Zmiany wprowadzono z powodu: uzupełnienie informacji
Przyjmowanie spraw oraz sposób ich załatwiania
W sprawach należących do właściwości działania Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych można zwracać się drogą listową, pocztą elektroniczną oraz osobiście w godz. od 7.00 do 15.00 w dni powszednie.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
Sprawy załatwiane w formie pisemnej wychodzą na zewnątrz wyłacznie po podpisaniu przez Dyrektora CAPOW lub osobę upoważnioną do zastępstwa.
Nasz adres:
Cenrtum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
ul. dr J. Korczaka 1
57-300 Kłodzko
tel./fax: 74 867 35 93
sekretariat 74 867 35 93 w. 11 e-mail: ela.niepokoj @ ddkl.pl
gł.księgowy 74 867 35 93 w. 14 e-mail: w.czerniak @ ddkl.pl
pr.socjalny 74 867 35 93 w. 17
kadry 74 867 35 93 w. 19
POW nr 1 74 867 35 93 w. 18
e-mail: dd-kl @ post.pl
Osoby zainteresowane osobistym kontaktem z Dyrektorem jednostki proszone są o uprzednie umówienie się.
W sprawie skarg i wniosków Dyrektor przyjmuje w poniedziałki w godzinach od 11.00 do 15.00. rejestr skarg i wniosków prowadzi Starszy Administrator.
Podczas nawiązywania kontaktu w sprawach dotyczących wychowanków po godzinie 15.00 należy odczekac dłuższą chwilę, aż centrala telefoniczna przełączy połaczenie lub wybrać numer wewnętrzny 18 do Placówki Opiekńczo-Wychowawczej nr 1.
Utworzono: 16.02.2016
Ilość wyświetleń: 964