lp
|
działanie
|
realizacja
|
termin
|
1
|
Spotkanie organizacyjne |
|
IX
|
2
|
Wymiana pomocy dydaktycznych-testów, literatury, inf. na temat nowości wydawniczych itp. |
|
na bieżąco
|
3
|
Uczestnictwo w szkoleniowych Radach Pedagogicznych
Programu “Jakość”
|
PCDK w Kłodzku |
wg harmonogramu
szkolnego
|
4
|
Aktualizacja przedmiotowego systemu oceniania z matematyki ( w związku z zatrudnieniem nowego nauczyciela- p. M.Szałapskiej) |
K.Gądek
M.Szałapska
B.Dudek
|
IX
|
5
|
Opracowanie programu pracy Kół Matematycznych |
nauczyciele matematyki |
IX
|
6
|
Szkolenie: Efekt Mozarta; Efekt Tomatisa |
M. Szałapska |
XI
|
7
|
Ogólnoszkolny projekt “Książka” – opracowanie harmonogramu działań |
M.Szałapska
Cz.
L.Jaroszewska
|
X
|
8
|
Matematyczna Liga Zadaniowa dla chętnych uczniów z klas IV-VI
-podział obowiązków, bieżąca współpraca
-opracowywanie zadań przygotowawczych i
konkursowych,
-przeprowadzanie meczów, sprawdzanie prac,
przekazywanie uczniom wyników
-pozalekcyjne konsultacje - wg potrzeb
|
K.Gądek
M.Szałapska
B.Dudek
|
na bieżąco
|
9
|
Sprawdzian próbny w VI klasach |
|
|
- opracowanie lub dobór testu
- skonsultowanie propozycji z
nauczycielami uczącymi w klasach VI
|
|
X
|
- przeprowadzenie badania
- sprawdzenie prac
|
nauczyciele uczący |
XI
|
- zestawienie wyników |
|
XI
|
- zapoznanie z wynikami uczniów |
nauczyciele uczący |
XI
|
- analiza wyników
- zapoznanie z opracowaniem nauczycieli
|
|
I
|
- utrwalanie wiadomości i trenowanie tych umiejętności,
których opanowanie ( zgodnie z analizą) jest
nie zadawalające
|
nauczyciele przedmiotów |
I-IV
|
10
|
Sprawdzian próbny w V klasach |
|
|
- opracowanie lub dobór testu
- skonsultowanie propozycji z
nauczycielami uczącymi w klasach VI
|
|
X
|
- przeprowadzenie badania
- sprawdzenie prac
|
nauczyciele uczący |
XI
|