menu strony
| www.klodzko.pl | www.bip.gov.pl | >> wersja A | A | KONTRAST |  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Statystyki BIP


  • PRAWO LOKALNE
  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospo.
    ___przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia
    ___mieszkalnictwa
  • Program
    ___rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości
    __ i porządku w gminie

  • URZĄD
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Wykaz kont UMK
  • Nabór na wolne
    __ stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organiza.
  • Oświad. majątkowe
  • Sprawo. Burmistrza
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy
    __ ofert

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Kontakt z Radnym
  • Przewodniczący Rady
  • Dyżury radnych Rady
    __ Miejskiej w Kłodzku
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany
    __ porządek obrad
    __ sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje
    ___ pozarządowe
  • Ogłoszenia
    ___i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja
    __ z Unią Europejską
  • Koncesja na roboty
    ___budowlane lub usługi

  • Szukaj



    PRZETARGI
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • Zamówienia Publiczne

  • WYBORY
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory samorządowe
  • Referendum
    ___ogólnokrajowe
  • Wybory uzupełniające
    ___do Rady Miejskiej
  • Wybory do Sejmu
    ___i Senatu
    ___Rzeczypospolitej
    ___Polskiej

  • Sprawozdanie Burmistrza 11-12




    SPRAWOZDANIE
    BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
    Z PRACY MIĘDZY SESJAMI RADY MIEJSKIEJ
    ZA OKRES OD DNIA 21.10.2003 r. DO DNIA 17.11.2003 r.

    W omawianym okresie podjąłem następujące decyzje - w zakresie:

    I ZARZĄD MIENIEM GMINNYM

    1. Sprzedaż lokali mieszkalnych

    1. przeznaczyłem do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców 32 lokale mieszkalne,
    2. podpisałem protokoły rokowań dot. sprzedaży 30 lokali mieszkalnych na rzecz najemców,
    3. zawarłem 32 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 115 943 zł.

    2. Sprzedaż lokali użytkowych.

    1. zawarłem 3 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 44 500 zł.

    3. Sprzedaż działek i obiektów budowlanych

    1. ogłosiłem II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej przeznaczonej pod zabudowę boksem garażowym położonej w Kłodzku przy ul. Fortecznej.
      Cena wywoławcza wynosi 5 650 zł.
    2. zawarłem 2 akty notarialne – z tego tytułu na konto Gminy Miejskiej wpłynęła kwota 5 689 zł.

    4. Dzierżawa

    1. rozpatrzyłem 3 sprawy dotyczące dzierżawy mienia gminnego.

    5. Alkohol

    1. wydałem 5 zezwoleń na sprzedaż detaliczną alkoholu do 4,5%,
    2. wydałem 3 zezwolenia na sprzedaż detaliczną alkoholu (piwa i wina) od 4,5% do 18%
    3. wydałem 5 zezwoleń na sprzedaż detaliczną alkoholu powyżej 18%.

    6. Sprawy różne

    1. przydzieliłem na rzecz p. Grzegorza Górniaka Posła na Sejm RP pustostan lokalu użytkowego położonego przy ul. Bohaterów Getta 1 - z przeznaczeniem na prowadzenie biura poselskiego,
    2. przeprowadziłem negocjacje z oferentem, który złożył ofertę kupna lokalu użytkowego położonego przy ul. Spadzistej 2/8 (w trybie rokowań) z przeznaczeniem na działalność gospodarczą. Ostatecznie, w wyniku przeprowadzonych negocjacji ustalono kwotę sprzedaży ww. lokalu na 55 000 zł, I wpłata w wysokości 15 000 zł, pozostałe należności w 10 równych ratach – płatne nie później niż do końca 2004 roku,
    3. przeprowadziłem negocjacje z oferentem, który złożył ofertę na wynajem budynku przy ul. Lutyckiej 21A z przeznaczeniem na działalność produkcyjną, usługową i magazynową (branża: stolarka okienna i drzwiowa z elementów PCV i aluminium). Oferent planuje zatrudnienie 16 osób.

    W wyniku przeprowadzonych negocjacji ustalono:

    • stawka czynszu dzierżawnego wynosić będzie 3 zł/m2 ,
    • koszty związane z wstawieniem przez Oferenta 6 sztuk okien w budynku zostaną zwrócone przez Gminę Miejską w 50%,
    • ogrzewanie oraz wykonanie elewacji budynku zostanie wykonane na koszt własny Oferenta - oferent nie będzie żądał zwrotu kosztów poniesionych na ww. zadania,
    • umowa zostanie zawarta na okres 3 lat z możliwością przedłużenia,
    • umowa z Oferentem została podpisana przez ZAMG GM Sp. z o.o..

    II DOTACJE

    1. Zatwierdziłem propozycje dopłat do form doskonalenia zawodowego w proponowanych wysokościach ustalonych przez komisję powołaną do rozpatrywania wniosków o dofinansowanie do form doskonalenia zawodowego nauczycieli.Kwota: 9 232 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80 146, § 4300.
    2. Wyraziłem zgodę na dofinansowanie cyklu szkoleń nauczycieli Zespołu Szkół Integracyjnych w kwocie 1 750 zł. Źródło finansowania: dział 801, rozdział 80146 § 4300.

    Uzasadnienie: Uchwałą Rady Pedagogicznej Zespół Szkół Integracyjnych w roku szkolnym 2002/2003 brał udział w programie “Szkoła z klasą”. Do konkursu przystąpiło 3 000 szkół w Polsce. Z 90 placówek zakwalifikowanych do udziału w II etapie programu “Szkoła ucząca się” wybrano m.in. Zespół Szkół Integracyjnych w Kłodzku. Wzięcie udziału w programie wiąże się z kosztami związanymi z dojazdem, wyżywieniem oraz zakwalifikowaniem nauczycieli biorących udział w cyklu szkoleń. Szkolenia składają się z kilku etapów z których część kosztów refunduje Amerykańska Fundacja Wolności (materiały promocyjne, wynagrodzenie instruktorów).

    Etapy szkoleń:

    • Wrocław – I etap - 4 nauczycieli oraz dyrektor
    • Wrocław – II etap - 2 nauczycieli
    • Wrocław – III etap - 4 nauczycieli
    • Wrocław – IV etap – 2 nauczycieli

    Zaliczenie kursu daje możliwość wejścia w sieć szkół pn. “Akademia Szkół uczących się” co w przyszłości umożliwi pozyskiwanie przez szkołę środków z Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej.

    III UMOWY

    1. Zleciłem wykonanie następujących dokumentacji projektowych:

    • na regulację cieku wodnego przy ul. Korczaka w Kłodzku (przepływającego min. przez teren POD “PERŁA”) z wykonaniem kolektora części odkrytej i remontem kolektora istniejącego – za kwotę ryczałtową netto 4 500 zł,
    • na wykonanie kolektora i zatoki parkingowej przy ul. Korytowskiej w Kłodzku (przy cmentarzu komunalnym) za kwotę ryczałtową brutto 5 965,80 zł.

    Źródło finansowania: środki z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska zaplanowane na gospodarkę wodną.

    2. Zleciłem Przedsiębiorstwu Robót Rewaloryzacyjnych Sp. z o.o. z Bystrzycy Kłodzkiej bieżącą naprawę muru oporowego zlokalizowanego przy ul. Traugutta.
    Całkowity koszt wykonania naprawy nie przekroczy kwoty 3 700 zł brutto.
    Źródło finansowania: dział 921 z zadania oczyszczanie i zabezpieczenie zabytków kamieniarki (figura Maryjna pl. B.Chrobrego, “Czarna Brama” pl. Kościelny, Trójca Św., Park Im. Sybiraków).

    3. Zawarłem ze Starostwem Powiatowym w Kłodzku “Porozumienie w sprawie doradztwa dla nauczycieli” z Powiatowego Centrum Doskonalenia Kadr w Kłodzku.
    Ww. porozumienie zostaje zawarte na rok szkolny 2003/2004. Środki finansowe na wynagrodzenia doradcy metodycznego (1 etat) przekazywane są do PCDK w Kłodzku w wysokości 2 329 zł miesięcznie (brutto). Źródło finansowania: rozdział 80146, § 4300 “dokształcanie i doskonalenie nauczycieli”.

    IV NAJEM LOKALI

    1. Przydzieliłem następujące lokale mieszkalne położone w Kłodzku przy ulicy:

    • Wojska Polskiego 7/1 na rzecz osoby, która złożyła wniosek o przydział mieszkania w 1991 roku. Przyznany lokal składa się z jednego pokoju o powierzchni 18,55 m2 i kuchni o powierzchni 5,79 m2 oraz wc o powierzchni 3,90 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 28,24 m2. Koszt remontu wynosi 10 500 zł.
    • Podgórnej 14/3 na rzecz dwuosobowej rodziny umieszczonej na liście lokali socjalnych – wniosek z 1999 r. Przyznany lokal składa się z 1-go pokoju o powierzchni 18,36 m2, kuchni o powierzchni 9,80 m2, przedpokoju o powierzchni 3,92 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 32,08 m2. Koszt remontu został oszacowany na kwotę 12 000 zł. Czas trwania remontu ustalono na 3 miesiące.

    2. Przydzieliłem lokal socjalny położony przy ul. Kościelnej 4/7 na rzecz osoby posiadającej wyrok o eksmisję. Przydzielony lokal przy ul. Kościelnej 4/7 składa się z 1-go pokoju o powierzchni 13,24 m2, kuchni o powierzchni 14,45 m2. Powierzchnia użytkowa lokalu wynosi 27,69 m2. W wyniku realizacji wyroku eksmisyjnego Urząd Miasta odzyska lokal mieszkalny położony przy ul. Połabskiej 32/3 o powierzchni 40,58 m2, wyposażony w centralne ogrzewanie.

    3. Przydzieliłem lokal zamienny położony przy ul. Warszawy Centrum 15/3 na rzecz 3-osobowej rodziny zamieszkałej w Kłodzku przy ul. Muzealnej 1/6. Przyznany lokal przy ul. Warszawy Centrum 15/3 składa się z dwóch pokoi o powierzchni: I - 18,10 m2, II – 14,70 m2, kuchni o powierzchni 9,90 m2, łazienki o powierzchni 4,20 m2 i przedpokoju o powierzchni: 5,80 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 52,70 m2. Powierzchnia użytkowa wynosi 52,70 m2. Remont w zakresie podstawowym wykona ZAMG GM Sp. z o.o..

    Uzasadnienie: nieruchomość przy ul. Muzealnej 1 stanowi własność Skarbu Państwa a od 2001 r. ustanowiony został na niej zarząd na rzecz Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.

    4. Przydzieliłem zwolniony pustostan lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Wodnej 1/5 na rzecz 2-osobowej rodziny ubiegającej się o zamianę lokalu z Urzędu. Przyznany lokal mieszkalny składa się z 1 pokoju + kuchni o łącznej powierzchni użytkowej 33,99 m2 w tym powierzchnia mieszkalna wynosi 23,39 m2. Z chwilą realizacji zamiany lokali Urząd odzyska lokal mieszkalny przy ul. Bohaterów Getta 1/1a o powierzchni użytkowej 70,48 m2.

    5. Wyraziłem zgodę na przedłużenie umowy najmu na lokale socjalne położone w Kłodzku przy ulicy:

    • Wiejskiej 4/8 – na okres 1 roku po spłacie zadłużenia,
    • Partyzantów 36/I/4 – na okres 2 lat, lokal nie jest obciążony zadłużeniem.

    V SPRAWY RÓŻNE

    1. Zatwierdziłem Regulamin Organizacyjny Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłodzku, natomiast schemat organizacyjny OSiR zostanie ponownie przeanalizowany i uzupełniony o uwagi Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki.

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski

     

    SPRAWOZDANIE
    Z WYKONANIA UCHWAŁ RADY MIEJSKIEJ W KŁODZKU
    PODJĘTYCH NA SESJI W DNIU: 30.10.2003 r.
    06.11.2003 r. – II część

    • Uchwała nr XVI/120/2003 w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2003 rok – uchwała zrealizowana przez Wydział FnB. Uchwała została przesłana do Regionalnej Izby Obrachunkowej.
    • Uchwała nr XVI/121/2003 w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/149/2000 z dnia 17 lutego 2000 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Straży Miejskiej w Kłodzku – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Organizacyjny i Komendanta Straży Miejskiej.

    Uchwała została przekazana do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

    • Uchwała nr XVII/122/2003 w sprawie powołania ławników do sądów powszechnych na kadencję 2004 – 2007 – uchwała została przesłana do Sądu Rejonowego w Kłodzku oraz Sądu Okręgowego w Świdnicy.
    • Uchwała nr XVI/123/2003 w sprawie nabycia nieruchomości – uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i Działalności Gospodarczej.
    • Uchwała nr XVI/124/2003 w sprawie nabycia nieruchomości - uchwała została przekazana do realizacji przez Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Geodezji i Działalności Gospodarczej.

     

    BURMISTRZ MIASTA KŁODZKA
    Roman Lipski

     






    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego371

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2003-12-19 14:31:19
    Aktualizacja: 2007-12-20 18:08:25
    Odslon: 524

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna    ·  Administracja  · 
     
    Obsługa techniczna Centrum Internetu PULSAR