Zobacz całą galerię


Konferencja Odrzańska

15 października 2012 - Zbigniew Posacki


Mając na uwadze konieczność rozwoju regionu oraz marki lokalnej, a także szereg nasuwających się pytań związanych z przyszłością „Krainy Łęgów Odrzańskich” i Lokalnej Grupy Działania, Stowarzyszenie LGD „Kraina Łęgów Odrzańskich”, Gmina Głogów oraz Starostwo Powiatowe w Głogowie zapraszają na konferencję pt. „Marka lokalna i przyszłość Krainy Łęgów Odrzańskich”.

Celem konferencji jest omówienie zagadnień dotyczących kreowania i promocji marki lokalnej Krainy Łęgów Odrzańskich oraz poruszenie kluczowych tematów związanych z przyszłością Partnerstwa.

Na konferencji przedstawimy perspektywę finansową Unii Europejskiej na kolejne lata, propozycje współdziałania w tworzeniu wspólnej marki regionu oraz zaprezentujemy najciekawsze projekty zrealizowane w ramach LSR.

Konferencja odbędzie się w dniu 07 listopada 2012 r. w Głogowie o godzinie 10.00 w Domu Uzdrowienia Chorych przy Kolegiacie, ul. Ks. Prałata L. Novarese 2.

Po konferencji zapraszamy Państwa do zwiedzania Kolegiaty.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji prosimy o przesłanie formularza zgłoszeń (do pobrania poniżej) i przesłanie do 31 października br.

W imieniu organizatorów serdecznie zapraszamy

Program Konferencji „Marka lokalna i przyszłość Krainy Łęgów Odrzańskich”

Głogów , 07 listopad 2012 r.

Sesja I

Czas trwania: 10.00-12.00

· Następna perspektywa finansowa Unii Europejskiej Paweł Czyszczoń, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

· Przykłady projektów zrealizowanych w ramach LSR KŁO

    1. Przykład wzorcowego projektu z Małych Projektów

Izba muzealna straży pożarnej oraz Centrum Aktywności Lokalnej w Ekomuzeum Cysterskim w Lubiążu

Zbigniew Posacki, Stowarzyszenie Lubiąż

    1. Przykład wzorcowego projektu z Odnowy i rozwoju wsi

Modernizacja świetlicy wiejskiej w Serbach wraz z zagospodarowaniem terenu

Leszek Rydz, UG Głogów

    1. Przykład wzorcowego projektu dla działania Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw

Podniesienie konkurencyjności spółki poprzez uruchomienie linii do produkcji, rozlewu i destylacji alkoholi na bazie soku gronowego

Sabina Połońska, Winnice Jaworek Sp. z o.o.

· LEADER w nowym okresie planowania UE

Paweł Antoniewicz, Fundacja Edusilesia

Przerwa (poczęstunek uczestników)

 Sesja II

Czas trwania: 12.30- 14.00

· Marka Doliny Baryczy – przedstawienie studium przypadku

Dorota Chmielowiec- Tyszko, Fundacja EkoRozwoju

· Szlak Odry- propozycja projektu współpracy

Jarosław Paczkowski, Stowarzyszenie LGD „Kraina Łęgów Odrzańskich”

· Aplikacja turystyczna Łęgi Odrzańskie – mobilne możliwości promocji

Michał Gołąb, Powiat Wołowski

· Promocja wydarzeń i operacji realizowanych w LGD przez beneficjentów i biuro LGD, studia przypadków i możliwości

Rafał Plezia, Stowarzyszenie LGD „Kraina Łęgów Odrzańskich”

 Sesja III

Czas trwania: 14.00- 15.00

Warsztaty panelowe (równorzędne):

Warsztat 1. Jak skutecznie prowadzić promocję KŁO?

Dorota Chmielowiec- Tyszko, Fundacja EkoRozwoju

Warsztat 2. Korzyści i trudności w realizacji LEADERA- podsumowanie doświadczeń.

Paweł Antoniewicz, Fundacja Edusilesia


 

Współorganizatorzy konferencji:

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kraina Łęgów Odrzańskich”

Gmina Głogów

Starostwo powiatowe w Głogowie

 

  • formularz_zgosze.doc
    Zgłoszenie na konferencję „Marka lokalna i przyszłość Krainy Łęgów Odrzańskich”
PnWtŚrCzPtSo
 01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


fb g__
t logo_1



logotypKSOW



min_rol_logo

arimr_logo2


mads_baner2

logo_roben


dzialajlokalniepoziom2

ekomuzea_baner_logo




Projekt i realizacja: Studio Avatar - strony www Legnica