menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • P r o t o k ó ł nr XXXII/05




    P r o t o k ó ł nr XXXII/05
    z XXXII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku, która odbyła się
    w dniu 27 stycznia 2005r.
    w sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku.

    Sesja rozpoczęła się o godz. 1200.

    1. Otwarcie XXXII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Otwarcia sesji dokonał Przewodniczący Rady Miejskiej w Kłodzku Pan Krzysztof Oktawiec mówiąc: “Otwieram XXXII sesję Rady Miejskiej w Kłodzku”.

    Następnie Przewodniczący powitał Panie i Panów Radnych, burmistrza miasta Kłodzka Pana Romana Lipskiego, zastępców burmistrza: Pana Leszka Michalskiego oraz Pana Janusza Rudnickiego, sekretarza urzędu Pana Jerzego Rutkowskiego, dyrektorów jednostek podległych, naczelników wydziałów, pracowników urzędu, media oraz obecnych na sali mieszkańców Kłodzka.

    2. Stwierdzenie ważności sesji.

    Na podstawie listy obecności Przewodniczący stwierdził, iż obecnie w sesji bierze udział 19 radnych, co stanowi wymagane quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

    Radny Zdzisław Duda przybył na sesję o godz. 1010 natomiast radny Ł. Walter o godz. 1030.

    Wówczas stan Rady wymosił 21 radnych.

     

    3. Wybór sekretarzy sesji.

    Przewodniczący zaproponował na sekretarza obrad radną Panią Jolantę Kobak. Nie zgłoszono innych propozycji. Rada 19 głosami “za”, poparła kandydaturę radnej, tym samym powołując ją na sekretarza obrad XXXII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

    4. Zatwierdzenie porządku obrad sesji.

    Pan L. Michalski w imieniu burmistrza miasta zgłosił wprowadzenie do porządku obrad, po punkcie 8, projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/185/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004 – 2008, druk nr 299.

    W uzasadnieniu Pan burmistrz podał, iż z otrzymanych informacji z wydziału informatyki urzędu marszałkowskiego wynika, iż projekt pn. “Budowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Zrównoważonego Rozwoju Regionu Dolnego Śląska” przeszedł wstępną ocenę formalną i został zaakceptowany przez Wydział Funduszy Europejskich. Nie mniej jednak, aby był on zgodny z wymogami wojewody jako głównego decydenta w wyborze projektów, należy go uzupełnić, lub skorygować niektóre załączniki. W przypadku Gminy Miejskiej Kłodzko poprawki dotyczą WPI, proponowany projekt uchwały uwzględnia te wytyczne.

    Pan burmistrz dodał, iż projekt uchwały był przedmiotem obrad komisji budżetowej.

    Nikt z radnych nie wniósł uwag i zapytań w związku z powyższym Przewodniczący poddał pod głosowanie zgłoszoną poprawkę.

    Głosowanie: za- 18, przeciw – 0, wstrzymało się – 1. Poprawkę przyjęto.

    Więcej uwag do proponowanego porządku obrad nie wniesiono, zatem Pan K. Oktawiec poddał pod głosowanie jego przyjęcie.

    Głosowanie: za- 19 – jednogłośnie.

    Porządek obrad został przyjęty i przedstawia się następująco:

    1. Otwarcie XXXII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
    2. Stwierdzenie ważności sesji.
    3. Wybór sekretarzy sesji.
    4. Zatwierdzenie porządku obrad sesji.
    5. Zatwierdzenie protokołu z XXXII sesji.
    6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z prac między sesjami Rady Miejskiej.
    7. Informacja o pracach komisji i Rady Miejskiej za rok 2004.
    8. Zatwierdzenie planów pracy poszczególnych komisji Rady Miejskiej na 2005r.
    9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/185/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29kwietnia 2004r. w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004 – 2008, druk nr 299.
    10. Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy na rok 2005, druk nr 264.
    11. Podjęcie uchwały w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 287.
    12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami dla Międzygminnego Związku Celowego Powołanego dla Stworzenia Wspólnego Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim, druk nr 296.
    13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Statucie Międzygminnego Związku Celowego Powołanego dla Stworzenia Wspólnego Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim oraz z mian w Uchwale Nr XXVI/218/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 27 sierpnia 2004r. w sprawie przyjęcia zmian w Statucie Międzygminnego Związku Celowego Powołanego dla Stworzenia Wspólnego Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim i zmiany tej uchwały, druk nr 297.
    14. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na wzniesienie pomnika Żołnierza Polskiego w Kłodzku, druk nr 298.
    15. Rozpatrzenie skarg.
    16. Interpelacje i zapytania radnych.
    17. Wnioski i oświadczenia radnych.
    18. Sprawy różne.
    19. Zakończenie sesji.

    5. Zatwierdzenie protokołu z XXXII sesji.

    Protokół z XXXI sesji przyjęto jednogłośnie 19 głosami “za”.

    6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z prac między sesjami Rady Miejskiej (zał. nr 1).

    Radny Pan K. Kubit poprosił o wyjaśnienie zapisu w pkt 1 Ulgi i umorzenia.

    Pani naczelnik Elżbieta Sobolewska poinformowała, iż chodzi tu o umorzenie opłaty za użytkowanie wieczyste za rok 2004 z tytułu opłat za działkę 50/1 położoną przy ul. Rodzinnej. Z użytkownikami wieczystymi tej działki ustalono podział geodezyjny mający na celu wyodrębnienie dróg z tej działki. Podział nie doszedł do skutku z uwagi na fakt, że wszyscy współużytkownicy wieczyści nie podpisali zlecenia - a jest ich 36. Nie korzystali jednocześnie z tego gruntu ponieważ trwały tam prace zlecone przez urząd, dlatego też właściwym jest nie pobieranie opłaty bowiem użytkownicy nie mogli korzystać z gruntów.

    7. Informacja o pracach komisji i Rady Miejskiej za rok 2004.

    Przewodniczący poszczególnych Komisji stałych Rady Miejskiej przedstawili sprawozdania z prac komisji za rok 2004.

    - Sprawozdanie z prac Komisji Budżetu Finansów i Polityki Gospodarczej przedstawił zastępca przewodniczącego komisji Pan Krzysztof Kubit, uwag nie zgłoszono. Sprawozdanie stanowi załącznik nr 2 do protokołu.
    - Sprawozdanie z prac Komisji Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Ładu Przestrzennego przedstawił przewodniczący komisji Pan Zygmunt Żerkowski, uwag nie zgłoszono. Sprawozdanie stanowi załącznik nr 3 do protokołu.
    - Sprawozdanie z prac Komisji Zdrowia Pomocy Społecznej, Sportu i Turystyki zaprezentował przewodniczący komisji Pan Witold Gacek, uwag nie zgłoszono. Sprawozdanie stanowi załącznik nr 4 do protokołu.
    - Sprawozdanie z prac Komisji Edukacji i Kultury przedstawiła Pani Irena Adamczewska – zastępca przewodniczącej komisji. Uwag nie stwierdzono.

    Sprawozdanie stanowi załącznik nr 5 do protokołu.

    - Sprawozdanie z prac Komisji Spraw Obywatelskich i Porządku Publicznego odczytał przewodniczący komisji Pan Tadeusz Kmiecik. Uwag nie stwierdzono.

    Sprawozdanie stanowi załącznik nr 6 do protokołu.

    - Sprawozdanie z prac Komisji Rewizyjnej przedstawił przewodniczący komisji Pan Józef Migdał. Uwag nie stwierdzono.

    Sprawozdanie stanowi załącznik nr 7 do protokołu.

    Na zakończenie Przewodniczący Rady Pan K. Oktawiec odczytał sprawozdanie z działalności Rady Miejskiej za 2004 rok, które stanowi załącznik nr 8 do protokołu.

    8.Zatwierdzenie planów pracy poszczególnych komisji Rady Miejskiej na 2005r.

    - PLAN PRACY KOMISJI BUDŻETU, FINANSÓW I POLITYKI GOSPODARCZEJ:

    Styczeń 2005

    1. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Luty 2005

    1. Prognoza wykonania oraz analiza zobowiązań gminy miejskiej za 2004 rok.
    2. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Marzec 2005

    1. Ocena realizacji budżetu w 2004 roku w jednostkach oświaty, wychowania, kultury, sportu i opieki społecznej.
    2. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesje.

    Kwiecień 2005

    1. Omówienie i ocena sprawozdania z wykonania budżetu i zadań społeczno – gospodarczych za rok 2004 r.
    2. Analiza wykonania dochodów gminy z tytułu podatków i opłat lokalnych.
    3. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Maj 2005

    1. Ocena wykonania budżetu za I kwartał 2005 r.
    2. Informacja dotycząca możliwości pozyskania środków unijnych.
    3. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Czerwiec 2005

    1. Analiza wykorzystania mienia komunalnego i uzyskanych z tego tytułu dochodów – sprzedaż, dzierżawa, wynajem mienia komunalnego.
    2. Informacja dotycząca przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego – plan finansowania remontów i zakupu wyposażenia – potrzeby i możliwości.
    3. Analiza sytuacji finansowej rozwoju sportu i rekreacji oraz strategii zagospodarowania twierdzy w Kłodzku.
    4. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Lipiec 2005

    1. Informacja o realizacji zobowiązań ujętych w budżecie – ocena realizacji przedstawionego w budżecie harmonogramu spłaty zadłużenia.
    2. Ocena realizacji wypływów do budżetu subwencji rządowych oraz dotacji.
    3. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Sierpień 2005

    1. Zapoznanie się z planem funkcjonowania i wynikami finansowymi spółek gminy.
    2. Zapoznanie się z informacją na temat pozyskania środków zewnętrznych przez Burmistrza Miasta Kłodzka.
    3. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Wrzesień 2005

    1. Ocena wykonania dochodów i wydatków budżetowych za I półrocze 2005 r.
    2. Ocena budżetu w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych realizowanych bezpośredni z budżetu.
    3. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Październik 2005

    1. Informacja na temat założeń do projektu uchwały budżetowej na 2006 rok.
    2. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Listopad 2005

    1. Informacja na temat wykonania budżetu za III kwartał 2005 roku.
    2. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Grudzień 2005

    1. Projekt planu pracy na 2006 rok.
    2. Ocena projektu budżetu na rok 2006 pod kątem zgodności z prawem i procedury uchwalania.
    3. Opinia do uchwały budżetowej na 2006 rok.
    4. Opiniowanie przedłożonych komisji projektów uchwał na najbliższą sesję.

    Uwag nie wniesiono.

    Głosowanie: za – 19 jednogłośnie. Plan pracy K-V przyjęto.

    - PLAN PRACY KOMISJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ, OCHRONY ŚRODOWISKA I ŁADU PRZESTRZENNEGO:

    STYCZEŃ:

    1. Zatwierdzenie planu pracy komisji na rok 2005.
    2. Analiza opiniowanych uchwał RM przez komisję w 2004 roku.
    3. Przedstawienie sprawozdania z prac komisji za ubiegły rok.

    LUTY:

    1. Analiza głównych inwestycji na lata 2005 – 2008.
    2. Sposób udzielania przez Urząd Miasta bonifikaty od ceny lokalu mieszkalnego.

    MARZEC:

    1. Informacja o realizacji w mieście trasy rowerowej, stan urządzeń rekreacyjnych.
    2. Walory i cechy zabytków historycznych w Kłodzku, omówienie potrzeb konserwacyjnych i remontowych Mostu Gotyckiego, np. stan barokowych figur, kostki brukowej, odprowadzenie deszczówki z mostu.

    KWIECIEŃ:

    1. Wykorzystanie przez Urząd Miasta strony internetowej w zakresie promocji i upowszechniania turystyki w mieście – oferta inwestycyjna.
    2. Lokalizacja parkingów w mieście.

    MAJ:

    1. Oświetlenie uliczne i jego konserwacja – realizacja umowy.
    2. Dyskusja o możliwościach uzyskania certyfikatu ISO w tematyce rozwoju turystyki, sportu i rekreacji na bazie OSiR – potrzeby inwestycyjne i remontowe.
    3. Stan techniczny i budowlany XVII wiecznej Twierdzy w Kłodzku.

    CZERWIEC:

    1. Poprawienie standardu kąpieliska miejskiego.
    2. Rzeczywista oferta usług rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży w OSiR.
    3. Informacja o planach budowy Krytej Pływalni w Kłodzku.
    4. Czystość w mieście z uwzględnieniem trasy i szlaku turystycznego.

    LIPIEC:

    1. Potrzeby inwestycyjne i remontowe na zabytkowej Twierdzy Kłodzkiej – warunki umowy najmu Twierdzy przez OSiR.
    2. Strategia w zakresie zagospodarowania odpadów stałych w mieście Kłodzku.
    3. Ocena wypracowanych wniosków i ich realizacja.

    SIERPIEŃ:

    1. Wykaz oferty inwestycyjnej pod budownictwo, działki, place.
    2. Placówki oświatowe – analiza przeprowadzonych remontów.
    3. Ocena prowadzonych prac: utrzymanie zielenie, czystość przy kontenerach w mieście.

    WRZESIEŃ:

    1. Główne problemy najemców lokali socjalnych.
    2. Informacja o działalności ZAMG. Dochody – wydatki.

    PAŹDZIERNIK:

    1. Stan dróg i chodników w mieście, ocena realizacji i skuteczności wykonania remontów cząstkowych.
    2. Realizacja przez ZAMG wpłat na fundusz remontowy. Współpraca z właścicielami mieszkań, a zarządcą komunalnym.
    3. Przygotowanie miasta do okresu zimowego.

    LISTOPAD:

    1. Ocena realizacji uchwały RM w prawie prywatyzacji ZAMG.
    2. Obsługa wspólnot mieszkaniowych zlecanych ZAMG – stan prawny.

    GRUDZIEŃ:

    1. Przygotowanie planu pracy komisji na rok 2006.
    2. Budżet miasta. Ocena projektu inwestycji na rok 2006.


    Pan burmistrz R. Lipski wniósł uwagę na fakt, iż plan pracy jest bardzo ambitny bowiem obejmuje nie tylko sprawy dot. bezpośrednio urzędu i burmistrza ale i kwestie daleko idące, burmistrz ma obawy, że pracownicy nie będą w stanie podołać zapisom zawartym w planie pracy.
    Pan Przewodniczący K. Oktawiec uspokoił burmistrza, iż nie będzie potrzeby dokonywania wyjątkowo szczegółowych ekspertyz a plan pracy zawiera określone zagadnienia, którymi komisja będzie się zajmowała.
    Przewodniczący Komisji Pan Z. Żerkowski wyjaśnił burmistrzowi, iż poszczególne tematy nie będą wymagały dokonywania szczegółowych ekspertyz i analiz.
    Po tych zapewnieniach burmistrz wycofał swoje wątpliwości.

    Więcej uwag nie stwierdzono.

    Głosowanie: za – 20 – jednogłośnie. Plan pracy K-II przyjęto.

    - PLAN PRACY KOMISJI ZDROWIA, POMOCY SPOŁECZNEJ, SPORTU I TURYSTYKI.

    STYCZEŃ:

    1. Ocena realizacji wniosków komisji w 2004r.
    2. Zabezpieczenie wypoczynku zimowego dzieci i młodzieży.
    3. Sprawy różne.

    LUTY:

    1. Ocena realizacji zabezpieczenia w okresie zimy potrzeb osób bezdomnych i rodzin najuboższych.
    2. Koncepcja budowy basenu założenia techniczno – ekonomiczne.
    3. Sprawy różne.

    MARZEC:

    1. Działalność klubów sportowych w sezonie zimowym oraz przygotowanie do sezonu letniego.
    2. Sprawy różne.

    KWIECIEŃ:

    1. Program Dni Kłodzka.
    2. Ujęcia wodne i oczyszczalnie ścieków – posiedzenie w terenie.
    3. Sprawy różne.

    MAJ:

    1. Potrzeby i możliwości dopłat do zorganizowanych form wypoczynku letniego dzieci i młodzieży.
    2. Ocena możliwości zagospodarowania małej twierdzy – posiedzenie w terenie.
    3. Sprawy różne.

