Archiwalne tresci strony
kopia tresci strony:14:45:12 06-09-2011
KARTA USŁUGI
Wydanie zezwolenie na usunięcie drzew i/lub krzewów
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Kłodzku, pok. 305, tel. 74/865 46 69, w godzinach od 7:30-15:30.
Wysokość opłaty skarbowej:
Na podstawie art. 4 oraz cz. III pkt 44 ppkt 6 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.) zwolnione z opłaty skarbowej.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i/lub krzewów (załącznik nr 1) wraz z załączoną zgodą właściciela nieruchomości w przypadku, gdy wnioskodawca nie jest jej właścicielem.
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Obsługi Ludności pok.101
Termin załatwienia sprawy:
do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku; w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2006 Nr. 225, poz. 1635, z późn. zm.)
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Wałbrzychu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kłodzka.