| menu strony
| wersja >>> A | A | KONTRAST |  

MENU



PRAWO LOKALNE

  • Statut Miasta
  • Podatki i opłaty
  • Plany zagospodarowania przestrzennego
  • Skargi i wnioski
  • Strategia rozwoju
  • Strategia mieszkalnictwa
  • Program rozwoju oświaty
  • Prowadzone archiwa
  • Kontrole zewnętrzne
  • Zarządzenia Burmistrza
  • Wybory samorządowe
  • Ochrona Środowiska
  • Cmentarze Komunalne
  • Utrzymanie czystości i porządku w gminie

  • RADA MIEJSKA W KŁODZKU
  • Rada Miejska
  • Przewodniczący Rady
  • Komisje Rady Miejskiej
  • Uchwały
  • Protokoły z sesji R. M.
  • Proponowany porządek obrad sesji R.M.

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Związki zawodowe UMK
  • Budżet i sprawozdania
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Organizacje pozarządowe
  • Ogłoszenia i komunikaty
  • Oferty inwestycyjne
  • Gminne Programy
  • Integracja z Unią Europejską
  • Wykaz kont UMK
  • Zamówienia Publiczne
  • Koncesja na roboty budowlane lub usługi

  • ORGANY
  • Kontakt
  • Godziny pracy UMK
  • Ważne telefony
  • Nabór na wolne stanowiska_konkursy
  • Burmistrz
  • Organizacja Urzędu
  • Jednostki organizacyjne
  • Oświadczenia majątkowe
  • Sprawozdania-Burmistrz
  • Przyjmowanie stron
  • Otwarte konkursy ofert

  • PRZETARGI - nieruchomości
  • Nieruchomości
  • Przetarg na najem
  • TRESC
    DLA PRZEDSIĘBIORCÓW




    REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH


    Burmistrz Miasta Kłodzka informuje, że od 1 stycznia 2012 r. weszły w życie zmiany ustawy o utrzymywaniu czystości i porządku w gminach, w ramach których przedsiębiorca, zamierzający na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego prze Burmistrza Miasta Kłodzka.

    Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na wniosek przedsiębiorcy, który powinien zawiera:

    1.       Firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,

    2.       Numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile przedsiębiorca taki numer posiada,

    3.       Numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki posiada,

    4.       Określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.

     

    Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się

    - dowód uiszczenia opłaty skarbowej – 50 zł, określonej na podstawie części I ust. 36 pkt 9 a załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn.zm.);

    - oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:

    „Oświadczam, że:

    1.       Dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;

    2.       Znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.)”

    Oświadczenie, powyższe powinno zawierać  także:

    1.       Firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,

    2.       Oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;

    3.       Podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy we wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.

    Przedsiębiorcy, którzy w dniu wejścia w życie ustawy (01.01.2012r.) posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej.

    Mogą oni również wykonywać działalność   w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów w terminie do końca 2012 r. bez uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej (art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw).

    Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do:

    1.       Przekazywania odebranych odpadów od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.

    2.       Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.

     







    Opracował/a:

    Zatwierdził/a:

    Zamieścił/a:

    Zmiany treści:
    Na serwerze nie ma pliku archiwalnego3022

    Prawa autorskie © BIP UM Klodzko Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Data publikacji: 2012-01-17 12:19:00
    Aktualizacja: 2012-11-28 14:08:20
    Odslon: 549

    [ Wróć ]

    Opracowanie skryptu CI Pulsar Dariusz Iwanczyk

     · Strona Główna