| menu strony
| wersja >>> A | A | KONTRAST |  

MENU



PRAWO LOKALNE

  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospodarowania przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia mieszkalnictwa
  • Program rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Wybory samorządowe
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości i porządku w gminie

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Przewodniczący Rady
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany porządek obrad sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje pozarządowe
  • Ogłoszenia i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja z Unią Europejską
  • Wykaz kont UMK
  • Zamówienia Publiczne
  • Koncesja na roboty budowlane lub usługi

  • ORGANY
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Nabór na wolne stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organizacyjne
  • Oświadczenia majątkowe
  • Sprawozdania-Burmistrz
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy ofert

  • PRZETARGI - nieruchomości
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • TRESC
    WG 2




    KARTA USŁUGI  

     

     

    Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

     

     

    Miejsce załatwienia sprawy: 

    Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 303, tel. 0 74 865 46 70, pon. – pt. w godz. 7.30 – 15.30.

     

    Wysokość opłaty skarbowej:

    107 zł - za wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

    17 zł     - za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury.

     

    Wymagane dokumenty:

                                               

    Wniosek powinien zawierać:

    1. imię i nazwisko lub nazwa oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy, ubiegającego się o zezwolenie, oraz jego numer identyfikacji podatkowej NIP,

    2.  określenie przedmiotu i obszaru działalności,

    3. określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem,

    4. informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,

    5. proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,

    6. określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia,

    7. określenie rodzaju odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości,

    8. określenie sposób realizacji obowiązku ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji składowanych na składowisku odpadów,

     

    Do wniosku przedsiębiorca jest zobowiązany dołączyć:

    1)     zaświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,

    2) dokument potwierdzający gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, spełniającego wymagania odnośnie miejsc odzysku i unieszkodliwiania.

    3) dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości:

    Opłatę skarbową można uiścić w kasie urzędu lub na rachunek:

         Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie o/Kłodzko

         nr konta: 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020

     

     

    Miejsce złożenia dokumentów: Biuro Obsługi Ludności pok.101 

    Termin załatwienia sprawy: do 30 dni

    Podstawa prawna:

    1. art. 8 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.)

    2. art. 104 i art. 129 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)

     

    Tryb odwoławczy: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Wałbrzychu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kłodzka

     

    Uwagi:

    W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

    Przedsiębiorca ubiegający się o wydanie zezwolenia powinien spełniać  wymagania określone w:

    1. Zarządzeniu nr 21/2008 Burmistrza Miasta Kłodzka  z dnia 3 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt oraz grzebalisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.

    2. Uchwale Nr XII/96/2007 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 sierpnia 2007 r.

    w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.

    3. Zezwolenie wydaje się na czas oznaczony, nie dłuższy niż 10 lat.

    4. Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, obejmujące niesegregowane odpady komunalne, jest obowiązany również do odbierania wszystkich selektywnie zbieranych rodzajów odpadów komunalnych, w tym powstających w gospodarstwach domowych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych baterii przenośnych i zużytych akumulatorów przenośnych oraz odpadów z remontów.

    5. Burmistrz Miasta jest uprawniony do kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorcy w zakresie zgodności wykonywanej działalności z udzielonym zezwoleniem.






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego2875

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2010-05-21 12:19:22
    Aktualizacja: 0000-00-00 00:00:00
    Odslon: 177

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna