Organami placówki są:
- Dyrektor Zespołu,
- Rada Pedagogiczna,
- Rada Rodziców.
Do obowiązków Dyrektora zgodnie z ustawą należy m. innymi :
- kierowanie bieżącą działalnością wychowawczo – dydaktyczną placówki oraz
reprezentowanie jej na zewnątrz,
- sprawowanie opieki nad wychowankiem oraz stwarzanie warunków harmonijnego
rozwoju psychofizycznego poprzez działania pro zdrowotne,
- realizowanie uchwał rady rodziców oraz rady pedagogicznej, podjętych w ramach
ich kompetencji stanowiących,
- zapewnienie pomocy nauczycielom w realizacji ich zadań oraz doskonaleniu
zawodowemu,
- tworzenie warunków zapewniających realizację zadań dydaktycznych
i opiekuńczo – wychowawczych,wykonywanie innych zadań wynikających
z przepisów szczegółowych.
W skład Rady Pedagogicznej wchodzą nauczyciele zatrudnieni
w placówce – 16 osób.
Do kompetencji Rady Pedagogicznej zgodnie z ustawą należy m. innymi :
- zatwierdzenie rocznego planu pracy,
- ustalenie organizacji doskonalenia zawodowego,
- podejmowanie uchwał w sprawie innowacji i eksperymentów pedagogicznych,
Rada Rodziców liczy 7 osób:
- przewodniczący,
- skarbnik,
- sekretarz.
- 4 członków.
Do zadań Rady Rodziców należy m. innymi :
- opracowanie regulaminu swojej działalności,
- współdziałanie w programowaniu pracy przedszkola,
- opiniowaniu innowacji i eksperymentów pedagogicznych oraz innych spraw
istotnych dla placówki,
- pomoc w zdobywaniu środków finansowych, pomocy rzeczowej wspomagającej
działalność przedszkola.
Zatwierdziła: Hanna Franke
Zamieściła: Magdalena Serafin