menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • Skargi i wnioski




    Archiwalne tresci strony

    kopia tresci strony:14:08:13 06-06-2011

    Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg

    Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.

    Podstawa prawna:

    1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
    2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98/2000 poz. 1071 z późn. zm.).
    • Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
    • Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-260 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII

    W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta w Kłodzku reguluje:

    • Zarządzenie nr 19/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 01.03.2011 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kłodzka.

    Forma załatwienia spraw:

    Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

    Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Organizacyjny.

    Termin załatwienia spraw:

    Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy. 

    Analiza skarg i wniosków za  2010 rok

    W  2010 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 34 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –19 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 6
    • w trakcie załatwiania - 11
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 13
    • przekazano do załatwienia wg. właściwości - 0
    • skarga pozostawiona bez rozpoznania -2

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 3
    • lokali mieszkalnych –  9
    • inne - 22

       



    Analiza skarg i wniosków za  2009 rok

    W 2009 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 37 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską – 18 skargi

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 3
    • pozytywanie -4
    • skarga bezzasadna - 20
    • przekazano do załatwienia wg. właściwości - 0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 4
    • lokali mieszkalnych – 8
    • inne -25

       


     Archiwum do pobrania>>> 

     

     

     

     Zamieściła: Magdalena Serafin



    kopia tresci strony:14:03:45 01-08-2012

    Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg

    Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.

    Podstawa prawna:

    1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
    2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98/2000 poz. 1071 z późn. zm.).
    • Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
    • Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-260 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII

    W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta w Kłodzku reguluje:

    • Zarządzenie nr 19/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 01.03.2011 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kłodzka.
    • Zarządzenie nr 36/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.03.2011 w sprawie przyjowania skarg i wniosków od mieszkańców Miasta Kłodzka  

    Forma załatwienia spraw:

    Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

    Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Organizacyjny.

    Termin załatwienia spraw:

    Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy. 

    Analiza skarg i wniosków za  I półrocze  2012 rok

    W  I półroczy 2012 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 1 skarga.

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 0
    • w trakcie załatwiania - 0
    • pozytywanie -0
    • skarga bezzasadna - 1
    • skarga wycofana -0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 0
    • lokali mieszkalnych –  0
    • inne - 0


      Analiza skarg i wniosków za  I półrocze  2011 rok

    W  I półroczy 2011 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 21 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –12 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 5
    • w trakcie załatwiania - 4
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 9
    • skarga wycofana -1

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 3
    • lokali mieszkalnych –  3
    • inne - 15

       Analiza skarg i wniosków za  2010 rok

    W  2010 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 34 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –19 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 5
    • pozytywanie -4
    • skarga bezzasadna - 15
    • skarga pozostawiona bez rozpoznania -2

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 5
    • lokali mieszkalnych –  9
    • inne - 20

       

    Analiza skarg i wniosków za  2009 rok

    W 2009 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 37 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską – 18 skargi

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 1
    • pozytywanie -5
    • skarga bezzasadna - 22
    • przekazano do załatwienia wg. właściwości - 0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 4
    • lokali mieszkalnych – 8
    • inne -25

       


     Archiwum do pobrania>>> 

      Zamieściła: Magdalena Serafin



    kopia tresci strony:13:40:40 30-09-2013

    Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg

    Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.

    Podstawa prawna:

    1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
    2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98/2000 poz. 1071 z późn. zm.).
    • Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
    • Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-260 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII

    W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta w Kłodzku reguluje:

    • Zarządzenie nr 19/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 01.03.2011 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kłodzka.
    • Zarządzenie nr 36/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.03.2011 w sprawie przyjowania skarg i wniosków od mieszkańców Miasta Kłodzka  

    Forma załatwienia spraw:

    Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

    Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Organizacyjny.

    Termin załatwienia spraw:

    Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy. 

    Analiza skarg i wniosków za  I półrocze  2013 rok

     

    W  I półroczy 2013 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 3 skargi 

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 2
    • w trakcie załatwiania - 0
    • pozytywanie -1
    • skarga bezzasadna - 0
    • skarga wycofana -0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 0
    • lokali mieszkalnych –  2
    • inne - 1



      Analiza skarg i wniosków za  2012 rok

    W  2012 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 4 skarga.

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 0
    • w trakcie załatwiania - 0
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 0
    • skarga wycofana -0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 2
    • lokali mieszkalnych –  0
    • inne - 2


      Analiza skarg i wniosków za  I półrocze  2011 rok

     

    W  I półroczy 2011 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 21 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –12 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 5
    • w trakcie załatwiania - 4
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 9
    • skarga wycofana -1

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 3
    • lokali mieszkalnych –  3
    • inne - 15

       Analiza skarg i wniosków za  2010 rok

    W  2010 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 34 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –19 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 5
    • pozytywanie -4
    • skarga bezzasadna - 15
    • skarga pozostawiona bez rozpoznania -2

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 5
    • lokali mieszkalnych –  9
    • inne - 20

       

    Analiza skarg i wniosków za  2009 rok

    W 2009 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 37 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską – 18 skargi

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 1
    • pozytywanie -5
    • skarga bezzasadna - 22
    • przekazano do załatwienia wg. właściwości - 0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 4
    • lokali mieszkalnych – 8
    • inne -25

       


     Archiwum do pobrania>>> 

      Zamieściła: Magdalena Serafin



    kopia tresci strony:13:52:45 01-07-2014

    Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg

    Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.

    Podstawa prawna:

    1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
    2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98/2000 poz. 1071 z późn. zm.).
    • Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
    • Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-260 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII

    W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta w Kłodzku reguluje:

    • Zarządzenie nr 19/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 01.03.2011 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kłodzka.
    • Zarządzenie nr 36/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.03.2011 w sprawie przyjowania skarg i wniosków od mieszkańców Miasta Kłodzka  

    Forma załatwienia spraw:

    Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

    Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Organizacyjny.

    Termin załatwienia spraw:

    Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy. 

     

    Analiza skarg i wniosków za I półrocze 2014 rok

     

    W pierwszym półroczu 2014 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 6 skarg

    Z czego załatwionych:

    • wyjaśniająco, informująco – 0
    • w trakcie załatwiania - 0
    • skarga zasadna - 1
    • skarga bezzasadna - 5
    • skarga wycofana -0

     

    Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 1
    • lokali mieszkalnych – 1
    • inne - 4




      Analiza skarg i wniosków za  2013 rok

     

    W  2013 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 7 skarg 

    Z czego załatwionych: 

    • wyjaśniająco, informująco – 2
    • w trakcie załatwiania - 1
    • pozytywanie -1
    • skarga bezzasadna - 3
    • skarga wycofana -0

     

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 0
    • lokali mieszkalnych –  2
    • inne - 5



      Analiza skarg i wniosków za  2012 rok

    W  2012 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 4 skarga.

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 0
    • w trakcie załatwiania - 0
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 0
    • skarga wycofana -0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 2
    • lokali mieszkalnych –  0
    • inne - 2


      Analiza skarg i wniosków za  I półrocze  2011 rok

     

    W  I półroczy 2011 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 21 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –12 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 5
    • w trakcie załatwiania - 4
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 9
    • skarga wycofana -1

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 3
    • lokali mieszkalnych –  3
    • inne - 15

       Analiza skarg i wniosków za  2010 rok

    W  2010 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 34 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –19 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 5
    • pozytywanie -4
    • skarga bezzasadna - 15
    • skarga pozostawiona bez rozpoznania -2

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 5
    • lokali mieszkalnych –  9
    • inne - 20

       

    Analiza skarg i wniosków za  2009 rok

    W 2009 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 37 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską – 18 skargi

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 1
    • pozytywanie -5
    • skarga bezzasadna - 22
    • przekazano do załatwienia wg. właściwości - 0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 4
    • lokali mieszkalnych – 8
    • inne -25

       


     Archiwum do pobrania>>> 

      Zamieściła: Magdalena Serafin



    kopia tresci strony:15:17:40 12-05-2015

    Kategoria sprawy: Sposób załatwiania i przyjmowania skarg

    Zakres sprawy: Sposób postępowania w sprawach skarg i wniosków.

    Podstawa prawna:

    1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.Nr 5/2002 , poz. 46).
    2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Nr 98/2000 poz. 1071 z późn. zm.).
    • Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
    • Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-260 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII

    W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta w Kłodzku reguluje:

    • Zarządzenie nr 19/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 01.03.2011 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kłodzka.
    • Zarządzenie nr 36/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.03.2011 w sprawie przyjowania skarg i wniosków od mieszkańców Miasta Kłodzka  

    Forma załatwienia spraw:

    Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

    Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Organizacyjny.

    Termin załatwienia spraw:

    Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc ( jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy. 

     

    Analiza skarg i wniosków za 2014 rok

     

    W  2014 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 7 skarg

    Z czego załatwionych:

    • wyjaśniająco, informująco – 0
    • w trakcie załatwiania - 0
    • skarga zasadna - 2
    • skarga bezzasadna - 5
    • skarga wycofana -0

     

    Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 1
    • lokali mieszkalnych – 1
    • inne - 5




      Analiza skarg i wniosków za  2013 rok

     

     

    W  2013 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 7 skarg 

    Z czego załatwionych: 

    • wyjaśniająco, informująco – 2
    • w trakcie załatwiania - 1
    • pozytywanie -1
    • skarga bezzasadna - 3
    • skarga wycofana -0

     

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 0
    • lokali mieszkalnych –  2
    • inne - 5



      Analiza skarg i wniosków za  2012 rok

    W  2012 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 4 skarga.

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 0
    • w trakcie załatwiania - 0
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 0
    • skarga wycofana -0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 2
    • lokali mieszkalnych –  0
    • inne - 2


      Analiza skarg i wniosków za  I półrocze  2011 rok

     

     

    W  I półroczy 2011 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 21 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –12 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 5
    • w trakcie załatwiania - 4
    • pozytywanie -2
    • skarga bezzasadna - 9
    • skarga wycofana -1

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 3
    • lokali mieszkalnych –  3
    • inne - 15

       Analiza skarg i wniosków za  2010 rok

    W  2010 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 34 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską –19 skarg

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 0
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 5
    • pozytywanie -4
    • skarga bezzasadna - 15
    • skarga pozostawiona bez rozpoznania -2

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 5
    • lokali mieszkalnych –  9
    • inne - 20

       

    Analiza skarg i wniosków za  2009 rok

    W 2009 roku ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 37 skarg, w tym do rozpatrzenia przez Radę Miejską – 18 skargi

    Z czego załatwionych: 

    • negatywnie - 2
    • wyjaśniająco, informująco – 8
    • w trakcie załatwiania - 1
    • pozytywanie -5
    • skarga bezzasadna - 22
    • przekazano do załatwienia wg. właściwości - 0

     Skargi dotyczące:

    • terminowości załatwienia spraw - 4
    • lokali mieszkalnych – 8
    • inne -25

       


     Archiwum do pobrania>>> 

      Zamieściła: Magdalena Serafin







    Aktualna tresc strony >>>TUTAJ<<<

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk - 01.05.2011r.

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR