menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • WG 5




    Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

    Miejsce załatwienia sprawy:  

    Wydział Inżynierjii Miejskiej i Ochrony Środowiska, pokój nr 303, tel. 0 74 865 46 16, pon. – pt. w godz. 7.30 – 15.30. 



    Wysokość opłaty skarbowej: 

    205 zł - za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 

    17 zł     - za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury.



    Wymagane załączniki do wniosku: 
                                              

    1.  poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie; 


    2.  raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko) – w trzech egzemplarzach wraz z jego zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych; 

    3.  karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), (w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko może być wymagane) – w trzech egzemplarzach wraz z jej zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych; 

    4.  wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie; 


    5.  dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości: 

    Opłatę skarbową można uiścić w kasie urzędu lub na rachunek: 

    Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie o/Kłodzko 

    nr konta: 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020 

    wnioski do pobrania



    Miejsce złożenia dokumentów
    :
     

    Biuro Obsługi Ludności pok.101  


    Termin załatwienia sprawy:
     

    do 60 dni w przypadku braku konieczności przeprowadzania  oceny oddziaływania na środowisko; do ok. 105 dni w przypadku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.  



     
    Podstawa prawna: 

    1. art. 71 ust. 2, art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.); 

    2. art. 104 i art. 129 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), 

    3. ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2006 Nr. 225, poz. 1635, z późn. zm.).  



    Tryb odwoławczy:

     
    Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Wałbrzychu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kłodzka. 



     Uwagi: 

    1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. 

    2. Postępowanie wymaga uzyskania zewnętrznych opinii i uzgodnień, a w przypadku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko – udziału społeczeństwa, co może skutkować wydłużeniem czasu postępowania administracyjnego. 

    3. Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach dołącza się do wniosku o wydanie decyzji, o których mowa w art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z pózn. zm.), przy czym złożenie tego wniosku powinno nastąpić w terminie czterech lat od dnia, w którym decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach stała się ostateczna






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego2878

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2010-05-21 14:39:38
    Aktualizacja: 0000-00-00 00:00:00
    Odslon: 271

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR