menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • Budżet 2007




    Spis treści ;
    1. Spis treści
    2. Uchwała Rady Miejskiej Kłodzko w sprawie budżetu na 2007rok z uzasadnieniem
    3. Załączniki do Uchwały budżetowej;
    3.1 Załącznik nr 1 - Plan dochodów budżetowych w układzie działów i rodz.........................1
    3.2 Załącznik nr 2 - Plan dochodów i wydatków wg działów i rozdziałów ..............................6
    3.3 Załącznik nr 3 - Przychody i Rozchody z finansowaniem niedoboru i
    rozdysponowaniem nadwyżki budżetowej.......................................................................9
    3.4 Załącznik nr 4 Plan dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych na ............................................................................10
    3.5 Załącznik nr 5 Plan finansowy związany z realizacją zadań w drodze
    porozumień i umów...................................................................................................11
    3.7 Załącznik nr 6 Plan dochodów i wydatków na realizację programu profilaktyki i
    rozwiązywania problemów alkoholowych........................................................................12
    3.8 Załącznik nr 7 Wykaz zadań majątkowych ..............................................................13
    3.9 Załącznik nr 8 Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne .........................15
    3.9 Załącznik nr 9 Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków funduszy
    strukturalnych i Funduszu Spójności…….........................................................................16
    3.10 Załącznik nr 10 Dotacje dla Instytucji Kultury ........................................................18
    3.11 Załącznik nr 11- Dotacje dla jednostek oraz podmiotów nie zaliczanych do sektora
    finansów publicznych. ................................................................................................19
    3.12 Załącznik nr 12- Przychody i wydatki zakładów budżetowych ....................................20
    3.13 Załącznik nr 13- Plan przychodów i wydatków GFOŚiGW...........................................21
    3.14 Załącznik nr 14 – Prognoza długu publicznego.......................................................22
    4. Wykaz zaciągniętych kredytów……………………................................................................23
    5. Zestawienie porównawcze dochodów źródeł ..............................................................24
    6. Zestawienie porównawcze wydatków budżetowych .....................................................26
    7. Objaśnienia do budżetu ........................................................................................30
    DOCHODY ...............................................................................................................31
    8.1 Gospodarka mieszkaniowa...................................................................................32
    8.2 Działalność usługowa...........................................................................................32
    8.3 Administracja publiczna........................................................................................32
    8.4 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej........................................................32
    8.5 Obrona narodowa................................................................................................32
    8.5 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa................................................32
    8.7 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jedn. ..............................32
    8.8 Różne rozliczenia................................................................................................33
    8.9 Oświata i wychowanie ..........................................................................................33
    8.10 Pomoc społeczna..............................................................................................34
    8.11 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska .................................................. ...34
    8.12 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego ........................................................... 34
    WYDATKI...............................................................................................................35
    9.1 Rolnictwo i łowiectwo............................................................................................36
    9.2 Transport i łączność............................................................................................36
    9.3 Turystyka..........................................................................................................36
    9.4 Gospodarka mieszkaniowa................................................................................. 36
    9.5 Działalność usługowa......................................................................................... 37
    9.6 Administracja publiczna...................................................................................... 37
    9.7 Urzędu naczelnych organów władzy państwowej......................................................38
    9.8 Obrona narodowa...............................................................................................38
    9.9 Bezpieczeństwo Publiczne ...................................................................................39
    9.10 Dochody od osób prawnych oraz wydatki związane z ich poborem.......................... .39
    9.11Obsługa długu publicznego.................................................................................39
    9.12 Różne rozliczenia.............................................................................................39
    9.13 Oświata i wychowanie........................................................................................40
    9.14 Ochrona zdrowia...............................................................................................41
    9.15 Pomoc społeczna..............................................................................................41
    9.16 Edukacyjna opieka wychowawcza.........................................................................42
    9.17 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska......................................................43
    9.18 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego............................................................44
    9.19 Kultura fizyczna i sport......................................................................................44
    PRZYCHODY I ROZCHODY............................................................................................................45
    WYKRESY………………………………………………………………………………………….....…46
    INFORMACJA O SPÓŁKACH PRAWA HANDLOWEGO ......................................................................................................48
    INFORMACJA O STANIE MIENIA KOMUNALNEGO …………..........................................49





    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego770

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2007-01-03 10:01:32
    Aktualizacja: 2007-12-23 00:23:04
    Odslon: 416

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR