| menu strony
| wersja >>> A | A | KONTRAST |  

MENU



PRAWO LOKALNE

  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospodarowania przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia mieszkalnictwa
  • Program rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Wybory samorządowe
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości i porządku w gminie

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Przewodniczący Rady
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany porządek obrad sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje pozarządowe
  • Ogłoszenia i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja z Unią Europejską
  • Wykaz kont UMK
  • Zamówienia Publiczne
  • Koncesja na roboty budowlane lub usługi

  • ORGANY
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Nabór na wolne stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organizacyjne
  • Oświadczenia majątkowe
  • Sprawozdania-Burmistrz
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy ofert

  • PRZETARGI - nieruchomości
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • TRESC
    WG 3




    KARTA USŁUGI  

     
    Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie:

    1)   ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,

    2)   prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części. 

    Podstawa prawna:

    • Art. 8 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.)

    • Art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.)

    • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr. 225, poz. 1635, z późn. zm.)

    Postępowanie wszczyna się na wniosek osoby ubiegającej się o wydanie zezwolenia.

    Wniosek  do pobrania doc>>>, odt>>>, pdf>>> powinien zawierać:

    1. imię i nazwisko lub nazwa oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy, ubiegającego się o zezwolenie, oraz jego numer identyfikacji podatkowej NIP,

    2. określenie przedmiotu i obszaru działalności,

    3. określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem,

    4. informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,

    5. proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,

    6. określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia,

     

    Do wniosku przedsiębiorca jest zobowiązany dołączyć:

    1.   zaświadczenie lub oświadczenie* o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,

    *Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

     

     

    Opłaty: w znaczkach skarbowych

    Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia – 616 zł

    Opłatę skarbową należy uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu Miasta w Kłodzku lub w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Kłodzku.

    Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.

    Przewidywany termin załatwienia sprawy:

    Zgodnie z Kpa do 1 miesiąca; dla spraw szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

    Tryb odwoławczy:

    Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Wałbrzychu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kłodzka w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

     

    Uwagi:

    Przedsiębiorca ubiegający się o wydanie zezwolenia powinien spełniać wymagania określone w:

    1. Uchwale w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok i ich części:

     


    http://edzienniki.duw.pl/duw/WDU_D/2013/480/akt.pdf


    2. Uchwale w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Kłodzka: 



    http://edzienniki.duw.pl/duw/WDU_D/2013/476/akt.pdf



    http://edzienniki.duw.pl/duw/WDU_D/2013/477/akt.pdf
     


    3. Zezwolenie wydaje się na czas oznaczony, nie dłuższy niż 10 lat.

    4. Burmistrz Miasta jest uprawniony do kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorcy w zakresie zgodności wykonywanej działalności z udzielonym zezwoleniem.

     






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Plik archiwum istnieje >>>TUTAJ<<<

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2010-05-21 12:22:08
    Aktualizacja: 2015-04-17 10:13:27
    Odslon: 205

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna