Domem Dziecka w Domaszkowie kieruje jednoosobowo Dyrektor zatrudniony przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego.
Dyrektor zgodnie z upoważnieniem Zarządu Powiatu Kłodzkiego jest umocowany w granicach zwykłego zarządu do wykonywania czynności prawnych związanych z prowadzeniem działalności statutowej Domu Dziecka w Domaszkowie.
Zapewniając prawidłowe funkcjonowanie placówki Dyrektor dysponuje przyznanymi
w budżecie powiatu środkami finansowymi.
W celu prowadzenia działalności statutowej Dyrektor korzysta z nieruchomości oddanej w trwały zarząd Decyzją Nr 1 Zarządu Powiatu Kłodzkiego z dnia 10 maja 2011 r. Obowiązki i uprawnienia Dyrektora wynikają z Kodeksu Pracy i przepisów szczegółowych. Dyrektor Domu Dziecka w Domaszkowie kieruje bieżącą działalnością placówki i reprezentuje ją na zewnątrz, dysponuje środkami określonymi w planie finansowym placówki i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie, organizuje administracyjną , finansową i gospodarczą obsługę placówki. W celu realizacji zadań placówki, Dyrektor wydaje wewnętrzne akty prawne w formie zarządzeń, decyzji, regulaminów i instrukcji podlegających ewidencji w placówce.
Dyrektor placówki - mgr Zofia Sornat
Główny Księgowy - Maria Jamrozik
Samodzielny Referent - mgr Anna Radkiewicz
Pedagog - mgr Monika Noga
Psycholog - mgr Anetta Kuklis