menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • P r o t o k ó ł nr XXXIX/05






    P r o t o k ó ł nr XXXIX/05
    z XXXIX nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Kłodzku, która odbyła się
    w dniu 6 lipca 2005r.
    w sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku.

    Sesja rozpoczęła się o godz. 1800.

    1. Otwarcie XXXIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Otwarcia sesji dokonał Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Kłodzku Pan Piotr Brzostowicz mówiąc: “Otwieram XXXIX nadzwyczajną sesję Rady Miejskiej w Kłodzku”.

    2. Stwierdzenie ważności sesji.

    Na podstawie listy obecności Wiceprzewodniczący stwierdził, iż obecnie w sesji bierze udział 20 radnych, co stanowi wymagane quorum do podejmowania prawomocnych uchwał.

    Nieobecny radny pan Witold Gacek.

    3. Wybór sekretarzy sesji.

    Wiceprzewodniczący zaproponował na sekretarza obrad radną Panią Jolantę Kobak. Nie zgłoszono innych propozycji. Rada 20 głosami “za”, poparła kandydaturę radnej, tym samym powołując ją na sekretarza obrad XXXIX nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

    4. Zatwierdzenie porządku obrad sesji.

    Wiceprzewodniczący Pan Piotr Brzostowicz poinformował, iż sesja została zwołana na wniosek 8 radnych, a jej celem jest wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Nikt z radnych nie wniósł uwag do porządku obrad sesji.

    5. Wybór Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Przystąpiono do powołania Komisji Skrutacyjnej.

    Radny Pan L. Rogalewski zgłosił radnego Pana Ł. Waltera oraz radnego Pana Zdzisława Dudę. Zgłoszeni kandydaci wyrazili zgodę.

    Radna Pani J. Sudoł do składu Komisji Skrutacyjnej zgłosiła radnego Pana K. Kubita oraz radnego Pana E. Bednarczyka. Zgłoszeni kandydaci wyrazili zgodę.

    Przewodniczący obrad P. Brzostowicz poddał zgłoszone kandydatury pod głosowanie; za – 20 jednogłośnie.

    Następnie zgłoszono kandydatury na Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku, i tak:

    Pani radna I. Adamczewska zaproponowała radnego Pana Waldemara Dziopka – radny nie wyraził zgody na kandydowanie.

    Pani Radna C. Włodarczyk zgłosiła kandydaturę radnego Pana J. Migdała – radny wyraził zgodę na kandydowanie.

    Radny Pan K. Kubit zgłosił kandydaturę radnego Pana K. Oktawca – radny wyraził zgodę na kandydowanie.

    Innych kandydatur nie zgłoszono.

    Komisja Skrutacyjna udała się do biura Rady w celu ukonstytuowania się i przygotowania kart do głosowania tajnego.

    Wiceprzewodniczący Pan P. Brzostowicz ogłosił przerwę w obradach:

    od godz. 1810 do godz. 1820.

    Po przerwie Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej radny Pan Ł. Walter przedstawił zasady głosowania tajnego, które szczegółowo określono w protokole Komisji Skrutacyjnej (zał. nr 1).

    Po przeprowadzeniu aktu głosowania, Komisja Skrutacyjna udała się do biura Rady w celu przeliczenia głosów w tym czasie Pan P. Brzostowicz ogłosił przerwę w obradach:

    od godz. 1830 do godz. 1840.

    Po przeliczeniu głosów Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej radny Pan Ł. Walter poinformował, iż w wyniku głosowania tajnego radny Pan Józef Migdał uzyskał głosów 11, radny Pan Krzysztof Oktawiec uzyskał głosów 9. Nie głosowała 1 osoba. Niniejszym Komisja Skrutacyjna stwierdziła, iż Pan Józef Migdał został wybrany bezwzględną większością głosów na Przewodniczącego Rady Miasta. (oklaski).

    Pan Wiceprzewodniczący P. Brzostowicz podziękował Komisji Skrutacyjnej za pracę, następnie złożył gratulacje Panu Przewodniczącemu, po czym odczytał uchwałę Rady Miejskiej w Kłodzku nr XXXIX/311/2005 z dnia 6 lipca 2005r. w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku (zał. nr 2).

    Głos zabrał Przewodniczący Rady Pan Józef Migdał. Podziękował Państwu radnym za wybór na Przewodniczącego Rady, stwierdził, iż przy intensywnej pomocy radnych podoła wymaganiom jakie są stawiane przed Przewodniczącym i przed Radą Miejską ku zadowoleniu zarówno panów burmistrzów, jak i przede wszystkim, mieszkańców miasta Kłodzka.

    Podziękował serdecznie w imieniu własnym i Rady ustępującemu Przewodniczącemu Panu Krzysztofowi Oktawcowi. (oklaski).

    Ogłoszono przerwę w obradach od godz. 1850 – 1900.

    Po przerwie Przewodniczący Rady Pan J. Migdał poinformował, iż do biura Rady Miejskiej wpłynęły dwa wnioski, w związku z tym na podstawie §38 Statutu Miasta Kłodzka Przewodniczący wnioskuje o rozszerzenie porządku obrad o dwa wnioski, które wpłynęły do rady.

    I wniosek:

    Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142 z 2001r. poz. 1591 z późn. zm.) składamy wniosek o odwołanie Zastępcy Przewodniczącego Rady Miejskiej Kłodzka Pana Piotra Brzostowicza – podpisy 11 radnych (zał. nr 3).

    II wniosek:

    Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142 z 2001r. poz. 1591 z późn. zm.) składamy wniosek o odwołanie Zastępcy Przewodniczącego Rady Miejskiej Kłodzka Pani Joanny Sudoł – podpisy 11 radnych (zał. nr 4).

    Następnie przewodniczący poddał pod głosowanie rozszerzenie porządku obrad o powyższe wnioski.

    Głosowanie: za – 11, przeciw – 7, wstrzymało się – 1 (1 osoba nie głosowała).

    Na podstawie głosowania Przewodniczący stwierdził wprowadzenie wniosków do porządku obrad sesji.

    6. Odwołanie Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Pan burmistrz R. Lipski poprosił o podanie powodu podjęcia takich decyzji. Jaka jest przyczyna, że całe prezydium Rady jest odwoływane – burmistrz chciałby, aby lokalna prasa oraz mieszkańcy miasta znali przyczynę, dla której odwołuje się z funkcji wiceprzewodniczących.

    Radny Pan T. Kmiecik prosi o podanie konkretnych zarzutów.

    Pan Przewodniczący J. Migdał wyjaśnił, iż nie ma uzasadnienia na wniosku i nie ma też zarzutów do konkretnych osób. Takie jest życzenie radnych.

    Pan burmistrz poprosił, aby podać z imienia i nazwiska osoby, którym nie podobała się obecna Rada.

    Pan Przewodniczący J. Migdał poinformował, iż wnioski są podpisane przez radnych są one publiczne i zostają w Radzie do wgladu.

    Pan burmistrz poprosił o podyktowanie nazwisk.

    W tym momencie Pan Wiceprzewodniczący Piotr Brzostowicz złożył rezygnację z pełnionej funkcji.

    Radna Pani C. Włodarczyk poprosiła o konsultację z radcą prawnym czy można taki wniosek przyjąć dlatego, że wcześniej żądano od pani radnej wniosku na piśmie. Ponadto Pani radna dodała, iż jest jej bardzo przykro, że w ten sposób burmistrz przyjął złożone wnioski, radni chcą współpracować z Panem burmistrzem i nie są mu wcale przeciwni. Radni nie chcą źle ani dla Pana burmistrza, ani dla miasta, a już tym bardziej dla mieszkańców.

    Pan burmistrz R. Lipski poinformował, iż będzie pracował z każdą grupą radnych i łaski nikomu nie robi – od tego jest burmistrzem aby z każdym współpracować oczywiście w temacie takim, aby naszym mieszkańcom żyło się lepiej. Jednak po dwóch i pół roku przyzwoitej współpracy z radnymi, którzy dziś wszyscy zostali odwołani chciałby Pan burmistrz prosić o to, aby przedstawić nazwiska osób, które odwołują. Jeśli jednak jest to jakimś kłopotem i są obawy to Pan burmistrz wycofuje swoje pytanie.

    Radny Pan Ł. Walter przypomniał, iż półtora roku temu miał miejsce podobny przypadek i wówczas również nie podano uzasadnienia podjętych decyzji. Pan Ł. Walter podpisał się pod wnioskami o odwołanie, bowiem czuje osobistą niechęć do niektórych osób, które zasiadają w prezydium.

    Pan burmistrz uznał, iż jest różnica w tym co wydarzyło się półtora roku temu, a w tym co dzieje się dziś, wówczas temat dotyczył jednej czy dwóch osób, natomiast dziś odwołuje się wszystkich – co zatem jest powodem takich decyzji, czy była to grupa nieudaczników którzy doprowadzili do jakiegoś skandalu? Z pewnością mieszkańcy i prasa chcieliby znać powód takich decyzji – stwierdza burmistrz.

    Pan Przewodniczący J. Migdał uznał, iż niepotrzebne jest przeciąganie dyskusji, nie wiadomo bowiem jeszcze kto będzie wiceprzewodniczącym, nie można z góry zakładać, że będzie gorzej niż było. Pan burmistrz obiecał, że będzie pracował z takimi Przewodniczącymi jacy będą i to jest zgodne – stwierdza Przewodniczący. Nic nam nie pozostało jak to, że będziemy musieli pracować z takimi burmistrzami jacy są – dodaje Pan J. Migdał.

    Odnosząc się do powyższej wypowiedzi, Burmistrz stwierdził, iż to mieszkańcy zadecydują z kim będzie pracowała Rada.

    Pan L. Rogalewski poprosił o przystąpienie do pracy Komisji Skrutacyjnej a Pan Przewodniczący winien w tym czasie ogłosić przerwę. Natomiast, aby zadośćuczynić na pewno poda się do publicznej wiadomości nazwiska radnych którzy podpisali wnioski o odwołanie wiceprzewodniczących.

    Radny Pan K. Oktawiec poprosił, aby Pan Przewodniczący nie powoływał czegoś co jest już powołane, natomiast w swoim ekspoze Pan Przewodniczący mówił o jedności i współpracy, która długo nie trwała - tylko przerwę 10 minutową.

    Przewodniczący Pan J. Migdał poprosił, aby Komisja Skrutacyjna przystąpiła do pracy. Pomimo, że Pan Brzostowicz zgłosił swoją rezygnację to w takim samym trybie głosowania tajnego należy ją przyjąć.

    Radna Pani C. Włodarczyk przypomniała, że prosiła o podanie czy w takiej formie w jakiej radny Pan P. Brzostowicz złożył rezygnację może być ona przyjęta, czy musi być wniosek na piśmie.

    Pani Marzena Dąbrowska Michalak radca prawny wyjaśniła, iż ustawodawca postanowił w art. 19 ust. 5 w ten sposób: w przypadku rezygnacji Przewodniczącego Rada podejmuje uchwałę w sprawie przyjęcia tej rezygnacji nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia rezygnacji. Zdaniem Pani radczyni należy przyjąć tę rezygnację i w takim samym trybie w jakim był powołany należy go odwołać.

    Radny Z. Żerkowski poprosił o przygotowanie kart i rozpoczęcie procedury głosowania.

    W rezultacie radny Pan P. Brzostowicz złożył na piśmie rezygnację z pełnionej funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku (zał. nr 4).

    Pan Przewodniczący J. Migdał poprosił Komisję Skrutacyjną o przystąpienie do pracy, w tym czasie ogłosił przerwę w obradach:

    od godz. 1915 do godz. 1940.

    Po przerwie radna Pani D. Kołt poinformowała, iż przed momentem miała skserowany wniosek, który miał być podpisany przez 11 radnych, a Pani radna doliczyła się 10 podpisów.

    Wywiązała się dyskusja w tym temacie, po dokładnym przeliczeniu podpisów stwierdzono, że jest ich 11 ( jeden z radnych postawił parafkę).

    Radna Pani J. Kobak zapytała czy mogą głosować we własnej sprawie Pani J. Sudoł i Pan Brzostowicz.

    Pani radczyni wyjaśniła, iż nastąpiła zmiana w ustawie o samorządzie poprzez dodanie artykułu 25a, jest tam napisane, iż radny nie powinien głosować we własnej sprawie jeżeli dotyczy to jego interesu prawnego. Są różne poglądy. Jedne grupy prawników przyjmują, że nie powinien. Pełny skład RIO stanął na tym stanowisku, że interes prawny nie zachodzi w momencie kiedy radny głosuje we własnej sprawie jeśli chodzi o wybór przewodniczącego. Jest też wyrok wrocławskiego NSA z 2003r., że nie powinno się głosować – tak więc poglądy są różne.

    Po tych wyjaśnieniach Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej Pan Ł. Walter poinformował o składzie Komisji po czym objaśnił procedurę głosowania zgodną z protokołem, który stanowi zał. nr 6.

    Pytań dot. procedury głosowania nie było, zatem przystąpiono do aktu głosowania.

    Po oddaniu głosów przez radnych (nieobecny radny Pan P. Brzostowicz i radny Pan W. Gacek) Komisja Skrutacyjna udała się do biura Rady celem przeliczenia głosów, w tym czasie ogłoszono przerwę w obradach:

    od godz. 2005 do godz. 2030

    Po przerwie Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej odczytał wynik głosowania.

    Za przyjęciem rezygnacji z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku Pana Piotra Brzostowicza głosowało 12 radnych, przeciw było 7 radnych.

    Niniejszym Komisja stwierdziła, że wniosek radnego Pana Piotra Brzostowicza o rezygnację z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Kłodzka został przyjęty przez Wysoką Radę.

    Za odwołaniem z funkcji Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej w Kłodzku głosowało 10 radnych, przeciw było 8 radnych.

    Niniejszym Komisja stwierdziła, że Pani Joanna Sudoł została odwołana z funkcji Wiceprzewodniczącej Rady Miasta Kłodzka.

    Pani radczyni wyraziła wątpliwość czy w przypadku odwołania Pani J. Sudoł była bezwzględna ilość głosów za odwołaniem.

    Radny Pan K. Kubit zacytował zapis art. 19 ust. 1 Rada Gminy wybiera ze swojego grona przewodniczącego, 1-3 wiceprzewodniczących bezwzględną większości głosów w obecności co najmniej połowy składu ustawowego rady. Radny rozumie, że chodzi o ustawowy skład Rady w danej chwili na sali. Głosować musi więc co najmniej połowa ustawowego składu Rady czyli 11 osób, głosów oddanych “za” musi być więcej niż suma oddanych “przeciw”, “nieważnych” i “wstrzymujących się”.

    Radny Pan K. Oktawiec dla pełnego wyjaśnienia odczytał ze Statutu co jest bezwzględną większością głosów: Głosowanie bezwzględną większością głosów oznacza, że przechodzi wniosek lub kandydatura, które uzyskały co najmniej jeden głos więcej od sumy pozostałych ważnie oddanych głosów tzn. przeciwnych i wstrzymujących się. Czyli w przypadku powyższego głosowania jest wszystko zgodne z prawem.

    W związku z tym, że nastąpiło odwołanie dwóch wiceprzewodniczących Pan J. Migdał wniósł o poszerzenie porządku obrad o punkty dotyczące powołania Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Radny Pan K. Oktawiec zwrócił uwagę na fakt, iż skoro tryb powołania Przewodniczących i Wiceprzewodniczących jest podobny - i przy osobie radnego K. Oktawca była uchwała odwołująca, tak więc przy wiceprzewodniczących również winny być dwie uchwały mówiące o dowołaniu ich z funkcji wiceprzewodniczących Rady Miejskiej.

    Po krótkiej dyskusji Przewodniczący Rady ogłosił przerwę w obradach:

    od godz. 2040 do godz. 2055.

    Po Przerwie Pan Przewodniczący J. Migdał odczytał uchwałę w sprawie przyjęcia rezygnacji Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku (zał. nr 7),

    oraz uchwałę w sprawie odwołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej w Kłodzku (zał. nr 8).

    Radna Pani Danuta Kołt postawiła wniosek formalny o zakończenie sesji.

    Po krótkiej dyskusji Przewodniczący poddał wniosek Pani radnej pod głosowanie:

    Za zakończeniem sesji głosowało 9 radnych, przeciw było 10 radnych, głosów wstrzymujących się nie było. Wniosek Pani radnej nie przeszedł.

    Kontynuowano obrady sesji, Przewodniczący wniósł o wprowadzenie dodatkowego punktu porządku obrad dot. wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Głosowanie: za – 11, przeciw – 7, wstrzymało się – 1. Wniosek przyjęto.

    7. Wybór Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Przystąpiono do zgłaszania kandydatur.

    Radny Pan L. Rogalewski zgłosił kandydaturę radnej Pani Celiny Włodarczyk na Wiceprzewodniczącą Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Radny Pan W. Krzelowski zgłosił kandydaturę radnego Pana Waldemara Dziopka.

    Zgłoszone osoby wyraziły zgodę na kandydowanie.

    Innych kandydatur nie zgłoszono.

    Komisja Skrutacyjna w niezmienionym składzie przystąpiła do prac.

    W tym czasie ogłoszono przerwę w obradach od godz. 2105 do godz. 2130.

    Po przerwie radny Pan K. Kubit poinformował, iż Komisja ponownie ukonstytuowała się wybierając ze swojego składu Przewodniczącego w osobie Pana Krzysztofa Kubita, zastępcę przewodniczącego w osobie Pana Eugeniusza Bednarczyka, sekretarza radnego Pana Zdzisława Dudę oraz członka komisji radnego Pana Łukasza Waltera.

    Przewodniczący K. Kubit objaśnił procedurę głosowania zgodną z zapisami protokołu komisji (zał. nr 9).

    Przystąpiono do głosowania, na sali nieobecni w trakcie głosowania byli:

    • radna Pani I. Adamczewska,
    • radna Pani J. Sudoł,
    • radny Pan P. Brzostowicz,
    • radny Pan W. Gacek.

    Po zakończeniu głosowania Przewodniczący Pady Pan J. Migdał ogłosił przerwę w obradach

    od godz. 2145 do godz. 2205 w trakcie której Komisja Skrutacyjna udała się do biura Rady celem przeliczenia głosów.

    Po przerwie Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej radny Pan K. Kubit odczytał protokół z przeprowadzonego głosowania tajnego.

    Za powołaniem Pani Celiny Włodarczyk na Wiceprzewodniczącą Rady Miasta i jednocześnie za przyjęciem uchwały w sprawie powołania Wiceprzewodniczącej Rady Miejskiej w Kłodzku głosowało 12 radnych, przeciw głosowało 5 radnych.

    Niniejszym Komisja stwierdziła, że Rada Miasta Kłodzka przyjęła uchwałę powołującą Panią Celinę Włodarczyk na Wiceprzewodniczącą Rady Miasta Kłodzka.

    Uchwała otrzymała nr XXXIX/314/2005 (zał. nr 10).

    Za powołaniem Pana Waldemara Dziopka na Wiceprzewodniczącego Rady Miasta i jednocześnie za przyjęciem uchwały w sprawie powołania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kłodzku głosowało 11 radnych, przeciw głosowało 6 radnych.

    Niniejszym Komisja stwierdziła, że Rada Miasta Kłodzka przyjęła uchwałę powołującą Pana Waldemara Dziopka na Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Kłodzka.

    Uchwała otrzymała nr XXXIX/315/2005 (zał. nr 11).

    Przewodniczący rady Pan J. Migdał podziękował Komisji Skrutacyjnej za wytężoną pracę podczas sesji. Złożył również podziękowania za dotychczasową pracę odwołanym wiceprzewodniczącym.

    Przewodniczący Pan J. Migdał pogratulowała nowo wybranym Wiceprzewodniczącym Rady, z nadzieją wyraził się o dalszej owocnej współpracy z Panami Burmistrzami.

    Przewodniczący odczytał treści uchwał Rady Miejskiej w sprawie powołania wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Kłodzku.

    Wiceprzewodnicząca radna Pani Celina Włodarczyk serdecznie podziękowała za oddane głosy, za docenienie dotychczasowej pracy pani radnej.

    Podziękowania za oddane głosy złożył wiceprzewodniczący Pan Waldemar Dziopek.

    8. Zakończenie sesji.

    Po wyczerpaniu wszystkich punktów porządku obrad Przewodniczący Rady Pan Józef Migdał zamknął XXXIX sesję Rady Miejskiej mówiąc: “Zamykam XXXIX sesję Rady Miejskiej w Kłodzku”.

    Zakończenie sesji nastąpiło o godz. 2220.

    Czas trwania sesji 4 godz. i 20 min. (1800 – 2220).

     

    Protokół sporządziła: Barbara Zajączkowska

    Przewodniczący Rady Miejskiej w Kłodzku
    Józef Migdał






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego642

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2005-07-14 14:16:51
    Aktualizacja: 2007-12-22 22:16:25
    Odslon: 430

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR