LGD poszukuje pracownika na zastępstwo
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Kraina Łęgów Odrzańskich” ogłasza otwarty nabór na stanowisko: kierownik do spraw administracyjnych, umowa na zastępstwo nieobecnego pracownika, w wymiarze 1 etatu.
Wymagane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe:
1) Wykształcenie średnie lub wyższe;
2) Staż pracy: minimum 3 lata w pracy administracyjno-biurowej, w tym 1 rok pracy w podobnym zakresie w organizacjach pozarządowych (etat, staż, przygotowanie zawodowe, wolontariat);
3) Znajomość aktów prawnych związanych z administracją;
4) Doświadczenie w realizacji zadań finansowanych w ramach osi (podejścia) Leader
5) Znajomość aktów prawnych: prawo o stowarzyszeniach, ustawy o organizacji pożytku publicznego i wolontariacie, ustawa o fundacjach, ustaw i rozporządzeń dotyczących PROW i LGD;
6) Biegła znajomość obsługi komputera w szczególności edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych;
7) prawo jazdy kat. B
Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1) Wykształcenie średnie lub wyższe administracyjne lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków;
2) Doświadczenie w aplikowaniu o dofinansowanie projektów i ich rozliczaniu;
3) Doświadczenie w zakresie realizacji projektów na terenach wiejskich;
4) Znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013 oraz 2014-2020;
5) Doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej;
6) Komunikatywność, kreatywność, umiejętność logicznego myślenia;
7) Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
8) Doświadczenie w kierowaniu zespołem
Zakres obowiązków:
1) kierowanie pracami w Biurze, pracownikami i zleceniobiorcami,
2) prowadzenie sekretariatu Biura,
3) prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, w szczególności dokumentacji związanej z Lokalną Strategią Rozwoju KŁO
4) wsparcie merytoryczne w przygotowaniu budżetu oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych
5) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,
6) wnioskowanie wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym.
7) wsparcie/koordynacja procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowisko pracy
8) prowadzenie korespondencji,
9) obsługa kancelaryjno-techniczna Walnego Zebrania Członków oraz posiedzeń Rady i Zarządu,
10) przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków oraz posiedzenia Rady i Zarządu,
11) sporządzanie protokołów z posiedzeń organów Stowarzyszenia,
12) prowadzenie dokumentacji Walnego Zebrania Członków, Zarządu oraz Rady
13) prowadzenie rejestru uchwał organów Stowarzyszenia,
14) sporządzanie odpisów uchwał Walnego Zebrania Członków i wydawanie ich uprawnionym organom,
15) prowadzenie dokumentacji członkowskiej
16) prowadzenie archiwum Stowarzyszenia,
17) zaopatrzenie Biura
18) sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy
19) uczestnictwo w terenowych wydarzeniach realizowanych przez Stowarzyszenie i realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
20) wsparcie doradcze i animacyjne beneficjentów LGD w okresie naborów wniosków w zakresie swoich kompetencji
21) wsparcie konsultacyjne i informacyjne mieszkańców w zakresie PROW, osi Leader, działalności stowarzyszenia i LSR
CV wraz z listem motywacyjnym należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 październikaa 2015 r. do godz. 14.00, osobiście w siedzibie Stowarzyszenia lub pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kraina Łęgów Odrzańskich”, Plac Kopernika 6, 59-230 Prochowice, w zamkniętych kopertach z dopiskiem dot. naboru na stanowisko kierownik ds. administracyjnych
W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty tradycyjnej decyduje data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie oraz aplikacje, które wpłyną drogą e-mailową nie będą rozpatrywane.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie poinformowany o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.