Konferencja Odrzańska
Mając na uwadze konieczność rozwoju regionu oraz marki lokalnej, a także szereg nasuwających się pytań związanych z przyszłością „Krainy Łęgów Odrzańskich” i Lokalnej Grupy Działania, Stowarzyszenie LGD „Kraina Łęgów Odrzańskich”, Gmina Głogów oraz Starostwo Powiatowe w Głogowie zapraszają na konferencję pt. „Marka lokalna i przyszłość Krainy Łęgów Odrzańskich”.
Celem konferencji jest omówienie
zagadnień dotyczących kreowania i promocji marki lokalnej Krainy Łęgów
Odrzańskich oraz poruszenie kluczowych tematów związanych z przyszłością
Partnerstwa.
Na konferencji przedstawimy perspektywę finansową Unii Europejskiej na kolejne lata, propozycje współdziałania w tworzeniu wspólnej marki regionu oraz zaprezentujemy najciekawsze projekty zrealizowane w ramach LSR.
Konferencja odbędzie się w dniu 07 listopada 2012 r. w Głogowie o godzinie 10.00 w Domu Uzdrowienia Chorych przy Kolegiacie, ul. Ks. Prałata L. Novarese 2.
Po konferencji zapraszamy Państwa do zwiedzania Kolegiaty.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji prosimy o przesłanie formularza zgłoszeń (do pobrania poniżej) i przesłanie do 31 października br.
W imieniu organizatorów serdecznie zapraszamy
Program Konferencji „Marka lokalna i przyszłość Krainy Łęgów Odrzańskich”
Głogów , 07 listopad 2012 r.
Sesja I
Czas trwania: 10.00-12.00
· Następna perspektywa finansowa Unii Europejskiej Paweł Czyszczoń, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
· Przykłady projektów zrealizowanych w ramach LSR KŁO
- Przykład wzorcowego projektu z Małych Projektów
Izba muzealna straży pożarnej oraz Centrum Aktywności Lokalnej w Ekomuzeum Cysterskim w Lubiążu
Zbigniew Posacki, Stowarzyszenie Lubiąż
- Przykład wzorcowego projektu z Odnowy i rozwoju wsi
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Serbach wraz z zagospodarowaniem terenu
Leszek Rydz, UG Głogów
- Przykład wzorcowego projektu dla działania Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw
Podniesienie konkurencyjności spółki poprzez uruchomienie linii do produkcji, rozlewu i destylacji alkoholi na bazie soku gronowego
Sabina Połońska, Winnice Jaworek Sp. z o.o.
· LEADER w nowym okresie planowania UE
Paweł Antoniewicz, Fundacja Edusilesia
Przerwa (poczęstunek uczestników)
Sesja II
Czas trwania: 12.30- 14.00
· Marka Doliny Baryczy – przedstawienie studium przypadku
Dorota Chmielowiec- Tyszko, Fundacja EkoRozwoju
· Szlak Odry- propozycja projektu współpracy
Jarosław Paczkowski, Stowarzyszenie LGD „Kraina Łęgów Odrzańskich”
· Aplikacja turystyczna Łęgi Odrzańskie – mobilne możliwości promocji
Michał Gołąb, Powiat Wołowski
· Promocja wydarzeń i operacji realizowanych w LGD przez beneficjentów i biuro LGD, studia przypadków i możliwości
Rafał Plezia, Stowarzyszenie LGD „Kraina Łęgów Odrzańskich”
Sesja III
Czas trwania: 14.00- 15.00
Warsztaty panelowe (równorzędne):
Warsztat 1. Jak skutecznie prowadzić promocję KŁO?
Dorota Chmielowiec- Tyszko, Fundacja EkoRozwoju
Warsztat 2. Korzyści i trudności w realizacji LEADERA- podsumowanie doświadczeń.
Paweł Antoniewicz, Fundacja Edusilesia
Współorganizatorzy konferencji:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kraina Łęgów Odrzańskich”
Gmina Głogów
Starostwo powiatowe w Głogowie