menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • WM-2




    Archiwalne tresci strony

    kopia tresci strony:14:09:26 01-08-2011

    www.firma.gov.pl
                          
    Szczegółowa instrukacja wypełniania wniosku do pobrania>>>

    Wpis do ewidencji działalności gospodarczej

    MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:   
    Kłodzko, ul. Chrobrego 1, Urząd Miejski, 
    Wydział Mienia, Planowania Przestrzennego i Architektury
     I piętro, pokój   122, tel., (074) 8654663, 

    SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
    1.Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć w pokoju 101.
    2.Dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
    3.Zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej odbiera się osobiście w pokoju 101.                                                                                                                                               
    WYMAGANE DOKUMENTY:      

    1.Wniosek o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 
    2.Dowód wpłaty.
    3.Dowód osobisty(do wglądu)                                                         

    MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: 

    Biuro Obsługi Ludności, pokój nr 101, I piętro
    poniedziałek- piątek – w godz. 7.30 – 15.30

    OPŁATY :

    brak opłat.

    TRYB ODWOŁAWCZY :

    W przypadku odmowy dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydana zostaje decyzja administracyjna, od której stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kłodzka w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

    DODATKOWE INFORMACJE:

    1.Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna.
    2.Zgłoszenie o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej powinno zawierać:                                                                              
    -oznaczenie przedsiębiorcy,
    -oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu  
    -określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,          
    -wskazanie daty rozpoczęcia działalności.
                                                             
    3.Organ ewidencyjny doręcza z urzędu przedsiębiorcy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
    4.Organ ewidencyjny wydaje decyzję o odmowie wpisu gdy:    
    -zgłoszenie dotyczy działalności gospodarczej nie objętej przepisami ustawy,  
    -zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie,                                                      
    -prawomocnie orzeczono zakaz wykonania określonej w zgłoszeniu działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę.
                                                             
    5.Przedsiębiorca jest obowiązany zgłaszać organowiewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, objęte danymi zawartymi w zgłoszeniu (pkt.2) i powstałe po dniu dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w terminie 14 dni od dnia powstania tych zmian. 

    PODSTAWA PRAWNA:      

    art. 7-7c ust.1 i 3 Ustawy z dnia 19 listopada 1999r.-Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999r., nr 101, poz. 1178 z póź. zm.)                                 



    Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

    MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: 

    Kłodzko, ul. Chrobrego 1, Urząd Miejski,
    Wydział Mienia, Planowania Przestrzennego i Architektury
     I piętro, pokój 122, tel., (074) 8654663, 

    SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: 

    1.Wniosek Druk do pobrania  o wydanie zaświadczenia o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć: Biuro Obsługi Ludności, pokój nr 101, I piętro
    poniedziałek- piątek – w godz. 7.30 – 15.30 
    2.Dokonanie zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 
    3.Zaświadczenie o dokonaniu zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej odbiera się osobiście w pokoju 122.  

    WYMAGANE DOKUMENTY: 

    1.Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 
    2.Dowód wpłaty.
    3.Dowód osobisty(do wglądu)  

    MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: 

    Biuro Obsługi Ludności, pokój nr 101, I piętro
    poniedziałek- piątek – w godz. 7.30 – 15.30 

    OPŁATY : 
    brak opłat

    TRYB ODWOŁAWCZY :

    W przypadku odmowy dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydana zostaje decyzja administracyjna, od której stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Kłodzka w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

    DODATKOWE INFORMACJE: 

    1.Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna. 
    2.Przedsiębiorca jest obowiązany zgłaszać organowi ewidencyjnemu zmiany stanu faktycznego i prawnego odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, objęte danymi zawartymi w zgłoszeniu i powstałe po dniu dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w terminie 14 dni od dnia powstania tych zmian.  
    3.Organ ewidencyjny dokonuje zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stosownie do zgłoszenia oraz doręcza przedsiębiorcy zaświadczenie o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
    4.Zgłoszenie zmiany do wpisu do ewidencji działalności gospodarczej powinno nastąpić w przypadku zmiany danych zawartych w zgłoszeniu tzn: -oznaczenie przedsiębiorcy, -oznaczenia miejsca zamieszkania (siedziby) przedsiębiorcy, -określenia przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, -wskazanie daty rozpoczęcia działalności.
    5.Organ ewidencyjny wydaje decyzję o odmowie wpisu gdy: -zgłoszenie dotyczy działalności gospodarczej nie objętej przepisami ustawy, -zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie, -prawomocnie orzeczono zakaz wykonywania określonej w zgłoszeniu działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę. 

    PODSTAWA PRAWNA:

     art. 7-7d Ustawy z dnia 19 listopada 1999r.-Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999r., nr 101, poz. 1178 z póź. zm.)

     Zgłoszenie wykreślenia wpisu z ewidencji działalności gospodarczej 


    MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
     
    Kłodzko, ul. Chrobrego 1, Urząd Miejski, 
    Wydział Mienia, Planowania Przestrzennego i Architektury
     I piętro, pokój 122 tel., (074) 8654629, 

    SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
     
    1.Wniosek Druk do pobrania o wykreślenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć w pokoju 101. 
    2.Wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej.
    3.Wydanie decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej, odbiera się osobiście w pokoju 122 za okazaniem dowodu. 

    WYMAGANE DOKUMENTY: 
    1.Zgłoszenie wykreślenia z ewidencji działalności gospodarczej. 
    2.Dowód wpłaty.
    3.Dowód osobisty(do wglądu) 


    MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: 
    Biuro Obsługi Ludności pok. Nr 101, I piętro
    Poniedziałek – piątek w godz. 7.30- 15.30 

    TRYB ODWOŁAWCZY : 
    Od decyzji o wykreśleniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. 

    DODATKOWE INFORMACJE:
     

    1.Przedsiębiorca zobowiązany jest zawiadomić organ ewidencyjny w ciągu 14 dni o zaprzestaniu działalności gospodarczej.

    2.Organ ewidencyjny doręcza przedsiębiorcy zaświadczenie o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 

    PODSTAWA PRAWNA:
     
    art. 7e-7g Ustawy z dnia 19 listopada 1999r.-Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999r., nr 101, poz. 1178 z póź. zm.) 

     

     







    Aktualna tresc strony >>>TUTAJ<<<

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk - 01.05.2011r.

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR