menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • SPRAWOZDANIE ZA OKRES OD DNIA 16.09.2005 r. DO DNIA 12.10.2005 r.




     

    SPRAWOZDANIE
    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ
    ZA OKRES OD DNIA 16.09.2005 r. DO DNIA 12.10.2005 r.

    W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje – w zakresie:

    I ULGI I UMORZENIA

    1. Wyraziłem zgodę na umorzenie osobie fizycznej zaległych opłat za lata 1998-2001 z tytułu wieczystego użytkowania gruntu działki położonej w Kłodzku przy ul. Rodzinnej nr 24 AM – 1, obręb Nowe Miasto. Kwota zaległości wynosi 1 908,92 zł.
      Uzasadnienie: wyrok Sądu Rejonowego w Kłodzku z dnia 13.09.2005 r., w którym uchylił swój wyrok z dnia 30.11.2004 r. sygn. akt VI C 212/04 już po wszczęciu postępowania komorniczego. Po ponownym rozpatrzeniu sprawy Sąd uwzględnił sprzeciw pozwanego i oddalił powództwo. Zgodnie z opinią radcy prawnego zasadne jest umorzenie ww. należności z uwagi na bezcelowość apelacji. Umorzenie następuje również zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.: art. 25 ust. 1, 2 w związku z art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomości (tekst jednolity – Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603).

    II ZARZĄD MIENIEM GMINNYM

    A. Sprzedaż lokali mieszkalnych.

    1. Przeznaczyłem do sprzedaży 10 lokali mieszkalnych na rzecz najemców.
    2. Podpisałem ogłoszenie o rokowaniach na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Kłodzku przy ul. Czeskiej 30a/7 o powierzchni 96,65 m2. Cena wywoławcza nieruchomości w I przetargu wynosiła 65 265 zł, w II przetargu wynosiła 52 212 zł. cena wywoławcza nieruchomości w rokowaniach wynosi 26 000 zł.

    B. Sprzedaż lokali użytkowych.

    1. Wydałem następujące zarządzenia:

      - w sprawie skierowania do sprzedaży i ogłoszenia wykazu nieruchomości lokalowej, położonej przy ul. Armii Krajowej 15,17,19. Cena lokalu wynosi 82 506 zł,
      - w sprawie sprzedaży lokalu użytkowego, o powierzchni 103,23 m2 przy ul. Grottgera 8. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 113 576 zł,
      - w sprawie sprzedaży nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalno-użytkowym położonym przy ul. Grottgera (dz. nr 16/10, AM – 3, obręb Centrum). Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 86 299 zł,
      - w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości lokalowej położonej w Kłodzku przy ul. Grottgera 8 – lokal użytkowy o powierzchni 49,68 m2. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 75 272 zł.

    2. Podpisałem protokoły rokowań w sprawie sprzedaży następujących lokali użytkowych:

      - przy ul. Kościelnej 1 - na rzecz najemcy. Cena sprzedaży lokalu wynosi 36 122 zł.
      - przy ul. Św. Wojciecha 30. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 8 000 zł.
      - przy ul. Wodnej 2, Wita Stwosza 1, o powierzchni 10,48 m2 na rzecz „RUCH” S.A. w Warszawie. Cena nabycia wynosi 23 548 zł.

    3. Podpisałem protokół rokowań w sprawie bezprzetargowego nabycia od Agencji Mienia Wojskowego nieruchomości zabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1/6, AM – 5, obręb Kukułka, o powierzchni 23,8864 ha.
    4. Podpisałem ogłoszenie o rokowaniach dotyczących sprzedaży nieruchomości zabudowanej położonej w Kłodzku przy ul. Podgrodzie 6. Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 17 178 zł.
    5. Podpisałem ogłoszenie o drugim przetargu ustnym nieograniczonym na najem boksu garażowego, położonego w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego (działka nr 49/6, AM – 4, obręb Twierdza, o powierzchni 23 m2). Cena wywoławcza czynszu najmu wynosi 2 zł/m2 + 22% VAT.
    6. Podpisałem ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż boksu garażowego położonego przy ul. Krakusa (działka nr 87/4, AM – 2, obręb Centrum, o powierzchni 15 m2). Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 10 700 zł.
    7. Podpisałem ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym na najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Walecznych 14. Cena wywoławcza czynszu najmu wynosi 3 zł/m2 + 22% VAT. Powierzchnia lokalu wynosi 187,20 m2.
    8. Zawarłem 2 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 27 000 zł.

    C. Sprzedaż gruntów.

    1. Wydałem zarządzenia w sprawie skierowania do sprzedaży i ogłoszenia wykazu niżej wymienionych nieruchomości niezabudowanych, położonych w Kłodzku:
    • przy ul. Wiśniowej, przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego,
    • przy ul. Lipowej (działka nr 9/51, AM – 13, obręb Jurandów) oraz ul. Morelowej 19 (działk nr 69/2, AM – 13, obręb Jurandów),
    • przy ul. Mariańskiej (działka nr 16/1 i 16/2, AM – 16, obręb Jurandów).
    1. Podpisałem ogłoszenia o II przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych położonych w Kłodzku, oznaczonych jako:
      • dz. nr 106/12, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/14, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/15, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/16, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/17, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/18, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/19, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/20, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 106/21, AM – 3, obręb Nowe Miasto,
      • dz. nr 161/1, AM - 13, obręb Jurandów,
      • dz. nr 161/2, AM - 13, obręb Jurandów,
      • dz. nr 161/3, AM- 13, obręb Jurandów,
      • dz. nr 160/13, AM – 13, obręb Jurandów,
      • dz. nr 160/14, AM – 13, obręb Jurandów.

      Ceny obniżono o ok. 20% w stosunku do cen wywoławczych w I przetargu.

    2. Podpisałem ogłoszenie o rokowaniach na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Kłodzku - działka nr 36/14, AM – 8, obręb Jurandów o powierzchni 1292 m2. Cena wywoławcza w rokowaniach to 25 000 zł + 22% VAT co stanowi ok. 50% wartości nieruchomości.
    3. Zawarłem 2 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 42 690 zł

      D. Dzierżawa.

    1. Wyraziłem zgodę na rozwiązanie - za porozumieniem stron - umów dzierżawy niżej wymienionych gruntów:

    - działka nr 2, AM – 12, obręb Zagórze, o powierzchni 994 m2 (działka pod uprawę warzyw),
    - działka nr 7, AM – 19, obręb Zagórze, o powierzchni 2 243 m2 (działka pod uprawę warzyw),
    - część działki nr 2/1, AM- 15, obręb Jurandów, o powierzchni 1,3261 ha (działka rolna).

    2. Wydzierżawiłem część działki nr 52/2, AM – 5, obręb Zacisze o powierzchni 65 m2 z przeznaczeniem na uprawę warzyw.

    3. Wydzierżawiłem działkę nr 167, AM – 13, obręb Jurandów o powierzchni 77 m2 z przeznaczeniem na poprawienie atrakcyjności ogródka przydomowego.

    4. Wyraziłem zgodę na wydzierżawienie miejsca na Rynku w dniach 4,7,11,14,18,21,25,28 października br, celem wystawienia stolika reklamowego o powierzchni 1,5 m2 przez firmę: Centrum Finansowo-Leasingowe z Kłodzka. Stawka: 10 zł netto/dziennie.

    III DOTACJE

    1. Wyraziłem zgodę na przeprowadzenie regulacji płac za rok 2004 nauczycieli stażystów zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko. Skutek wprowadzenia powyższej regulacji dla nauczycieli stażystów za cały rok 2004 wynosi wraz z pochodnymi 7 729,11 zł i nie wymaga zwiększenia planów finansowych placówek oświatowych w bieżącym roku.
    2. Wyraziłem zgodę na wykonanie 3 sztuk plakiet pamiątkowych w etui oraz zakup trzech wiązanek kwiatów z okazji jubileuszu 60-lecia istnienia:
    • Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej,
    • Państwowej Szkoły Muzycznej,
    • Szkoły Podstawowej nr 2.

    Koszt wykonania plakiet pamiątkowych wynosi ok. 450 zł, Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4300. Koszt zakupu kwiatów wynosi 300 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4310.

    1. Wyraziłem zgodę na sfinansowanie części kosztów obsługi cateringowej uroczystości obchodów jubileuszu 60-lecia istnienia Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kłodzku w dniu 06.10.2005 r. Kwota 1 000 zł. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4300.
    2. Dofinansowałem organizację Konkursu Recytatorskiego Poezji Religijnej, w kwocie 300 zł. (zakup nagród). Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92195, § 4210. Organizatorem konkursu jest Gimnazjum nr 2 wraz ze Szkołą Podstawową nr 6.
    3. Dofinansowałem organizację i udział uczniów i nauczycieli w warsztatach związanych z projektem edukacyjnym „Eko Kłodzko” przygotowanym przez Kłodzkie Towarzystwo Oświatowe. Koszt pobytu uczestników na warsztatach wynosi 5 040 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90011, § 4300. Zakup nagród i innych materiałów wynosi 4 000 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90011, § 4210.
    4. Wyraziłem zgodę na zakup worków do selektywnej zbiórki odpadów przeznaczonych dla szkół uczestniczących w pilotażowym programie wprowadzania segregacji oraz dla mieszkańców domów jednorodzinnych objętych selektywną zbiórką. Zostanie zakupionych dwa tysiące sztuk każdego z czterech rodzajów worków w Zakładzie Tworzyw i Farb Sp. z o.o. w Złotym Stoku. Zakup nie przekroczy kwoty 4 400 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90011, § 4210.

     

    IV INWESTYCJE

    1. W związku z tym, iż w wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta nie wpłynęła żadna oferta na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej – ulica Kilińskiego w Kłodzku” podjąłem decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia oraz wyraziłem zgodę na ogłoszenie ponownego postępowania przetargowego na ww. zadanie.
    2. Zatwierdziłem protokoły postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację niżej wymienionych zadań inwestycyjnych:
    • pn.: „Budowa oświetlenia drogowego – ul. Śliwkowa w Kłodzku”. W wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta wpłynęło 5 ofert. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma „POWIERNIK” Sp. z o.o. z Kłodzka. Kwota brutto: 48 423,15 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 6050;
    • pn.: „Opracowanie projektu budowy infrastruktury technicznej - ul. Wierzbowa i Bukowa w Kłodzku”. W wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta wpłynęły 2 oferty. Najkorzystniejszą ofertę złożyła Pracownia Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL mgr inż. Kazimierz Strzelecki z Dzierżoniowa. Kwota brutto: 68 700 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, 6050;
    • pn.: „Budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienie terenu przy Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku”. W wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta wpłynęły dwie oferty. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma „BUDOMALS M” z Kłodzka. Kwota brutto: 79 026,70 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80101, § 6050.
    1. Zatwierdziłem wnioski o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację niżej wymienionych zadań:
    • pn.: „Modernizacja ulicy Kilińskiego w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050,
    • pn.: „Przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Lisiej i Zajęczej w Kłodzku”. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 6050.
    1. Ze względu na brak ofert unieważniłem postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „ Remont i modernizacja ulic: Cichej, Konopnickiej, Kwiatowej w Kłodzku”, a następnie zatwierdziłem wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie ww. zadania. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050.
    2. Zatwierdziłem protokół konieczności na wykonanie robót dodatkowych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Remont kapitalny pokrycia dachowego w budynku Przedszkola nr 4 w Kłodzku, ul. Bohaterów Getta 9”. Wartość robót dodatkowych wynosi brutto 31 280 zł.

    W trakcie realizacji ww. zadania wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych nie ujętych w dokumentacji przetargowej, a których wykonanie jest celowe dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy:

    • założenie folii wiatrochronnej na kontrłatach,
    • uszczelnienie koszy i obróbek w połaci dachu gąbką systemową,
    • przemurowanie uszkodzonych kominów z cegły klinkierowej – 2 sztuki wraz z wykonaniem czapek betonowych,
    • dostawa i montaż 12 sztuk kominów ceramicznych (systemowych) w miejsce blaszanych,
    • zmiana technologii wykonania (części) pokrycia z blachy ocynkowanej – na papę termozgrzewalną,
    • wykonanie 3 sztuk nasad blaszanych 20x20 cm z blachy ocynkowanej.

    Jednocześnie wyraziłem zgodę na dokonanie następujących zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko:

    • zwiększenie wydatków w dziale 801, rozdziale 80104, § 6050 o kwotę 25 900 zł na zadaniu pn.: „Remont kapitalny pokrycia dachowego w budynku Przedszkola nr 4 – Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 9”,
    • zmniejszenie wydatków w dziale 600, rozdziale 60016, § 6050 o kwotę 25 900 zł na zadaniu montaż automatycznych słupów parkingowych ASB.

    V UMOWY, ZLECENIA

    • Podpisałem umowę w sprawie udzielenia bezzwrotnej pomocy finansowej w kwocie 160 000 zł przez Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, na przebudowę sieci wodociągowej w ul. Lisiej i ul. Zajęczej w Kłodzku. Należy przystąpić do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę sieci w ww. ulicach. Wartość zadania wynosi 203 000 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 6050.
      Uzasadnienie: sieci wymagające przebudowy przy ul. Lisiej i Zajęczej są własnością Agencji Rolnej Skarbu Państw. Istnieje możliwość ich przejęcia przez Gminę Miejską z uzyskaniem dotacji na ich przebudowę w wysokości – do 160 000 zł (80% wartości zadania). Przejęcie sieci pozwoli na uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w tej części miasta.
    • Podpisałem umowę z firmą MD PROJEKT z Kłodzka na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy infrastruktury technicznej ul. Rajskiej w Kłodzku. Cena oferty wynosi 21 000 zł + VAT.
      W związku z powyższym wyraziłem zgodę na dokonanie następujących zmian w budżecie Gminy Miejskiej, w dziale 900, rozdziale 90095, § 6050:
      • zadanie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Rajskiej – dokumentacja” – zwiększenie kwoty planu z 15 000 zł na 25 620 zł,
      • zadanie pn.: „Opracowanie dokumentacji na budowę infrastruktury technicznej – ul. Bukowej i Wierzbowej” – zmniejszenie planowanej kwoty z 40 000 zł na 29 380 zł.
    • Zawarłem umowy o dzieło na realizację autorskiego programu profilaktyki narkotykowej. Kwota 6 325 zł. Źródło finansowania: § 4300 – preliminarz wydatków miejskiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych. Program będzie realizowany dla młodzieży Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych oraz uczniów Gimnazjum nr 2 w Kłodzku. Poza spotkaniami z młodzieżą program ten realizowany będzie również z rodzicami i nauczycielami.
    • Podpisałem umowę z Przedsiębiorstwem Innowacyjno Wdrożeniowym KANIMUS z Kłodzka na realizację zadania pn.: „Przebudowa chodnika w ciągu ulicy Myśliwskiej w Kłodzku”. Kwota brutto wynosi 26 852,61 zł. Źródło finansowania: dział 700, 70005, § 6050.
    • Wyraziłem zgodę na przeprowadzenie trzech warsztatów edukacyjnych dla pracowników porządkowych obsługujących tereny osiedla Kruczkowskiego, pracowników porządkowych szkół i przedszkoli oraz dyrektorów tych jednostek uczestniczących w pilotażowym programie segregacji odpadów. Zostanie ogłoszony konkurs na najbardziej zaangażowaną w segregację placówkę oświatową. Wydałem zgodę na zakup 350 pakietów edukacyjnych dla szkół, 2000 sztuk toreb płóciennych z hasłem promującym segregację, 5000 długopisów makulatury, 500 sztuk plakatów A-4 promujących segregację. Zleciłem przeprowadzenie wskazanych działań edukacyjnych fundacji Zielona Akcja za kwotę 4 200 zł, zakupić w fundacji Zielona Akcja wskazane materiały. Wartość zakupu 21 200 zł. Źródło finansowania: Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – dział 900, rozdział 90011, § 4210 – zakup materiałów do edukacji ekologicznej oraz § 4300 – przeprowadzenie edukacji ekologicznej.
    • Podpisałem umowę z firmą „POWIERNIK” Sp. z o.o. z Kłodzka, na przebudowę oświetlenia zewnętrznego terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłodzku w zakresie montażu 6 sztuk wysięgników na istniejących słupach oraz wykonaniu jednego punktu oświetleniowego. Kwota 5 369,72 zł. Źródło finansowania: dział 926, rozdział 92625, § 6050.

      Uzasadnienie: montaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach zapewni lepsze oświetlenie boiska, natomiast dodatkowy punkt oświetlenia zamontowany na słupie będzie służył do oświetlenia terenu przeznaczonego pod urządzenie grilla.

    • Podpisałem umowę z Biurem Projektowo-badawczym PROMOST z Wrocławia na realizację zadania pn.: „Projekt remontu mostu drogowego z murem oporowym przy przyczółku prawobrzeżnym oraz zabezpieczeniem skarpy na dojeździe od strony centrum nad rzeką Nysą Kłodzką w ciągu ul. Kolejowej w Kłodzku”. Umowa opiewa na kwotę brutto 119 560 zł. Źródło finansowania: dział 600, rozdział 60016, § 6050.
    • Podpisałem umowę z „POWIERNIK” Sp. z o.o. na realizację zadania pn.: „Umowa na budowę oświetlenia drogowego w ul. Śliwkowej w Kłodzku’. Umowa opiewa na kwotę 48 423,15 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90015, § 6050.
    • Pozytywnie ustosunkowałem się do wystąpienia z dnia 06.09.2005 r. Regionalnego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków we Wrocławiu i podpisałem aneks terminowy na wykonanie „Studium Wartości Kulturowych – południowej części miasta” na potrzeby niżej wymienionych projektów:

      - Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego obszaru Książówka i Zagórze w Kłodzku.
      - Miejscowego planu zagospodarowania obszaru położonego między terenami kolei, Rzeką Nysą Kłodzką, ulicą Wyspiańskiego i granicami Miasta Kłodzka.

      Zmiana terminu wykonania umowy z dnia 15.09.2005 r. na dzień 15.11.2005 r. wynika z opóźnienia w dostarczeniu kompletu podkładów mapowych dla terenu objętego opracowaniem oraz zwiększeniem szczegółowości i zakresu ww. opracowania w trakcie jego wykonania. Aneks nie spowoduje zwiększenia środków finansowych na powyższe zadanie.

    • Podpisałem umowę z firma UMBRELLA Stowarzyszenie Konsultantów z siedzibą w Warszawie na realizację zadania pn.: „Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2000 dla Urzędu Miasta w Kłodzku”. Umowa opiewa na kwotę brutto 29 180 zł. Źródło finansowania: wydatek zaplanowany jest w projekcie budżetu na 2006 r.: dział 750, rozdział 75023, § 4300.
    • Zawarłem umowę z firmą Usługi projektowo-kosztorysowe z Kłodzka na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Kłodzku, ul. Sienkiewicza 61”. Wynagrodzenie ryczałtowe brutto wynosi 976 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80101, § 6050.
    • Zawarłem umowę z Pracownią Projektowania i Nadzoru DRO-INSTAL z Dzierżoniowa na opracowanie projektu budowy infrastruktury technicznej – ul. Wierzbowa i Bukowa w Kłodzku. Umowa opiewa na kwotę brutto 68 700 zł. Źródło finansowania: dział 900, rozdział 90095, § 6050.
    • Zawarłem umowę z firmą „BUDOMALS M” z Kłodzka na realizację zadania pn.: „Przebudowa kanalizacji i odwodnienia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku, ul. Sienkiewicza 61”. Umowa opiewa na kwotę brutto 79 026,60 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80101, § 6050.
    • Podpisałem umowę o dotację dla Stowarzyszenia „Akademia Przygody” na wsparcie realizacji zadania pn.: „Rekonstrukcja zwodzonego mostu obronnego na Lunecie Żuraw Twierdzy Głównej w Kłodzku”. Kwota dotacji wynosi 11 330 zł. Źródło finansowania: dział 921 rozdział 92120 § 2820.
    • Zleciłem Zakładowi Usług Inwestorskich „Rewaloryzacja” Sp. z o.o. z Kłodzka wykonanie projektów wykonawczych stolarskich dotyczących budynków położonych w Kłodzku przy pl. Bolesława Chrobrego:
      • drewniane obudowy witryn – pl. B.Chrobrego 9 – kwota 1 066 zł,
      • drewniane obudowy witryn – pl. B.Chrobrego 11 – kwota 1 300 zł,
      • drewniane obudowy witryn – pl. B.Chrobrego 14 - kwota 700 zł,
      • witryna sklepu odzieżowego – pl. B.Chrobrego 11 – kwota 530 zł.

      Razem z zastosowaniem upustu: 4 026 zł brutto. Źródło finansowania: dział 921, rozdział 92120, § 4300.

    • Zleciłem firmie Usługi Projektowo-Budowlane z Kłodzka wykonanie projektu rozbiórki budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Śląskiej nr 5, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z kosztorysem ślepym i inwestorskim na rozbiórkę budynku przy ul. Śląskiej 5 w Kłodzku. Kwota netto 2 000 zł. Źródło finansowania: dział 921l, rozdział 92120, § 4300.

      VI NAJEM LOKALI

      1. Przyjąłem rezygnację z przydziału do remontu we własnym zakresie lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Wodnej 3/7-8, a następnie przedmiotowy lokal mieszkalny przydzieliłem na rzecz osoby bezdomnej, która wniosek o przydział mieszkania złożyła w 2004 r. Przedmiotowy lokal składa się z dwóch izb o powierzchni: I – 20,45 m2, II – 13,66 m2. powierzchnia użytkowa wynosi: 34,11 m2. Lokal wyposażony jest w centralne ogrzewanie.
      2. Przydzieliłem na rzecz 2-osobowej rodziny lokal mieszkalny (gotowy do zasiedlenia) położony w Kłodzku przy ul. Korytowskiej 28/4. Przedmiotowy lokal składa się 1 pokoju + kuchni, łazienki, przedpokoju i alkowy o łącznej powierzchni użytkowej 36,34 m2, w tym powierzchnia mieszkalna wynosi 17,33 m2. Wniosek o przydział został złożony w 2002 roku.
      3. Wyraziłem zgodę na przydział zamiennego lokalu mieszkalnego położonego w Kłodzku przy ul. Krasińskiego 9/II/6 na rzecz rodziny zamieszkałej przy ul. Wojska Polskiego 18a. Lokal przy ul. Krasińskiego 9/II/6 składa się z 2-ch pokoi o powierzchni: I – 16 m2, II – 11,80 m2, kuchni o powierzchni 8,50 m2, łazienki o powierzchni 2,90 m2, przedpokoju o powierzchni 5,10 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi: 44,30 m2. W wyniku tej zamiany tut. Urząd uzyskał lokal o powierzchni użytkowej: 49,94 m2 w tym powierzchnia mieszkalna wynosi: 32,02 m2.
      4. Przydzieliłem na rzecz dwóch wychowanków Państwowego Domu Dziecka w Kłodzku lokal mieszkalny (gotowy do zasiedlenia) położony przy ul. Korytowskiej 28a/7. Przedmiotowy lokal składa się z 1pokoju + kuchni, łazienki, przedpokoju o łącznej powierzchni użytkowej 25 m2 w tym powierzchnia mieszkalna wynosi 15,51 m2. Osoby były umieszczone na liście przydziału mieszkań, wnioski z 2001 i 2004 roku.
      5. Przydzieliłem na rzecz trzyosobowej rodziny zwolniony pustostan położony w Kłodzku przy ul. Chełmońskiego 3/3. Lokal gotowy do zasiedlenia składa się z 1 pokoju + kuchni o łącznej powierzchni użytkowej 23,90 m2 w tym powierzchnia mieszkalna wynosi 13,64 m2. Wniosek o przydział lokalu został złożony w 2002 roku.
      6. Przydzieliłem lokale mieszkalne w budynku przy ul. Rodzinnej nr 112 i 114. Przy rozdziale poszczególnych lokali brałem pod uwagę następujące czynniki: wiek, stan zdrowia, ilość osób w rodzinie najemcy. Czynniki te decydowały o kondygnacji i metrażu przyznanych mieszkań.

      VII PROJEKTY UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ

      1. Przyjąłem i przekazałem do Rady Miejskiej następujące projekty uchwał:
      • w sprawie ustalenia cen usług noclegowych świadczonych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Kłodzku,
      • w sprawie zmiany uchwały nr VIII/48/99 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 11 marca 1999 r. w sprawie założenia Gimnazjum nr 1 w Kłodzku,
      • w sprawie nadania imienia Jana Pawła II Zespołowi Szkół Integracyjnych w Kłodzku, Szkole Podstawowej nr 2, Gimnazjum nr 3,
      • w sprawie zezwolenia na nieodpłatne używanie herbu Miasta Kłodzka w celu zamieszczenia go w klaserze numizmatycznym przez firmę „Midi Manufaktura” – Józef Szulc z siedzibą w Bielsku Białej, ul. Skarpowa 2, na monetach kolekcjonerskich serii „Historyczne miasta w Polsce” wydawanych przez Narodowy Bank Polski,
      • w sprawie utworzenia Fortecznego Parku Kulturowego – Twierdza Kłodzko w Gminie Miejskiej Kłodzko,
      • w sprawie przyjęcia zmian w statucie Międzygminnego Związku Celowego w Kłodzku,
      • w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/185/2004 rady miejskiej z dnia 29.04.2004 r., w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy miejskiej Kłodzka na lata 2004 – 2008,
      • w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Miejskiej na 2005 rok.

      VIII SPRAWY RÓŻNE

      1. Wyraziłem zgodę na przekazanie środków finansowych w wysokości 25 536 zł na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych dla emerytów i rencistów podległych placówek oświatowych. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80195§ 4440.
        Uzasadnienie: zgodnie z brzmieniem art. 53 ust. 2 Karty Nauczyciela dla nauczycieli będących emerytami i rencistami dokonuje się odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w wysokości 5% pobieranych przez nich emerytur i rent. Liczba emerytów i rencistów w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko wynosi 152 osoby. Średnia wysokość odpisu na jednego emeryta i rencistę wynosi 672 zł.
      1. Wyraziłem zgodę na przyznanie nagród z okazji obchodów jubileuszu 60-lecia istnienia Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kłodzku dyrektorowi placówki i wyróżniającym się pracownikom. Łączna kwota nagród dla 5 osób wynosi 5 100. Źródło finansowania: budżet Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej.
      2. Wyraziłem zgodę na dokonanie niżej wymienionych zmian w budżecie Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na rok 2005:
      • zmniejszenie środków przewidzianych na zakup pojemników do segregacji odpadów o 8 500 zł (kwota pozostająca po przetargu) – dział 900, rozdział 90011, §4210,
      • zmniejszenie środków przewidzianych na rozbudowę kanalizacji o 5000 zł – dział 900, rozdział 90011, § 4300,
      • zmniejszenie środków przewidzianych na zakup materiałów i nagród w konkursach ekologicznych o 1 500 zł – dział 900, rozdział 90011, § 4210,
      • zmniejszenie środków przewidzianych na wykonanie programu ochrony środowiska o 4 380 zł – dział 900, rozdział 90011, § 4300,
      • zwiększenie środków na edukację ekologiczną o 5 050 zł – dział 900, rozdział 90011, § 4300,
      • zwiększenie środków przewidzianych na zieleń o 9 950 zł – dział 900, rozdział 90011, § 4300,
      • zwiększenie środków przewidzianych na likwidację dzikich wysypiska o 4 380 zł – dział 900, rozdział 90011, § 4300.

      Powyższe zmiany zostaną wprowadzone Uchwałą Rady Miejskiej w miesiącu październiku 2005 roku.

      W okresie sprawozdawczym odbyły się następujące spotkania:

      • 24.09.2005 r. – wyjazd do Lądka-Zdrój na Światowy Dzień Turystyki
        pn.: „Naturalnie-Agroturystyka”.
      • 01.10.2005 r. – wyjazd do Wrocławia na inaugurację roku akademickiego w Wyższej Szkole
        Zarządzania „EDUKACJA”.
      • 7-8.10.2005 r. – wyjazd Kraków-Modlnica na III Kongres Miast Polskich.
      • 07.10.2005 r. – Z-cy Burmistrza Miasta: p. Janusz Rudnicki i p. Leszek Michalski
        uczestniczyli w uroczystości 60-lecia Szkoły Muzycznej.
      • 12.10.2005 r. – udział w posiedzeniu Zarządu Stowarzyszenia Gminy Ziemi Kłodzkiej.
      • 12.10.2005 r. – udział Z-cy Burmistrza Miasta p. Janusza Rudnickiego
        w Targach Pracy organizowanych w Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości.

      BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
      Roman Lipski

       

       

      SPRAWOZDANIE
      Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ W KŁODZKU
      PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU 29.09.2005 R.

      • Uchwała nr XLII/339/2005 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru przemysłowo-składowego, położonego w północno-zachodniej części miasta Kłodzka” dla terenów położonych przy ulicy Zajęczej – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Przestrzennej, Urbanistyki i Architektury.
      • Uchwała nr XLII/340/2005 w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru południowo-wschodniej części miasta Kłodzka obejmującego osiedle przy ul. Wyspiańskiego, tereny wodonośne i tereny rolnicz-rekreacyjne nad rzeką Nysą Kłodzką - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Przestrzennej, Urbanistyki i Architektury.
      • Uchwała nr XLII/342/2005 w sprawie zezwolenia na nieodpłatne udostępnienie herbu Miasta Kłodzka w celu zamieszczenia go w klaserze numizmatycznym przez firmę „Midi Manufaktura” – Józef Szulc z siedzibą w Bielsku Białe, ul. Skarpowa 2, na monety kolekcjonerskiej serii „Historyczne miasta w Polsce” wydawanych przez Narodowy Bank Polski – uchwała została przekazana do realizacji przez Biuro Promocji i Integracji Europejskiej.
      • Uchwała nr XLII/343/2005 w sprawie ustalenia cen usług noclegowych świadczonych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Kłodzku” – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystki.
      • Uchwała nr XLII/344/2005 w sprawie zmiany uchwały nr VIII/48/99 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 11 marca 1999 r, w sprawie założenia Gimnazjum nr 1 w Kłodzku - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystki.
      • Uchwała nr XLII/345/2005 w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół Integracyjnych w Kłodzku, Szkole Podstawowej nr 2 w Kłodzku, Gimnazjum nr 3 w Kłodzku - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Turystki.
      • Uchwała nr XLII/350/2005 w sprawie zmiany uchwały nr XXX/245/2005 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 25 listopada 2004 r., w sprawie wysokości i poboru opłaty targowej – uchwała została przekazana do realizacji przez Referat Dochodów.

      BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
      Roman Lipski






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego679

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2005-10-20 12:02:38
    Aktualizacja: 2007-12-22 23:26:17
    Odslon: 406

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR