Zaproszenie do zgłoszenia oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie „Zapytania o cenę” zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29.01.2004 r. o Zamówieniach publicznych
(tekst jednolity Dz.U. Nr 19 poz. 177 art. 70)
GIMNAZJUM NR 1 w KŁODZKU
im. ADAMA MICKIEWICZA
ul. ZAWISZY CZRNEGO 5
57-300 KŁODZKO
zaprasza do udziału w postępowaniu w trybie zapytania o cenę na sukcesywną dostawę oleju opałowego typu EKOTERM PLUS
1. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Szkoły Gimnazjum nr 1 w Kłodzku
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w formularzu ofertowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Sekretariacie Szkoły ul. Zawiszy Czarnego 5 57-300 Kłodzko lub na stronie internetowej: www.bip.klodzko.pl
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
4. Termin wykonania zamówienia: 01.10.2008 – 31.08.2009 r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zgodnie z art. 22 pkt 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia;
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć formularz ofertowy wraz z następującymi dokumentami:
- wypełniony i podpisany formularz cenowy ( z wykorzystaniem wzoru);
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu/ nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru);
- oświadczenie potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (z wykorzystaniem wzoru);
Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
6. Kryteria oceny oferty: cena oferty -100 %
7. Oferty należy składać w Sekretariacie Szkoły ul. Zawiszy Czarnego 5 57-300 Kłodzko, w terminie do dnia 22.09.2008 r. do godz. 900 .
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2008 r. o godz. 1000 w Sekretariacie Szkoły ul. Zawiszy Czarnego 5 57-300 Kłodzko
9. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- Pani Małgorzata Bryła – kierownik administracyjno-gospodarczy, tel. 074 867 35 20 w godz. 800 – 1400
10. Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
11. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
14. Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego dnia 30.08. 2008 r.
Podpisano: Dyrektor Szkoły Wanda Kręgielewska
PLIKI DO POBRANIA
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia > pobierz
2. Formularz ofertowy > pobierz
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym > pobierz
4. Umowa > pobierz
5. Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach > pobierz
Prawa autorskie © BIP - Gimnazjum Nr 1 w Kłodzku Wszystkie prawa zastrzeżone.