podpisałem aneks nr 6 - do umowy nr 7/D/2003 z dnia 15.04.2003 r. zawartej z Przedsiębiorstwem Robót Drogowo – Mostowych DROGMOST Sp. z o.o. dot. wykonania remontów cząstkowych nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Kłodzka - zwiększający wartość umowna zadania z kwoty 330 000 zł na kwotę 355 000 zł. oraz aneks nr 4 do umowy nr 1/OZN/2003 z dnia 22.01.2003 r. zawartej z Zakładem Wielobranżowym Usługowo-Produkcyjno-Handlowym “ZAGÓRZE” z Kłodzka dot. wykonania prac związanych z oznakowaniem pionowym i poziomym dróg miejskich miasta Kłodzka oraz malowaniem barier ochronnych i poręczy mostowych - zwiększający wartość umowną zadania z kwoty 60 000 zł na kwotę 70 000 zł.
      Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 4270 “drogi publiczne gminne”.

      Uzasadnienie: naprawa dużej ilości ubytków, wykonanie robót związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym nawierzchni, infrastruktury drogowej oraz urządzeń zabezpieczających ruch (bariery, oznakowanie) spowodowało zwiększenie od planowanych w 2005 roku ilości wydatkowanych środków finansowych przeznaczonych na remonty cząstkowe oraz oznakowanie dróg miejskich. W związku z powyższym zachodzi konieczność zwiększenia wartości umownych przewidzianych w 2005 r.
    1. Podpisałem zlecenie w ramach umowy nr 32/2005 z dnia 19.08.2005 r. dot. remontu punktów oświetlenia ulicznego:
    • remont słupa oświetleniowego: 4 szt. (ul. Warty, ul. Lipowa, ul. Wyspiańskiego, rejon skrzyżowania ul. Warty – ul. Piłsudskiego),
    • usuniecie uszkodzeń kabla oświetleniowego – ul. Lipowa, ul. Malczewskiego).
    1. Podpisałem zlecenia dla firmy: Wycena Nieruchomości Grzegorz Kosicki z Kłodzka oraz firmy: Wycena Nieruchomości i Usługi Inwestycyjne Roman Mikołajczyk z Kłodzka na wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłat planistycznych za wzrost wartości nieruchomości nie zabudowanych, przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną wchodzącą w skład:
    • Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-zachodniej części miasta Kłodzka (13 działek).
    • Zmian w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-zachodniej części miasta Kłodzka dla terenu położonego przy ul. Korczaka (3 działki).
      Koszt wykonania operatu dla 1 działki wynosi 300 zł + VAT. Źródło finansowania: dział 710, rozdział 71004, § 4300
    1. Podpisałem aneks nr 1/2005 do umowy nr 38/2005 z dnia 19.09.2005 r. w sprawie wykonania opracowania dokumentacji projektowo-wykonawczej na budowę infrastruktury technicznej – ul. Rajska. Aneks dotyczy zmiany terminu wykonania dokumentacji.
      Uzasadnienie: w dniu 15.12.2005 r. upływa umowny termin realizacji umowy. W trakcie opracowania projektu wynikły rozbieżności między rzeczywistą trasą przebiegu pasa drogowego ul. Rajska, a ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zabudowy mieszkaniowej obszaru osiedla “Owcza Góra”, który określa planowane linie rozgraniczające dróg – w tym również ulicy Rajskiej. Według ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określone linie rozgraniczające drogi w początkowym fragmencie mijają się z obecnym usytuowaniem pasa drogowego ul. Rajskiej oraz częściowo przebiegają przez tereny nie będące własnością Gminy Miejskiej Kłodzko. Usytuowanie sieci będących przedmiotem opracowania, zgodnie z zapisami planu w liniach rozgraniczających dróg, wymaga uzyskania zgody właścicieli terenów, co wydłuża czas niezbędny na wykonanie opracowania.

    VI NAJEM LOKALI

    1. Przydzieliłem na rzecz dwuosobowej rodziny lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położony przy ul. Lutyckiej 12a/4. Lokal składa się z pokoju o powierzchni 15,21 m2, kuchni o powierzchni 11,99 m2, wc o powierzchni 0,58 m2, przedpokoju o powierzchni 0,81 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 31,59 m2. Wniosek o przydział mieszkania został złożony w 2001 roku.
    2. Wyraziłem zgodę na wykonanie eksmisji rodziny zamieszkałej w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Malczewskiego D/I/9 do lokalu socjalnego przy ul. Połabskiej 9/16-17. Lokal przy ul. Połabskiej 16/7-8 składa się z 2-ch pokoi o powierzchni: I – 17,30 m2, II – 23,80 m2, kuchni o powierzchni 7,40 m2, przedpokoju o powierzchni 7,40 m2, Powierzchnia użytkowa wynosi 55,90 m2. remont pokoju o powierzchni 23,80 m2 zostanie wykonany przez ZAMG w zakresie niezbędnym do zamieszkiwania.
      Po przeprowadzeniu ww. eksmisji Urząd Miasta odzyska 3-pokojowy lokal mieszkalny, wyposażony w centralne ogrzewanie, o ogólnej powierzchni 53,69 m2.
    1. Wyraziłem zgodę na wykonanie eksmisji rodziny zamieszkałej w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Wyspiańskiego 2b/1 do lokalu socjalnego przy ul. Grunwaldzkiej 12/3. Lokal przy ul. Grunwaldzkiej 12/3 składa się z 2-ch pokoi o powierzchni: I – 13,20 m2, II – 29,86 m2, kuchni o powierzchni 7,62 m2, przedpokoju o powierzchni 3,07 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 53,75 m2.
      Po przeprowadzeniu ww. eksmisji Urząd Miasta odzyska 2-pokojowy lokal mieszkalny, wyposażony w centralne ogrzewanie, o ogólnej powierzchni 53,30 m2
    2. Wyraziłem zgodę na wykonanie eksmisji rodziny zamieszkałej w lokalu mieszkalnym położonym przy ul. Łukasiewicza 1/3 do lokalu socjalnego przy ul. Połabskiej 9/10. Lokal przy ul. Połabskiej 9/10 składa się z 3-ch pokoi o powierzchni: I – 15,60m2, II – 23,00 m2, III – 16,30 m2, kuchni o powierzchni 7,10 m2, przedpokoju o powierzchni 7,40 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 69,40 m2.
      Po przeprowadzeniu ww. eksmisji Urząd Miasta odzyska 3-pokojowy lokal mieszkalny z centralnym ogrzewaniem, o ogólnej powierzchni 55,41 m2.
    3. Wyraziłem zgodę na wykonanie eksmisji rodziny zamieszkałej w lokalu mieszkalnym przy ul. Bohaterów Getta 24/1 do lokalu socjalnego przy ul. Łukasińskiego 26/28. Lokal przy ul. Łukasińskiego 26/28 składa się z 2-ch pokoi o powierzchni: I – 15,00 m2, II – 11,25 m2, kuchni o powierzchni 18,25 m2 i łazienki o powierzchni 5,10 m2, powierzchnia użytkowa wynosi 49,60 m2.
      Po przeprowadzenia ww. eksmisji Urząd Miasta odzyska 3-pokojowy lokal mieszkalny, wyposażony w cent6ralne ogrzewanie, o ogólnej powierzchni 148,77 m2.
    1. Wyraziłem zgodę na wykonanie eksmisji rodziny zamieszkałej przy pl. Kościelnym do lokalu socjalnego przy ul. Połabskiej 9/21. Lokal przy ul. Połabskiej 9/21 składa się z 3-ch pokoi o powierzchni: I – 27,90 m2, II – 14,40 m2, III – 7,30 m2, kuchni o powierzchni 13,40 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 76,70 m2. Po przeprowadzeniu tej eksmisji Urząd Miasta odzyska 3-pokojowy lokal mieszkalny wyposażony w ogrzewanie piecowe, o ogólnej powierzchni 112,03 m2.
    2. Przydzieliłem na rzecz 2-osobowej rodziny lokal mieszkalny do remontu we własnym zakresie położony w Kłodzku przy ul. Grunwaldzkiej 16/4. Przedmiotowy lokal mieszkalny składa się z 1-go pokoju o powierzchni 21,32 m2, kuchni o powierzchni 14,71 m2 i przedpokoju o powierzchni 7,02 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 43,05 m2. Koszt remontu wynosi 12 000 zł. Wniosek o przydział mieszkania został złożony w 1999 roku.
    3. Przydzieliłem zamienny lokal mieszkalny położony w Kłodzku przy ul. Rodzinnej 112/10 na rzecz rodziny zamieszkałej w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego 26/11. Lokal przy ul. Rodzinnej 112/10 składa się z 2-ch pokoi, kuchni, łazienki i przedpokoju o łącznej powierzchni 49,09 m2. W wyniku tej zamiany Urząd Miasta uzyska gotowy do zasiedlenia 2-pokojowy lokal mieszkalny o powierzchni 55,75 m2.
    4. Wyraziłem zgodę na przyznanie - jako izby przyległej - pustostanu składającego się z jednego pokoju o powierzchni 20,98 m2, kuchni o powierzchni 18,31 m2, łazienki o powierzchni 3,44 m2, wspólnego przedpokoju o powierzchni 5,00 m2, o łącznej powierzchni użytkowej 47,73 m2, położonego przy ul. Wojska Polskiego 14/2a.
      Wnioskodawca od około 30 lat ubiega się o przydział bądź sprzedaż całego piętra w ramach odszkodowania za mienie pozostawione na wschodzie.

    VII PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ

    1. Przyjąłem i przekazałem do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał:
    • w sprawie ustalenia wysokości minimalnego wynagrodzenia zasadniczego w poszczególnych grupach awansu zawodowego nauczycieli placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko,
    • w sprawie opłat za świadczenia przedszkoli i zespołów przedszkolno-żłobkowych,
    • w sprawie stawek podatkowych,
    • w sprawie średniej ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego,
    • w sprawie średniej ceny sprzedaży drewna dla celów wymiaru podatku leśnego,
    • w sprawie wysokości i poboru opłaty targowej,
    • w sprawie wzoru deklaracji na podatek od nieruchomości obowiązującego na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko,
    • w sprawie ustalenia wzoru deklaracji na podatek rolny obowiązującego na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko,
    • w sprawie ustalenia wzoru deklaracji na podatek leśny obowiązującego na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko,
    • w sprawie dokonania zmian budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko na 2005 rok,
    • w sprawie przydziału pustostanu położonego przy ul. Bohaterów Getta 24/2 na rzecz p. Ewy Łopuszańskiej zamieszkałej przy ul. Bohaterów Getta 4a/3,
    • w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla podstawowych i gimnazjalnych szkół niepublicznych oraz niepublicznych przedszkoli działających na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.

    VIII SPRAWY RÓŻNE

    1. Powołałem p. Lucynę Świst na stanowisko dyrektora Muzeum Ziemi Kłodzkiej na czas nieokreślony.
    2. Podpisałem wniosek do Starostwa Powiatowego w Kłodzku o wydanie pozwolenia na remont, konserwację i restauracje zabytkowej kamiennej fontanny z lwem przy pl. Chrobrego oraz oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością.
    3. Zatwierdziłem protokół z postępowania przetargowego na wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy oraz jednostek podległych. Po dokonaniu oceny warunków komisja wykluczyła wykonawcę oferty nr 1 tj. Bank PKO BP SA. Jako najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 2 tj. Bank Zachodni WBK w Kłodzku.
    4. Wyraziłem zgodę na wszczęcie procedury ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych, w zakresie wypoczynku dla dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych w 2006 roku w trybie art.13 ustawy z dnia 24.04.2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

    W okresie sprawozdawczym odbyły się następujące spotkania:

    • 16.11.2005 r. – udział w uroczystości X-lecia Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków, które odbyło się na Sali Rajców kłodzkiego Ratusza.
    • 21.11.2005 r. – udział w uroczystościach związanych z Dniem Pracownika Socjalnego organizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
    • 25-27.11.2005 r. - Z-ca Burmistrza Miasta p. Leszek Michalski brał udział w Forum Polityczno-Gospodarczym, które odbyło się w Krzyżowej.
    • 25.11.2005 r. – udział w zebraniu założycielskim Stowarzyszenia Szlak Staropolski, które odbyło się w Częstochowie. W skład komitetu założycielskiego nasz region reprezentować będzie p. Tomasz Korczak – Prezes Zarządu Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej.

    Celem Stowarzyszenia jest m.in.:

    1. Współpraca jednostek samorządu terytorialnego, ich związków oraz innych podmiotów, wspierających działania i czynności w przygotowaniu i realizacji drogi ekspresowej S-46.
    2. Uwzględnienie w Narodowym Planie Rozwoju i strategiach rozwoju krajowej sieci transportowej budowy drogi ekspresowej S-46 o przebiegu Włodawa-Lublin-Kielce-Częstochowa-Opole-Kudowa Zdrój (granica państwa) oraz S-12 Dorohusk-Lublin.
    3. Działania na rzecz rozwoju łączącego miasta szlaku turystyczno-pielgrzymkowego promującego obiekty dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego o europejskim znaczeniu.
    • 28.11.2005 r. – udział w Walnym Zgromadzeniu Członków Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej, które odbyło się w Polanicy-Zdroju. Na spotkaniu podjęto następujące uchwały:

    - w sprawie uchwalenia budżetu Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej na 2006 rok,

    - w sprawie przyjęcia założeń działalności Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej na 2006 rok,

    - w sprawie ustalenia składki członkowskiej na 2006 rok (0,24 zł rocznie od jednego mieszkańca),

    - w sprawie ustalenia dodatkowej składki członkowskiej na 2005 rok (0,06 zł rocznie od jednego mieszkańca).

    • 03.12.2005 r. – Z-ca Burmistrza Miasta p. Janusz Rudnicki wziął udział w przysiędze wojskowej.
    • 05.12.2005 r. – Z-ca Burmistrza Miasta p. Leszek Michalski spotkał się z Dziećmi z “Domu Dziecka” z okazji Dnia Św. Mikołaja.
    • 12.12.2005 r. - udział w zebraniu Członków Gmin Ziemi Kłodzkiej. Tematem spotkania będzie wykonanie postanowień walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej, które odbyło się 28.11.br w Polanicy Zdroju.

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski

     

    SPRAWOZDANIE
    Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ W KŁODZKU
    PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 24.11.2005 R.

    • Uchwała nr XLIV/361/2005 w sprawie nabycia nieruchomości oraz udziału w nieruchomości w drodze darowizny – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i Działalności Gospodarczej.
    • Uchwała nr XLIV/362/2005 zmieniająca uchwałę nr XXXIII/277/2005 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 28 lutego 2005 r. w sprawie ustalenia regulaminów określających wysokość oraz warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia, nagród i zasad obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i zastępstwa doraźne dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.
    • Uchwała nr XLIV/363/2005 w sprawie opłat za świadczenia przedszkoli i zespołów przedszkolno-żlobkowych - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.
    • Uchwała nr XLIV/364/2005 w sprawie stawek podatkowych - uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.
    • Uchwała nr XLIV/365/2005 w sprawie średniej ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego - uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.
    • Uchwała nr XLIV/366/2005 w sprawie średniej ceny sprzedaży drewna dla celów wymiaru podatku leśnego - uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.
    • Uchwała nr XLIV/367/2005 w sprawie wysokości i poboru opłaty targowej - uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.
    • Uchwała nr XLIV/368/2005 w sprawie ustalenia wzoru deklaracji na podatek od nieruchomości obowiązującego na terenie Miejskiej Gminy Kłodzko - uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.
    • Uchwała nr XLIV/369/2005 w sprawie ustalenia wzoru deklaracji na podatek rolny obowiązującego na terenie Miejskiej Gminy Kłodzko - uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.
    • Uchwała nr XLIV/370/2005 w sprawie ustalenia wzoru deklaracji na podatek leśny obowiązującego na terenie Miejskiej Gminy Kłodzko - uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.
    • Uchwała nr XLIV/371/2005 w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2005 rok – uchwała została zrealizowana przez Wydział Finansowo-Budżetowy.
    • Uchwała nr XLIV/372/2005 w sprawie przyznania pustostanu położonego w Kłodzku przy ul. Bohaterów Getta 24/2 na rzecz p. Ewy Łopuszańskiej zamieszkałej w Kłodzku przy ul. Bohaterów Getta 4a/3 – uchwała została zrealizowana przez Referat Mieszkaniowy.

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego696

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2005-12-28 08:54:35
    Aktualizacja: 2007-12-22 23:40:52
    Odslon: 767

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR