To jest wersja archiwalna z dnia 24.03.2011 (10:26) - zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Wydaie decyzji oddającej nieruchomość w trwały zarząd

Kierownictwo i kompetencje

          Domem Dziecka w Domaszkowie kieruje jednoosobowo Dyrektor zatrudniony przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego.
          Dyrektor zgodnie z upoważnieniem Zarządu Powiatu Kłodzkiego jest umocowany w granicach zwykłego zarządu do wykonywania czynności prawnych związanych z prowadzeniem działalności statutowej Domu Dziecka w Domaszkowie.              
           Zapewniając prawidłowe funkcjonowanie placówki Dyrektor dysponuje przyznanymi    
w budżecie powiatu środkami finansowymi.
           W celu prowadzenia działalności statutowej Dyrektor korzysta z nieruchomości na podstawie użytkowania  gospodarując nimi według zasad określonych w Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami; ostatnia zmiana Dz.U. z 2010 r. Nr 47, poz. 278) oraz w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami; ostatnia zmiana z 2010 r. Dz.U. Nr 121, poz. 809).
            Obowiązki i uprawnienia Dyrektora wynikają z Kodeksu Pracy i przepisów szczegółowych. Dyrektor Domu Dziecka w Domaszkowie kieruje bieżącą działalnością placówki i reprezentuje ją na zewnątrz, dysponuje środkami określonymi w planie finansowym placówki i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie, organizuje administracyjną , finansową i gospodarczą obsługę placówki. W celu realizacji zadań placówki, Dyrektor wydaje wewnętrzne akty prawne w formie zarządzeń, decyzji, regulaminów i instrukcji podlegających ewidencji w placówce.

Opublikowano:
24.03.2011 (10:26)
Elżbieta Niepokój
Autor: Elżbieta Niepokój
Utworzono: 26.01.2011
Ilość wyświetleń: 3 441