    CZERWIEC:

    1. Zabezpieczenie potrzeb zdrowotnych mieszkańców miasta Kłodzka:

    1. podstawowa opieka zdrowotna,
    2. stacjonarna opieka zdrowotna,
    3. możliwości wykonywania badań diagnostycznych
    4. rehabilitacja

    2. Sprawy różne.

    LIPIEC:

    1. Wizytacja OSiR.
    2. Sprawy różne.

    SIERPIEŃ:

    1. Ocena działalności półkolonii w Kłodzku – posiedzenie w terenie.
    2. Sprawy różne.

    WRZESIEŃ:

    1. Przygotowanie do sezonu jesienno – zimowego w zakresie pomocy społecznej.
    2. Sprawy różne.

    PAŹDZIERNIK:

    1. Zabezpieczenie opieki lekarsko – pielęgniarskiej i stomatologicznej w szkołach.
    2. Założenia do budżetu.
    3. Sprawy różne.

    LISTOPAD:

    1. Ocena letniego sezonu turystycznego:

    • liczba turystów,
    • zainteresowanie obiektami zabytkowymi, kulturalnymi i sakralnymi,
    • wykorzystanie bazy hotelowej i gastronomicznej,
    • ocena oferty turystycznej miasta Kłodzka.

    2. Sprawy różne.

    GRUDZIEŃ:

    1. Ocena projektu budżetu na 2006r.
    2. Plan pracy na rok 2006.
    3. Sprawy różne.

    Uwag nie zgłoszono.

    Głosowanie: za – 19 – jednogłośnie. Plan pracy K-III przyjęto.

    - PLAN PRACY KOMISJI EDUKACJI I KULTURY:

    STYCZEŃ

    1. Sprawozdanie z realizacji wniosków komisji w 2004 roku.
    2. Przyjęcie sprawozdania z działalności komisji w 2004 roku.
    3. Przyjęcie planu pracy komisji na 2005 rok.
    4. Ferie w mieście - analiza propozycji zajęć dla dzieci i młodzieży.
    5. Sprawy różne.

    LUTY

    1. Zimowe ferie w mieście dzieci i młodzieży - kontrola.
    2. Założenia do polityki społeczno-gospodarczej miasta na lata 2005-2006.

    MARZEC

    1. Staromiejski zespół architektoniczny - stan, potrzeby, plany.
    2. Zaawansowanie przygotowań do wpisu Kłodzka na listę dziedzictwa kultury światowej.
    3. Struktura organizacyjna, zakres działania, finanse, kadra, sukcesy i problemy oraz plany

    Szkoły Podstawowej nr 2 w Kłodzku (obrady w szkole).

    KWIECIEŃ

    1. Analiza wydatków na oświatę i kulturę w 2004 roku i zgodność wydatków z planem budżetowym.
    2. Dni Kłodzka - problemy, zagrożenia.
    3. Reklama i promocja miasta (realizacja uchwały).
    4. Struktura organizacyjna, zakres działania, finanse, kadra, sukcesy i problemy oraz plany
      Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku (obrady w szkole).

    MAJ

    1. Letni wypoczynek dzieci i młodzieży w mieście i poza miejscem zamieszkania.
    2. Pozalekcyjna oferta placówek oświaty i kultury - stan aktualny, kierunki zmian, potrzeby.
    3. Struktura organizacyjna, zakres działania, finanse, kadra, sukcesy i problemy oraz plany
      Szkoły Podstawowej nr 6 w Kłodzku (obrady w szkole).

    CZERWIEC

    1. Zaopiniowanie nagród “Leonardów” dla dzieci i młodzieży za rok szkolny 2004/2005.
    2. Rozwój oświaty w gminie do roku 2010 (realizacja uchwały).
    3. Struktura, organizacja, zakres działania, finanse, kadra, sukcesy i problemy oraz plany
      Szkoły Podstawowej nr 7 w Kłodzku (obrady w szkole).

    LIPIEC

    1. Kontrola wypoczynku dzieci i młodzieży w mieście i poza miejscem zamieszkania.
    2. Przygotowanie placówek oświatowych do roku szkolnego 2005/2006.

    SIERPIEŃ

    1. Realizacja priorytetowych dla miasta wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych (uchwały Rady Miejskiej - Strategia Rozwoju Kultury Miasta Kłodzka w latach 2002-2010).
    2. Wykonanie budżetu w oświacie i kulturze za I półrocze 2004 roku.
    3. Wprowadzenie bonów pozaszkolnych na zajęciach z dziećmi i młodzieżą w placówkach

    kulturalnych i oświatowych.

    WRZESIEŃ

    1. Wykonanie budżetu w oświacie i kulturze za I półrocze 2005 roku.
    2. Problemy, zadania i perspektywy działania Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Kłodzku.
    3. Struktura organizacyjna, zakres działania, finanse, kadra, sukcesy i problemy oraz plany
      Gimnazjum nr 1 w Kłodzku (obrady w szkole).

    PAŹDZIERNIK

    1. Wywiązywanie się miasta ze zobowiązań wobec instytucji pozarządowych działających na terenie miasta.
    2. Kłodzko - rodzący się ośrodek akademicki.
    3. Struktura organizacyjna, zakres działania, finanse, kadra, sukcesy i problemy oraz plany
      Gimnazjum nr 2 w Kłodzku (obrady w szkole).

    LISTOPAD

    1. Analiza wniosków o dofinansowanie zadań realizowanych przez jednostki pozabudżetowe z budżetu miasta.
    2. Przeanalizowanie potrzeb i możliwości ponownego przyznawania odznak “Za zasługi dla Miasta Kłodzka”.

    GRUDZIEŃ

    1. Realizacja budżetu w placówkach oświaty i kultury w 2005 roku.
    2. Praca komisji nad budżetem 2006 roku.
    3. Opracowanie planu pracy komisji na 2006 rok.

    Uwag nie zgłoszono.

    Głosowanie: za – 15 – jednogłośnie. Plan pracy K-IV przyjęto.

     

    - PLAN PRACY KOMISJI SPRAW OBYWATELSKICH I PORZĄDKU PUBLICZNEGO:

    STYCZEŃ

    1. Sprawozdanie z realizacji wniosków komisji za 2004 rok.
    2. Przyjęcie sprawozdania z działalności komisji w 2004 roku.
    3. Przyjęcie planu pracy komisji na 2005 rok.
    4. Sprawy różne.

    LUTY

    1. Zapoznanie się z głównymi kierunkami rozwoju miasta na lata 2005-2006.
    2. Gospodarka mieszkaniowa w Kłodzku - stan zasobów lokalowych oraz główne potrzeby.
    3. Informacja z funkcjonowania Straży Miejskiej w 2004 roku.
    4. Sprawy różne.

    MARZEC

    1. Analiza ruchu kołowego w mieście i potrzeby komunikacyjne w obrębie starówki.
    2. Ocena bezpieczeństwa na drogach w obrębie miasta.
    3. Informacja o przejezdności dróg i ciągów komunikacyjnych w okresie zimy.
    4. Ocena funkcjonowania parkingów miejskich.

    KWIECIEŃ

    1. Przygotowanie miasta do sezonu turystycznego - oferta Dni Kłodzka oraz reklama i promocja miasta.
    2. Stan sanitarny w mieście oraz gospodarka odpadami i segregacja śmieci.
    3. Skutki ostrej zimy na stan techniczny dróg i chodników.
    4. Prace porządkowe na terenie miasta.
    5. Sprawy różne.

    MAJ

    1. Ocena zabezpieczenia energetycznego w Kłodzku.
    2. Letni wypoczynek dzieci i młodzieży w mieście i poza miejscem zamieszkania.
    3. Informacja o stanie bezrobocia w mieście - spotkanie komisji i Burmistrza z pracodawcami i przedstawicielami firm na temat zwalczania bezrobocia.

    CZERWIEC

    1. Zapoznanie się z planem utworzenia Fortecznego Parku Kulturowego - Twierdza Kłodzka.
    2. Sport i rekreacja - raport z działalności i kierunki rozwoju na lata 2005-2008.
    3. Ocena parków i zieleni miejskiej.
    4. Zapoznanie się z odpowiedziami Burmistrza na wnioski komisji.
    5. Sprawy różne.

    LIPIEC

    1. Bezpieczeństwo i porządek publiczny w mieście.
    Wymiana informacji ze służbami publicznymi w zakresie oceny porządku i bezpieczeństwa w mieście.
    2. Stan zagrożenia pożarowego w budynkach mieszkalnych na terenie miasta.
    Informacja o funkcjonowaniu straży pożarnej.
    3. Kontrola wypoczynku letniego w miejscu zamieszkania i poza nim.

    SIERPIEŃ

    1. Cmentarze na terenie miasta.
    Utrzymanie porządku oraz sposób zabezpieczenia przed dewastacją.
    Ocena realizacji umowy zawartej między Urzędem Miasta a dzierżawcą cmentarzy komunalnych.
    Jakie zabezpieczenie od szkód posiada dzierżawca.
    2. Sprawy różne.

    WRZESIEŃ

    1. Główne potrzeby socjalne mieszkańców Kłodzka - OPS, PCK, PKPS, Towarzystwo
    św. Brata Alberta, Caritas.
    Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej oraz świadczeń socjalnych.
    Ocena funkcjonowania podległych Zarządowi Rejonu PCK jadłodajni i przytuliska w Kłodzku.
    2. Stacjonarna opieka zdrowotna - problemy, potrzeby.
    3. Sprawy różne.

    PAŹDZIERNIK

    1. Ocena przygotowania służb komunalnych do okresu zimowego.
    2. Sprawy różne.

    LISTOPAD

    1. Informacja z realizacji Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz problemy uzależnień.
    2. Sprawy różne.

    GRUDZIEŃ

    1. Opracowanie planu pracy komisji na 2006 rok.
    2. Sprawozdanie z realizacji wniosków złożonych w 2005 roku.
    3. Wnioski do budżetu na 2006 rok.
    4. Sprawy różne.

    Uwag nie zgłoszono.

    Głosowanie: za – 18 – jednogłośnie. Plan pracy K- V przyjęto.

    - PLAN PRACY KOMISJI REWIZYJNEJ:

    STYCZEŃ

    1. Zapoznanie się z wynikami kontroli organów zewnętrznych w Gminie Miejskiej Kłodzko za 2004 rok.
    2. Ocena pracy Komisji Rewizyjnej za 2004 rok.

    LUTY

    1. Kontrola bieżąca w różnych miesiącach 2005r (wg wyboru terminów przez Komisję Rewizyjną) wykorzystania środków Gminy przekazywanych podmiotom w ramach rozwiązywania problemów alkoholowych.
    2. Ocena realizacji zasad sprzedaży mieszkań gminnych oraz lokali użytkowych i nieruchomości w 2004 roku.
    3. Kontrola realizacji umów z “TEMPO” (szczególnie akcja zima 2005) oraz innymi podmiotami świadczącymi usługi dla Gminy w 2004 roku.

    MARZEC

    1. Ocena realizacji budżetu za 2004 rok.
    2. Ustalenie opinii do absolutorium.

    KWIECIEŃ

    1. Kontrola działalności OSiR ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania basenu
    2. do sezonu letniego, odpłatności za dzierżawione mienie Gminy.
    3. Analiza wybranych rodzajów kosztów w Gminie np. podróży służbowych, nagród, używania komórek telefonicznych, samochodów prywatnych do celów służbowych i innych.

    MAJ

    1. Ocena działań Gminy w zakresie uzyskania środków pozabudżetowych w tym z Unii Europejskiej.
    2. Wyniki pracy Biura Promocji i Integracji Europejskiej.

    CZERWIEC

    1. Ocena działań Gminy w pozyskaniu całości Twierdzy Kłodzkiej oraz jej zagospodarowania.
    2. Stan zadłużenia Gminy - kredyty, zobowiązania, wielkość zapłaconych odsetek za nieter-

    minowe regulowanie zobowiązań (przyczyny, zasadność płacenia).

    LIPIEC

    1. Analiza działalności ZAMG i ZWiK za 2004 rok w tym działań w zakresie prywatyzacji ZAMG.
    2. Kompleksowa kontrola zamówień publicznych przeprowadzonych w Gminie w 2004 roku.

    SIERPIEŃ

    1. Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2005 roku w zakresie finansowym i rzeczowym.
    2. Sprawdzenie działań Komisji do spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie prowadzenia przez nią kontroli sprzedaży napojów alkoholowych i papierosów nieletnim w mieście Kłodzku.

    WRZESIEŃ

    1. Analiza realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych przez Gminę oraz ZAMG w 2005r.
    2. Sprawdzenie realizacji zadań zleconych przez Komisję Rewizyjną w Muzeum Ziemi Kłodzkiej.

    PAŹDZIERNIK

    1. Kontrola wykorzystania środków pieniężnych pobieranych z Gminy przez PCK, Przytulisko Jadłodajnię, i inne jednostki w 2005 roku.
    2. Oferta turystyczna i wykorzystanie środków finansowych w Schronisku Młodzieżowym za 2004 rok.

    LISTOPAD

    1. Realizacja budżetu za III kwartały 2005 roku.
    2. Prawidłowość przydziału mieszkań gminnych w 2005 roku.

    GRUDZIEŃ

    1. przygotowanie planu pracy Komisji na 2006 rok.
    2. Podsumowanie pracy Komisji w 2005 roku.

    Uwag nie zgłoszono.

    Głosowanie: za – 18 – jednogłośnie. Plan pracy K- VI przyjęto.

    Przerwa w obradach 1310 – 1320.

    9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/185/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004 – 2008, druk nr 299 (zał. nr 9).

    Pan E. Bednarczyk poinformował, iż komisja pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.

    Pan burmistrz L. Michalski wyjaśnił jakie zmiany naniesiono w WPI, a mianowicie: zgodnie z wcześniejszymi sugestiami, a wręcz wymogiem przekazanym z Urzędu Marszałkowskiego powinno się zastosować dla zadania inwestycyjnego wspólną dla wszystkich 30 beneficjantów tegoż programu nazwę, który to projekt brzmi: Budowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Zrównoważonego Rozwoju Regionu Dolnego Śląska. I taka jest sugestia aby 30 gmin, które uczestniczą prezentowały jednolitą nazwę zadania. Ponadto sugestią urzędu marszałkowskiego jest to, aby oprócz środków własnych, które gmina przeznacza na to zadanie, w odrębnej kolumnie również wpisać środki zewnętrzne, które przeznaczone są na dofinansowanie tego zadania. Dlatego też w załączniku tabelarycznym do projektu uchwały obok środków własnych pojawiły się kwoty środków zewnętrznych w wysokości 180 tys. zł. Ponadto w zatwierdzonym w grudniu WPI z wiersza 32 czyli sprzęt komputerowy + oprogramowanie przesuwa się 60 tys. zł na zakup sprzętu komputerowego pod realizację tego zadania jako udział własny. Stąd też kwota 240 tys. zł na zadnie 32 zmniejsza się do kwoty 180 tys. zł. Wprowadza się ramach zadania Budowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego... czyli wiersz 33 - wiersz 33a tzw. podzadanie zakup środków komputerowych i w tym podzadaniu wpisuje się 60 000 zł z wiersza nr 32. Natomiast w roku 2006 z wiersza 32 czyli sprzęt komputerowy i oprogramowanie przesuwa się do wiersza 33 kwotę 90 000 zł pozostawiając w wierszu 32 kwotę 0. Wszystkie te zmiany zawiera projekt uchwały znajdujący się na druku nr 299.

    Radna Pani C. Włodarczyk zapytała czy prawdą jest, że zadanie 22 remont ul. Broniewskiego i Kilińskiego w roku 2005 zostało zdjęte z WPI i przesunięte do realizacji na okres dalszy.

    Pan burmistrz R. Lipski wyjaśnił, iż nie jest to prawdą, nikt nie wykreślał zadania ul. Broniewskiego i Kilińskiego z realizacji roku 2005.

    Przy okazji omawiania WPI pojawił się temat remontu basenu odkrytego. W toku dyskusji podjęto decyzję, iż w chwili obecnej nie będzie się wprowadzać zmian do WPI w obszarze dot. remontu basenu, do tematu tego powróci się na sesji lutowej, podczas której dokona się zmian Wieloletniego Planu Inwestycyjnego. W trakcie dyskusji burmistrz otrzymał tzw. dżentelmeńską umowę od Rady, że może uruchamiać procedurę przetargową, aby zdążyć z zakończeniem remontu basenu przed sezonem letnim. Radny Pan Marek Krzak jest przeciwny takiemu działaniu.

    W wyniku powyższej dyskusji uznano, iż nie wprowadza się żadnych poprawek do projektu druk nr 299. Przewodniczący Rady poddał zatem pod głosowanie projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/185/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie uchwalenia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2004 – 2008, druk nr 299.

    Głosowanie: za – 19, przeciw – 0, wstrzymało się – 1.

    Uchwała przeszła i otrzymała nr XXXII/266/2005 (zał. nr 10).

    10. Podjęcie uchwały w sprawie budżetu Gminy na rok 2005, druk nr 264 (zał. nr 11).

    Głos zabrał Pan Eugeniusz Bednarczyk Przewodniczący Komisji Budżetu, Finansów i Polityki Gospodarczej. Poinformował, iż Komisja Budżetu biorąc pod uwagę pozytywną opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej wydała pozytywną opinię do projektu budżetu na rok 2005. Jednocześnie, zgodnie z procedurą uchwalania budżetu, komisja załączyła do opinii wszystkie wnioski pozostałych komisji rady gminy. Burmistrz w dniu 21 grudnia 2004 r. opracował odpowiedź na wnioski komisji w formie autopoprawek do poszczególnych wniosków.

    Przystąpiono do głosowania nad poprawkami:

    Autopoprawka burmistrza do wniosku 394.

    Głosowanie: za – 0, przeciw – 15, wstrzymało się – 5. Autopoprawki nie przyjęto.

    Wnioski komisji budżetowej:

    1. Zwiększyć rozdział 92695 pozostałe dotacje czyli dofinansowanie klubów sportowych o kwotę 72 000zł, ze źródła finansowania rozdział 75818 rezerwa ogólna 50 000zł i z rozdziału 90004 zieleń miejska kwota 22 000zł.
      Głosowanie: za – 17, przeciw – 0, wstrzymało się – 3. Wniosek przyjęto.
    2. Zwiększyć rozdział 85214 OPS na realizacje recept dla podopiecznych czyli rozdział dot. zasiłków i pomocy w naturze o kwotę 40 000zł ze źródła finansowania rozdział 90004 zieleń miejska o kwotę 40 000zł.
      Głosowanie: za – 19, przeciw – 0, wstrzymało się – 1. Wniosek przyjęto.
    3. Wsparcie budowy pomnika Żołnierza Polskiego kwotą 3000zł ze źródła finansowania rozdział 90004 zieleń miejska kwota 3000zł.
      Głosowanie: za – 3, przeciw – 5, wstrzymało się – 12. Wniosku nie przyjęto.
    4. Wniosek nr 395/2004 brzmi: Rozważyć możliwość dofinansowania kwotą 50 000zł rozdziału 92195 (pozostałe dotacje) kosztem zwiększenia deficytu budżetu o kwotę 50 000zł. W związku z tym, że zwiększenie deficytu wymaga ustawowo zgody burmistrza, a takiej zgody nie ma, wniosek jest bezzasadny i nie podlega głosowaniu.
    5. Wniosek nr 407/2004 brzmi: W załączniku nr 6 w §4300 zapis świetlica zastąpić zapisem pozalekcyjne zajęcia WF przy Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości z wykorzystaniem bazy własnej, kwota 5000zł.
      Głosowanie: za – 20, przeciw – 0, wstrzymało się – 0. Wniosek przyjęto.

      Głosowanie kolejnych odpowiedzi na wnioski komisji:

    6. Wniosek Komisji Gospodarki Komunalnej nr 394/2004
      Głosowanie: za – 20, przeciw – 0, wstrzymało się – 0. Wniosek przyjęto.
    7. Wniosek Komisji Edukacji i Kultury nr 398/2004.
      Głosowanie: za – 20, przeciw – 0, wstrzymało się – 0. Wniosek przyjęto.
    8. Wniosek Komisji Edukacji i Kultury nr 397/2004.
      Głosowanie: za – 17, przeciw – 0, wstrzymało się – 3. Wniosek przyjęto.
    9. Wniosek Komisji Edukacji i Kultury nr 404/2004.
      Głosowanie: za – 20, przeciw – 0, wstrzymało się – 0. Wniosek przyjęto.
    10. Wniosek Komisji Edukacji i Kultury nr 405/2004.
      Głosowanie: za – 19, przeciw – 0, wstrzymało się – 0. Wniosek przyjęto.
    11. Wniosek Komisji Edukacji i Kultury nr 406/2004.

    Głosowanie: za – 19, przeciw – 0, wstrzymało się – 0. Wniosek przyjęto.

    Następnie Przewodniczący K. Oktawiec odczytał stanowisko Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej, Sportu i Turystyki, które brzmi: Komisja wyraża zaniepokojenie możliwością zablokowania finansów gminy w przypadku niekorzystnego finansowania budowy krytego basenu w Kłodzku.

    Odpowiedź burmistrza na stanowisko komisji brzmi:

    Odnosząc się do sprawy realizacji zadania pn. “Budowa krytej pływalni wraz z zespołem boisk” oświadczam, iż w sytuacji negatywnego rozpatrzenia wniosku i nie uzyskania dotacji unijnej, proponowane zadanie inwestycyjne nie będzie realizowane w 2005 roku, zatem nastąpi zmiana budżetu na 2005rok powodująca zmniejszenie budżetu i planowanego deficytu, a tym samym zmniejszenie planowanego do zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 7 779 000 zł.

    Głosowanie autopoprawki burmistrza dotyczącej zmiany zapisu w § 9 pkt 6 projektu uchwały, który otrzymuje brzmienie: samodzielnego zaciągania zobowiązań do kwoty 500 000zł.

    Głosowanie: za – 18, przeciw – 0, wstrzymało się - 1. Autopoprawkę przyjęto.

    Głosowanie autopoprawki dotyczącej finansowania składek międzygminnego związku celowego z właściwego działu tj. działu 900.

    Głosowanie: za – 19, przeciw – 0, wstrzymało się - 0. Autopoprawkę przyjęto.

    Następnie poprawki wniosła Pani Skarbnik, które wynikają ze zmian Wieloletniego Planu Inwestycyjnego.

    • pozycja 18 - zmiana kwoty z 240 tys. zł na 180 tys. zł.

    Głosowanie: za – 19 jednogłośnie. Poprawkę przyjęto.

    • pozycja 19 - zmiana treści, która będzie brzmiała: Budowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla Zrównoważonego Rozwoju Regionu Dolnego Śląska, kwota 60 000zł.

    Głosowanie: za – 20 jednogłośnie. Poprawkę przyjęto.

    • pozycja 19a otrzymuje brzmienie: sprzęt informatyczny w ramach projektu: Zintegrowany System Informatyczny dla Zrównoważonego Rozwoju Regionu Dolnego Śląska, kwota 60 000zł.

    Głosowanie: za – 20 jednogłośnie. Poprawkę przyjęto.

    W związku z tym, iż nikt z radnych nie wniósł dodatkowych uwag do projektu budżetu Pan Przewodniczący poddał pod głosowanie jego przyjęcie:

    Głosowanie: za- 19, przeciw – 0, wstrzymało się – 1.

    Uchwała przeszła i otrzymał nr XXXII/267/2005 (zał. nr 12).

    Pan burmistrz R. Lipski podziękował radnym za przyjęcie budżetu Gminy na 2005 rok, nie mniej jednak dodał iż można było tego dokonać w miesiącu grudniu.

    Przerwa w obradach od godz. 1420 – 1435.

    11. Podjęcie uchwały w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 287 (zał. nr 13).

    Pan Z. Żerkowski poinformował, iż Komisja Gospodarki Komunalnej omawiała bardzo szczegółowo powyższy projekt uchwały, wydała do niego pozytywną opinię nie mniej jednak przy uwzględnieniu wniosku komisji dot. wykreślenia pkt 4 w §2 projektu uchwały.

    W temacie powyższego projektu uchwały wywiązała się szeroka dyskusja z udziałem radnych, Pana burmistrza oraz Pani naczelnik Elżbiety Sobolewskiej. W rezultacie sformułowano następujące wnioski:

    Wniosek Komisji Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Ładu Przestrzennego dot. wykreślenia pkt. 4 z §2 projektu uchwały.

    Głosowanie: za – 15, przeciw – 0, wstrzymało się – 4. Wniosek przyjęto.

    Pan Przewodniczący K. Oktawiec naniósł poprawkę do treści podstawy prawnej, dot. wpisania aktualnego Dziennika Ustaw, w którym zawarta jest ustawa o gospodarce nieruchomościami z 2004 r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603.

    . Kolejny wniosek, poprzedzony szeroką dyskusją wśród radnych, zgłosiła radna Pani Celina Włodarczyk dotyczący wykreślenia w rozdz. IV §10 pkt 1 ostatniego zdania, które brzmi: Przepisu powyższego nie stosuje się do najemców, którzy złożyli wnioski przed dniem podjęcia niniejszej uchwały.

    Głosowanie: za - 4, przeciw – 11, wstrzymało się – 3. Wniosek nie przeszedł.

    W związku z tym, że więcej wniosków nie zgłoszono Przewodniczący Rady Pan K. Oktawiec poddał pod głosowanie cały projekt uchwały znajdujący się na druku nr 287 wraz z naniesioną poprawką.

    Głosowanie: za- 15, przeciw – 0, wstrzymało się – 3.

    Uchwała przeszła i otrzymała nr XXXII/268/2005 (zał. nr 14).

    12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami dla Międzygminnego Związku Celowego Powołanego dla Stworzenia Wspólnego Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim, druk nr 296 (zał. nr 15).

    Pan Z. Żerkowski poinformował o pozytywnej opinii Komisji Gospodarki Komunalnej do powyższego projektu uchwały.
    Uwag ze strony radnych nie wniesiono.

    Przewodniczący poddał projekt uchwały pod głosowanie.

    Głosowanie: za – 14, przeciw – 0, wstrzymało się – 3.

    Uchwała przeszła i otrzymała nr XXXII/269/2005 (zał. nr 16).

    13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Statucie Międzygminnego Związku Celowego Powołanego dla Stworzenia Wspólnego Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim oraz z mian w Uchwale Nr XXVI/218/2004 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 27 sierpnia 2004r. w sprawie przyjęcia zmian w Statucie Międzygminnego Związku Celowego Powołanego dla Stworzenia Wspólnego Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim i zmiany tej uchwały, druk nr 297 (zał. nr 17).

    Radny Pan Z. Żerkowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Ładu Przestrzennego poinformował o pozytywnej opinii do powyższego projektu uchwały.

    Radni nie wnieśli żadnych uwag ani zapytań. W związku z powyższym Przewodniczący Rady Pan K. Oktawiec poddał projekt uchwały pod głosowanie.

    Głosowanie: za – 16, przeciw – 0, wstrzymało się – 2.

    Uchwała przeszła i otrzymała nr XXXII/270/2005 (zał. nr 18).

    cd.>>>






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego540

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2005-02-07 13:21:13
    Aktualizacja: 2007-12-21 01:09:54
    Odslon: 533

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR